نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » کامپیوتر » دانلود تلگرام دسکتاپ Telegram Desktop 1.2.6 Win/macOS/Linux

دانلود تلگرام دسکتاپ Telegram Desktop 1.2.6 Win/macOS/Linux

تلگرام دسکتاپ

نودل

دانلود تلگرام دسکتاپ Telegram Desktop 1.2.6 Win/macOS/Linux

آخرین نسخه دانلود تلگرام دسکتاپ برای تمامی سیستم عامل ها (ویندوز، مک و لینوکس) به همراه نسخه پرتابل در این پست قرار داده شده است. Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. در نسخه جدید Telegram 1.2 ویژگی های بارزی از جمله ابزار گشت و گذار بهبودیافته، قابلیت سنجاق کردن پیام های مهم در کانال توسط ادمین، وجود علامت جدید ادمین برای تبیین پیام های مستقیم از سمت ادمین گروه نه سایر اعضاء، قابلیت پاک کردن تاریخچه در ابرگروه ها و… قرار گرفته اند. برای توضیحات تکمیلی تغییرات این نسخه می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود تلگرام دسکتاپ برای کار کردن نیازی به تلفن همراه ندارد؛ این نسخه، پیام‌های موجود روی تلگرام تلفن همراه شما را با نسخه دسکتاپ با استفاده از سیستم رمزگذاری شده اَبری تلگرام همگام می‌کند. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. تلگرام توانست تا در ایران از سایر رقبای خود از قبیل واتس اپ، اسکایپ، او-وو، وایبر و … پیشی بسیار زیادی بگیرد. دانلود تلگرام دسکتاپ امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! Telegram دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند. نسخه دسکتاپ این نرم افزار پس از موفقیت تلگرام اندروید توسعه یافت.

 

توسط دانلود تلگرام دسکتاپ قادر به اشتراک فایل نیز خواهید بود. نرم افزار بعد از نصب لیست مخاطبین و شیوه های ارتباط را پیشنهاد می دهد، در هنگام نصب نرم افزار از شما یک نام و شماره معتبر برای ارسال کد امنتی را درخواست می کند. توسط نرم افزار قادر به ایجاد گروه هایی با بیش از هزاران نفر از لیست تماس خود می باشید و می توانیئد پیام خودتان را به بیش از هزاران نفر به صورت هم زمان ارسال کنید. نرم افزار به محض هر نوع پیام شما را با اعلان باخبر می کند و همچنین قادر به ارسال اسناد، آرشیو، فایل های موسیقی یا عکس به دوستان خود خواهید بود. مجموعه ای از شکلبک های زیبا برای ارسال نیز داخل نرم افزار وجود دارند.

 

لیست تغییرات انجام شده در دانلود تلگرام دسکتاپ نسخه Telegram Desktop v1.2.0:

  • – ابزار گشت و گذار بهبود یافته. پنل کنار صفحه جدید در سمت راست با دسترسى سریع به بخش رسانه‌هاى به اشتراک گذاشته شده و اعضاى گروه.
  • – پیام‌های ذخیره شده: پیامها را با ارسال به بخش «پیام‌های ذخیره شده»، علامت گذاری کنید. و سپس از طریق لیست گفتگوها و صفحه تنظیمات، به آنها دسترسی داشته باشید.
  • – پیام‌های سنجاق شده: اگر مدیر یک کانال هستید، برای جلب توجه مخاطبانتان به اطلاعیه‌های مهم، پیامها را به بالای صفحه پیوست کنید.
  • – با علامات جدید “ادمین”، پیام ها از مدیران گروه را براحتى شناسایى کنید.
  • – همچنین قابلیت پاک کردن تاریخچه در ابر گروه‌ها پشتیبانى مى‌شود و بهبود‌هاى جزئى افزوده شده اند.

 

لیست تغییرات انجام شده در دانلود تلگرام دسکتاپ نسخه Telegram Desktop v1.2.6:

  • – مجموعه عکس: در زمان ارسال همزمان چندین عکس و فیلم، آنها را در یک آلبوم جمع آوری کنید. همچنین می‌توانید ترتیب دقیق فایلهایی را که ارسال می‌کنید تعیین کنید.

اطلاعات فایل:

حجم فایل: متغیر بنا به نسخه مورد نظر!
شرکت سازنده:
تاریخ انتشار: DEC-31-2017
منبع: دانلودها
پسورد:www.downloadha.com

 

لینک دانلود:

نودل

دیدگاه ها 2 دیدگاه
  1. میثم
    در تاریخ 1396\/10\/14 :

    فیلتر شد که………….دیگه به درد نمیخوره.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *