نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » کامپیوتر » دانلود نرم افزار برنامه نویسی پایتون JetBrains PyCharm Professional v2017.3.3 Build 173.4301

دانلود نرم افزار برنامه نویسی پایتون JetBrains PyCharm Professional v2017.3.3 Build 173.4301

برنامه نویسی پایتون

نودل

دانلود نرم افزار برنامه نویسی پایتون

JetBrains PyCharm Professional v2017.3.3 Build 173.4301

پایتون (Python)، که البته گاهی به اشتباه پیتون تلفظ می شود، یک زبان برنامه‌نویسی همه منظوره، سطح بالا، شیءگرا و مفسر است که توسط خودو فان روسوم ‏ در سال ۱۹۹۱ در کشور هلند طراحی شد. فلسفه ی ایجاد آن تاکید بر دو هدف اصلی خوانایی بالای برنامه‌های نوشته شده و کوتاهی و بازدهی نسبی بالای آن است. کلمات کلیدی و اصلی این زبان به صورت حداقلی تهیه شده‌اند و در مقابل کتابخانه‌هایی که در اختیار کاربر است بسیار وسیع هستند. یک کار غیر معمول که در طراحی این زبان انجام گرفته استفاده از فاصله و جلوبردن متن برنامه برای مشخص کردن بلوک‌های مختلف کد است. پایتون مدل‌های مختلف برنامه نویسی (از جمله شیء گرا و برنامه نویسی دستوری و تابع محور) را پشتیبانی می‌کند و برای مشخص کردن نوع متغییرها از یک سامانه ی پویا استفاده می‌کند. این زبان از زبان‌های برنامه نویسی مفسر بوده و به صورت کامل یک زبان شی‌گرا است که در ویژگی‌ها با زبان های تفسیری پرل، روبی، اسکیم، اسمال‌تاک و تی‌سی‌ال مشابهت دارد و از مدیریت خودکار حافظه استفاده می‌کند.


نرم افزار JetBrains PyCharm Professional از شرکت JetBrains یک IDE برنامه نویسی زبان Python بسیار قدرتمند است که با ابزار فوق حرفه ای خود مدیریت پروژه ها و برنامه نویسی به زبان پایتون را آسان و سریع می کند.

زبان پایتون که یک زبان شی گرا و سطح بالا است و خود یک Compiler (مفسر) است توسط Guido van Rossum هلندی در سال ۱۹۹۱ ابداع شد. برنامه PyCharm باعث کدنویسی سریع تر و دقت بالاتر و برنامه نویسی هوشمند به زبان Python می شود. توسط مفسر هوشمند آن، کدنویسی شما به صورت آنی آنالیز می شود و خطاهای برنامه نویسی و خطای در حال اجرا گرفته می شود و توسط ادیتور هوشمند و پیشرفته خود، شما را برای کدنویسی تمیزتر و کمتر راهنمایی می کند. PyCharm در واقع یک ناوبر پروژه کامل است که می توانید فایل های پروژه را به آن معرفی کرده و بین تمامی فایل های پروژه به زبان پایتون نوشته شده جستجو کنید، بین متغیرهای مختلف در فایل های مختلف پل بزنید و تغییر لحظه ای ایجاد کنید. این IDE همچنین از Google App Engine نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید برنامه های به زبان پایتون خود را با آن در گوگل اپز منتشر کنید.

 

 

دانلود :
در صورت مشکل با ما در ارتباط باشيد:
انتشار : ۲۰۱۷
حجم :۲۲۵ مگابایت
منبع : سرو دانلود
پسورد در صورت نياز : www.sarvdl.com

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *