نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » بازی کامپیوتر » دانلود بازی Outcast Second Contact برای کامپیوتر

دانلود بازی Outcast Second Contact برای کامپیوتر

نودل

دانلود بازی Outcast Second Contact برای کامپیوتر

سرانجام نسخه نهایی دانلود بازی Outcast Second Contact منتشر شد. گروه CODEX وظیفه کرک این بازی مورد انتظار را به عهده داشته است. درواقع دانلود بازی Outcast Second Contact یک بازسازی با استانداردهای عناوین نسل هشتم از بازی پرطرفدار Outcast محصول سال ۱۹۹۹ می باشد که برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و PC منتشر شده است. در این بازی گیمرها در نقش کاتر اسلید (Cutter Slade) به جستجو در مناظر سیاره‌ی «آدلفا» خواهند پرداخت تا از رازهای آن آگاه شوند و از فاجعه‌ای وحشتناک جلوگیری کنند. آن ها در این راه با رویدادهایی مواجه خواهند شد که حتی طرفداران بازی اصلی را نیز غافلگیر خواهند کرد. Outcast در آینده‌ای نزدیک و هنگامی رخ خواهد داد که انسان‌ها وجود دنیای موازی آدلفا را کشف کرده‌اند. دولت آمریکا که پشت این کشف قرار دارد یک کاوشگر را به این سیاره می‌فرستد تا آن را مورد بررسی قرار دهد.

آزمایش‌ آن‌ها موفقیت آمیز است اما بومیان آدلفا، آتلان‌ها (a Talan)، به کاوشگر حمله می‌کنند و باعث بوجود آمدن اعوجاج در فضا-زمان می‌شوند که می‌تواند تهدیدی برای نابودی زمین باشد. شما کاتر اسلید هستید، عضو سابق نیرو‌های ویژه عملیاتی، که مأموریت دارد گروهی از دانشمندان را برای تعیین مکان و تعمیر کاوشگر اسکورت کند. هرچند اتفاقات مطابق با برنامه‌ پیش نمی‌روند و خودتان را در آستانه‌ی یک ماجراجویی در سیاره‌ای ناشناخته پیدا خواهید کرد، آن هم در حالی که سرنوشت هر دو دنیا در دستان شما قرار خواهد داشت. نسخه بازسازی شده که تحت عنوان دانلود بازی Outcast Second Contact می باشد، از ویژگی‌های گرافیکی و بصری بسیار خوبی برخوردار است و شباهت‌های بسیاری به نسخه اول دارد. دلیل این شباهت این است که تعدادی از اعضای استودیو اپیل (Appeal)، سازنده نسخه اولیه بازی در سال ۱۹۹۹، در ساخت بازی Outcast Second Contact حضور داشته اند.

 

دانلود بازی Outcast Second Contact، یک بازسازی از بازی Outcast است. Outcast یک بازی ماجراجویی، اکشن و کلاسیک است که نوآوری‌های زیادی داشت. مانند دنیای بزرگی به نام Adelpha که شما می‌‌توانستید آزادانه در آن به گشت و گذار بپردازید. با این که بازی موفقیت‌های زیادی را کسب کرد، اما به دلیل ورشکستگی شرکت سازنده‌ی بازی، انتشار سری‌های بعدی بازی متوقف شد. خوشبختانه این شرکت توانست حقوق خود را دوباره کسب کند و ساخت سری بعدی بازی را شروع کند.

 

محیط بازی، Adelpha، شامل شش بخش مختلف است که از اول بازی در دسترس است. هر بخش سختی‌های مخصوص خود را دارد و برخی از بخش‌ها می‌توانند سخت‌تر از بخش‌های دیگر باشند. بازیکنان می‌توانند به وسیله‌ی Daokaها که درگاه‌های باستانی هستند، بین مناطق مختلف جابه‌جا شوند. اعمال بازیکنان روی محیط اطراف و ساکنان آن، اثر مستقیم دارد.به طور مثال در این ویدیو، شخصیت اصلی بازی دستگاه یک موجود بیگانه را نابود می‌کند و این کار، باعث عصبانیت آن موجود می‌شود.

منبع توضیحات: زومجی

 

سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64bits or higher
Processor: 4th Gen Intel® Core™ i5 Processors / AMD FX® ۸۳۰۰
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce GTX670 / AMD Radeon® ۷۹۵۰
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space
Sound Card: Yes

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64bits
Processor: 6th Gen Intel® Core™ i7 Processors / AMD Ryzen® ۵ ۱۴۰۰
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX780 / AMD Radeon® ۲۹۰
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space
Sound Card: Yes

 

 

 

دانلود :
در صورت مشکل با ما در ارتباط باشيد:
منبع : دانلودها
ميانگين حجم: ۶.۱گیگابایت!
پسورد در صورت نياز : www.downloadha.com

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *