نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » کامپیوتر » دانلود نرم افزار مدیریت آیفون Macroplant iExplorer 4.1.8.23002

دانلود نرم افزار مدیریت آیفون Macroplant iExplorer 4.1.8.23002

نودل

دانلود نرم افزار مدیریت آیفون Macroplant iExplorer 4.1.8.23002

توسط نرم افزار مدیریت آیفون Macroplant iExplorer می توانید به انتقال اطلاعات مانند تصاویر ، موزیک و … بین دستگاه های با سیستم عامل ios با سیستم کامپیوتری بپردازید . این نرم افزار برای تبادل اطلاعات اصلا نیازی به آیتونز و … ندارد و همچنین امکان دسترسی به اس ام اس ها ، تاریخچه تماس ها و …. را دارید . از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت Drop & Drog ، سازگار با تمامی دستگاه های ios ، امکان ذخیره فیلم و … ، سرعت بالا انتقال ، سازگاری با دیوایس جیلبرک شده یا نشده و … است .

یکی از قابلیت های این نرم افزار انتقال هوشمندانه موسیقی به iTunes می باشد.  نرم افزار مدیریت آیفون Macroplant iExplorer به شما اجازه می دهد تا به راحتی موسیقی را از آیفون، آیپاد یا اپل به یک رایانه Mac یا PC و iTunes منتقل کنید. به دنبال انتقال بیش از چند آهنگ هستید؟ با یک کلیک، iExplorer به شما امکان می دهد فورا کلیه لیست های پخش را بازسازی کنید یا از ویژگی انتقال خودکار استفاده کنید و همه چیز را از دستگاه خود به iTunes کپی کنید. ویژگی های نصب دیسک iExplorer به شما اجازه می دهد از iPhone، iPod یا iPad خود مانند یک درایو فلش USB استفاده کنید شما می توانید عکس های آیفون خود را به طور مستقیم از Finder یا ویندوز اکسپلورر مانند هر دوربین دیجیتال دیگر را مشاهده کنید.

سیستم مورد نیاز:

Computer/processor : 1 gigahertz (GHz) 32-bit (x86) or 64-bit (x64)

Operating system :  Windows 10 (32-bit or 64-bit) Windows 8.1 Update (32-bit or 64-bit) Windows 7 with SP1 (32-bit or 64-bit) Windows Server 2012 R2 Windows Server 2008 R2 with SP1 (64-bit only)

دانـــــــلود:
در صورت مشکل با ما در ارتباط باشيد:
منبع : دانلودها
پسورد در صورت نياز : www.downloadha.com

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *