نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » کامپیوتر » دانلود فلش پلیر Adobe Flash Player 27.00.187 Final

دانلود فلش پلیر Adobe Flash Player 27.00.187 Final

نودل

دانلود فلش پلیر Adobe Flash Player 27.00.187 Final

دانلود فلش پلیر Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد که شامل سه نسخه AX برای مرورگر Internet Explorer، نسخه PPAPI برای مرورگرهای مبتنی بر کروم و Opera و نسخه NPAPI برای مرورگرهای FireFox و Netscape می باشد. فایلهای فلش به عنوان یکی از فرمتهای رایج , جای بسیاری از فرمتهای تصویری را در اینترنت گرفته اند و روز به روز بر استفاده این فایلها افزوده می شود.ادوبی فلش پلیر برنامه ای است مبتنی بر مرورگر که قابلیت اجرای برنامه های تعاملی و غنی و همچنین نمایش ویدئو را در تمامی مرورگرها و سیستم عامل ها دارد.ورژن جدید فلش پلیر به شما اجازه می دهد تا با بهترین کیفیت ویدئوهای HD ، انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید . همچنین در پردازش گرافیکی ، سریعتر عمل کرده و راندمان بسیار بالایی بر روی دستگاه های قابل حمل و رایانه های شخصی دارد.

این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

پلاگین فلش پلیر به صورت رایگان برای تمامی مرورگرها منتشر شده است. گوگل کروم از این پلاگین به صورت سندباکس استفاده کرده و در ویندوز ۸ به بعد به صورت یکپارچه بر روی خود ویندوز، پلاگی Flash Player نیز نصب خواهد شد. در سال های اخیر این پلاگین به طور بسیار جدی تحت فشار قلم منتقدین بوده و حتی خود کمپانی ادوبی نیز اعلام کرده که به زودی HTML5 جایگزین این افزونه خواهد شد! کمپانی ادوبی به طور رسمی اعلام کرده که از سال ۲۰۲۰ دیگر پشتیبانی Adobe Flash Player را متوقف خواهد کرد.

افزونه Flash Player توانایی پشتیبانی از فرمت های اطلاعات متعددی را داراست که برخی از آن ها توسط ActionScriptها قابل اجرا هستند. از این لیست می توان به XML, JSON, AMF و SWF اشاره نمود. فرمت های تصویری قابل پخش توسط فلش پلیر شامل MP3, FLV, PNG, JPEG و GIF می باشد. پروتوکل های اینترنتی HTTP, RTMP و TCP نیز در این نرم افزار جهت استریم و مشاهده گنجانده شده است. جهت دانلود فلش پلیر برای تمامی مرورگرها و با توجه به سیستم عامل خود، به باکس دانلود در ادامه مراجعه نمایید.

 

دانلود :
در صورت مشکل با ما در ارتباط باشيد:
منبع : دانلودها
ميانگين حجم:
پسورد در صورت نياز : www.downloadha.com

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *