نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » کامپیوتر » دانلود لایت روم Adobe Photoshop Lightroom CC 2018 v7.0.0.10

دانلود لایت روم Adobe Photoshop Lightroom CC 2018 v7.0.0.10

نودل

دانلود لایت روم Adobe Photoshop Lightroom CC 2018 v7.0.0.10

 

نسخه جدید اکتبر ۲۰۱۷ دانلود لایت روم که تحت عنوان Adobe Photoshop Lightroom Classic CC 2018 v7 معرفی شده است، به همراه کرک نهایی و آموزش نصب کامل توسط وبسایت دانلودها آماده گردید. در نسخه ۲۰۱۸ دانلود لایت روم، ادوبی تصمیم گرفته است تا بهینه سازی ها و امکانات بسیار زیادی را در این نرم افزار لحاظ کند. از جمله بهینه سازی ها می توان به بهبود سرعت بارگذاری نرم افزار، فشرده سازی و آپگرید کاتالوگ در هر دو حالت Import و Export، سرعت Import بیشتر در حالت های استاندارد، ۱:۱ و پیش نمایش، سرعت بالاتر انتخاب تصاویر در حالتی که تصاویر شما در حالت Embedded Previews بارگذاری شده اند، تولید پیش نمایش های هوشمند، پرش به سرعت از ماژول Library به Develop، بهبود حرکات اسلایدر و قلم مو، بارگذاری چهره ی افراد در حالت People و … اشاره نمود. هم چنین قابلیت های جدیدی که به دانلود لایت روم در نسخه ۲۰۱۸ اضافه شده است را در ادامه مطلب در وبسایت دانلودها به صورت کامل توضیح داده ایم.

نرم افزار ادوبی لایت روم Adobe Photoshop Lightroom یکی از برنامه های مفید و ضروری برای عکاسان می باشد که توسط این نرم افزار حرفه ای می توانند بر روی عکس های خود مدیریت کنند و تنظیمات حرفه ای را بر روی عکس های خود انجام دهند در نتیجه شما می توانید وقت به نسبت کمتری را در پشت کامپیوتر خود نسبت به پشت لنز دوربین بگزرانید. با صرف مدت زمان کمی می توانید عکس ها را مرتب و دسته بندی کرده و تصحیح کردن عکس ها را انجام دهید و عکس های اضافی را حذف کنید. ظاهر نرم افزار بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس های داخل برنامه شده را در با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد. ادوبی فتوشاپ لایت روم یک پردازشگر و ویرایشگر عکس می‌باشد که توسط شرکت ادوبی برای ویندوز و او اس ده منتشر شده است. این برنامه به کاربر اجازه دیدن، ویرایش و روتوش تعداد زیادی از عکس‌های دیجیتالی را می‌دهد. لایت روم یک فایل منیجر (مثل ادوبی بریج) نیست و نمی‌تواند عکس‌ها را اداره کند مگر اینکه به دیتا بیس آن ریخته شوند.

 

ویژگی های جدید دانلود لایت روم در نسخه ۲۰۱۸ آن Adobe Photoshop Lightroom CC 2018:

– کنترل بسیار بالا بر روی نقاط انتخاب شده با استفاده از ابزار Color and Luminance Range Masking

– کاهش بهتر نویزهای تصاویر در حالت Auto-Masking با به روزرسانی Process Version 4 که در بخش Camera Calibration قرار دارد.

– وجود حالت اولویت فیلتر (به انگلیسی: Filter Criteria) در دو بخش Smart CollectionsTitle که دو حالت خالی یا پر دارد و Lens Profile که حالت فعال یا غیرفعال دارد.

– کنترل بهتر امور دسته ای که برای ادغام انجام می شود و رابط کاربری آن شفاف تر شده است.

– پشتیبانی از دوربین ها و لنزهای جدید

 

 

 

سیستم مورد نیاز:

– Intel® or AMD processor with 64-bit support*
– Windows 7 with Service Pack 1, Windows 8, or Windows 8.1
– ۲ GB of RAM (4 GB recommended)
– ۲ GB of available hard-disk space
– DVD-ROM drive required if purchasing Adobe® Photoshop® Lightroom® retail boxed version
– OpenGL 3.3 and DirectX 10-capable video adapter for GPU-related functionality
– Internet connection and registration are necessary for required software activation, validation of subscriptions, and access to online services.

 

 

 

دانلود :
در صورت مشکل با ما در ارتباط باشيد:
منبع : دانلودها
ميانگين حجم: متغیر بنا به نسخه مورد نظر!
پسورد در صورت نياز : www.downloadha.com

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *