نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » بازی کامپیوتر » دانلود بازی Dishonored Death of the Outsider برای کامپیوتر

دانلود بازی Dishonored Death of the Outsider برای کامپیوتر

نودل

دانلود بازی Dishonored Death of the Outsider برای کامپیوتر

دانلود بازی Dishonored Death of the Outsider نیز از قفل گذاری Denuvo استفاده می کند. نسخه ای که هم اکنون قرار گرفته است، نسخه فول آنلاک بازی بوده که فقط دیتای بازی می باشد و برای اجرای بازی توسط آن دو راه وجود دارد: استفاده از سی دی کی اوریجینال بازی یا انتظار برای انتشار نسخه کرک شده و استفاده از کرک بازی. تصمیم با شماست!‌ لطفا در دانلود دیتای بازی در حال حاضر، دقت داشته باشید. بسته الحاقی Death of the Outsider مستقل است و نیازی به بازی اصلی ندارد. بسته نام‌برده از اصول گیم‌پلی Dishonored 2 پیروی می‌کند و سبک و سیاق هنری آن هم به این بازی شبیه است. همچنین استودیو آرکین، خالق مجموعه، Death of the Outsider را علاوه بر طرفداران قدیمی، برای تازه‌واردین سری Dishonored هم انتخاب بسیار مناسبی می‌داند. بسته Death of the Outsider شخصیت قابل بازی Billie Lurk را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد که این کاراکتر در محتوای دانلودی نسخه‌ی اول Dishonored و همچنین بازی دوم حضور داشت.

داستان بازی از جایی شروع می شود که بیلی لورک یا همان «مگان فاستر» (Megan Foster) قصد دارد با کمک استاد خود بزرگترین قتل ممکن را انجام دهد: کشتن خود «بیگانه» (Outsider). شخصییت بیگانه فردی بسیار قدرتمند است که چندین بار در دو نسخه از این بازی او را دیده‌ایم. هر چه شما بیشتر در بازی پیشروی کنید به راز بیشتری از این شخصیت پی‌ می‌برید و اصلیت او برای شما ملموس‌تر می‌شود. در بازی شما با دشمنان خطرناک و قدرت‌های باستانی نیز روبرو خواهید شد و گاهی اوقات تصمیمات شما، دنیای اطرافتان را به طور کلی تغییر می‌دهد.

 

این به شما بستگی دارد که کار خود از درون سایه انجام دهید یا نه. با توجه به قدرت‌ها، سلاح‌ها و گجت‌های جدید می‌توانید مسیر بازی خود را آن طور که دوست دارید انتخاب کنید. شما می‌توانید به نحوی از مهارت‌های خود استفاده کنید تا بدون این که حتی یک بار دیده شوید مرحله‌ها را به اتمام برسانید و یا با کشتن همه دشمنان این کار را انجام دهید! کشتن شخصیت بیگانه کار بسیار دشواری است. شما باید به درونی‌ترین نقاط شهر «کارناکا» (Karnaca) نفوذ کنید و در این حین به یک سری از راز‌های فراموش شده شهر پی خواهید برد. علاوه بر شخصت بیگانه دشمنان خطرناک دیگری نیز در بازی وجود دارند؛ به عنوان مثال می‌توان به «پیشگوی جاویدان» (immortal Envisioned)، سربازانی جدید اشاره کرد.

 

سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10 (64 bit version)
Processor: Intel i5-2400 (4 core)/AMD FX-8320 (8 core)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 660 2GB/AMD Radeon 7970 3GB
Storage: 32 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 (64 bit version)
Processor: Intel i7-4770 (4 core)/AMD FX-8350 (8 core)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 1060 6GB/ AMD Radeon RX 480 8GB
Storage: 32 GB available space

دانلود بازی Dishonored.Death.of.the.Outsider-3DM :
آموزش نصب نسخه اصلی بازی:
متاسفانه بازی Dishonored Death of the Outsider نیز از قفل گذاری Denuvo استفاده می کند. بدین دلیل نسخه فول آنلاک در حال حاضر قرار داده شده تا عزیزانی که تمایل به استفاده از دیتای بازی برای سی دی کی اوریجینال خود دارند، بتوانند از آن استفاده کنند. سی دی کی اشتراکی برای این بازی منتشر نخواهد شد. چند نکته:
۱) بازی کرک نشده است. شما می توانید این دیتا را دانلود کنید تا از آن برای سی دی کی اوریجینال خود استفاده کنید یا اینکه به محض انتشار کرک، کرک را روی آن قرار داده و استفاده کنید.
۲) زمان انتشار کرک به هیچ وجه معلوم نیست! ولی باتوجه به کرک های جدید CPY می توان بسیار به آن امیدوار بود که طی ۱۵روز آتی (حداکثر!) منتشر شود.
۳) اگر تمایل به خرید سی دی کی اوریجینال بازی دارید، می توانید از لینک زیر خریداری نمایید. با استفاده از سی دی کی اوریجینال وبسایت دانلودها شما چندین مزیت خواهید داشت که شامل:
۳-الف) مشترک رسمی و قانونی بازی Dishonored Death of the Outsider خواهید بود. به همین دلیل پشتیبانی رسمی و قانونی بازی + اولین افراد در دریافت آپدیت های جدید Dishonored Death of the Outsider + سایر قابلیت های یک مشترک قانونی یک بازی اوریجینال را خواهید داشت.
۳-ب) برای خرید سی دی کی اوریجینال از لینک زیر استفاده کنید:
۳-ج) ایمیل پشتیبانی که فقط (و فقط!) برای خرید سی دی کی اوریجینال می باشد عبارتست از: downloadha.online@gmail.com
========================

منبع : دانلود ها
پسورد در صورت نياز : www.downloadha.com

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *