نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » فیلم و انیمیشن » اکشن » دانلود کتاب آموزش سی شارپ به زبان ساده

دانلود کتاب آموزش سی شارپ به زبان ساده

آموزش سی شارپ

نودل

دانلود کتاب آموزش سی شارپ به زبان ساده

سی شارپ (به انگلیسی : #C) یک زبان برنامه نویسی همگردان، سطح بالا، شی گرا، ساخت یافته، رویداد محور، تابعی، دستوری و جنریک است که توسط شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۰۰ میلادی از خانواده زبان‌های چارچوب دات‌ نت معرفی شد. زبان سی شارپ همچنین از خانواده زبان‌های برنامه‌نویسی سی نیز است. زبان سی شارپ، یک زبان برنامه‌نویسی چند الگویی و منظم شده مدل‌های تابعی، اَمری، عمومی، شی گرا و جز گرا و در بستر چارچوب دات نت می‌باشد. این زبان توسط شرکت مایکروسافت و جزئی از دات نت به وجود آمد و بعداً استانداردهای ECMA و ISO را نیز دربر گرفت.

 

 

سی شارپ یکی از ۴۴ زبان برنامه‌نویسی است که توسط زمان اجرای زبان مشترک از چارچوب دات‌ نت پشتیبانی می‌شوند و در همه جا به وسیله مایکروسافت ویژوال استودیو شناخته می‌شود. این زبان برپایه سادگی، مدرن بودن، همه منظوره و شی گرا بودن ساخته شد. آندرس هجلزبرگ، طراح زبان برنامه‌نویسی دلفی، سرپرستی تیم طراحان زبان سی شارپ را بر عهده داشت. این زبان دارای دستوری شی گرا مشابه ++C است و به شدت از زبان‌های جاوا و دلفینیازمندمدرک تاثیر پذیرفته‌ است. شاید یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برنامه سی شارپ باشد. در کتاب آموزش سی شارپ به زبان ساده ما به شما نحوه برنامه نویسی به زبان سی شارپ را به صورت تصویری آموزش می دهیم.

 

INFO

C# is a multi-paradigm programming language encompassing strong typing, imperative, declarative, functional, generic, object-oriented, and component-oriented programming disciplines.

اطلاعات فایل :

حجم فایل: 4.56 مگابایت
تاریخ انتشار: 19 تیر 1396
منبع: دانلود ها – دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال
قیمت: رایگان
رمز : www.downloadha.com

لینک دانلود:

دانلود کتاب با فرمت PDF

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *