نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » بازی کامپیوتر » دانلود بازی Hold the Line The American Revolution برای کامپیوتر

دانلود بازی Hold the Line The American Revolution برای کامپیوتر

انقلاب آمریکایی

نودل

دانلود بازی Hold the Line The American Revolution برای کامپیوتر

Hold the Line The American Revolution بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2018 توسط HexWar Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بریتانیا و ایالات متحده آمریکا، همانند بسیاری دیگر از ملت‌ها تاریخ پر فراز و نشیبی را داشته‌اند. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم در نظر گرفته‌ایم، یک شبیه‌سازی واقع‌گرایانه از جریانات انقلابی آمریکا را به تصویر می‌کشد. شما به عنوان پلیر این بازی، می‌توانید یکی از کشورهای آمریکا و یا بریتانیا را انتخاب کرده و برای حضور در این نبردهای سرنوشت‌ساز، خود را به چالش بکشانید.

 

 

بریتانیا را انتخاب کرده و برای حضور در این نبردهای سرنوشت‌ساز، خود را به چالش بکشانید.

در روند داستانی این بازی، شما تصمیم‌گیرنده اجرای عملیات‌های نظامی هستید. در واقع این شما هستید که تصمیم‌ می‌گیرید نیروهای نظامی به کدام ناحیه و به چه شکلی حمله‌ور شوند. این بازی مهیج و جذاب، سناریوهای تاریخی بسیاری را به نمایش می‌گذارد که هریک از آنان، تاریخچه جالب توجهی دارند. بنابراین فرصت را از دست نداده و با تمرین مهارت‌های نظامی و انتخاب یک سمت از ارتش‌های آمریکا یا بریتانیا، در این انقلاب تاریخی تاثیرگذار باشید!

 

INFO

Hold the Line covers battles fought during the American Revolution. Jump in and take command of the American or British forces during this pivotal moment in the history of nations! You must decide where to attack, who to rally, where to move and who to sacrifice to achieve your goals. Featuring an addictive “Action Point” system, you have a limited number of orders to dictate to your troops each turn. Double the challenge!

سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista/7/8/8.1/10
Processor: Intel Core 2 Duo or AMD Equivalent
Memory: 2 GB RAM
Storage: 1 GB Available Space

اطلاعات فایل :

فرمت : ISO
حجم : 513 مگابایت
منبع : یاس دانلود
رمز : www.yasdl.com

لینک دانلود:

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *