نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » فیلم و انیمیشن » اکشن » دانلود کتاب ۲۰ نکته ارزشمند در سئو سایت

دانلود کتاب ۲۰ نکته ارزشمند در سئو سایت

سئو

نودل

دانلود کتاب ۲۰ نکته ارزشمند در سئو سایت

بهینه‌سازی موتور جستجو (به انگلیسی: Search Engine Optimization)، به اختصار سئو (به انگلیسی: SEO)، یک روند مناسب برای بهتر دیده شدن یک وب سایت یا یک صفحه وب در نتایج جستجو طبیعی یک موتور جستجو است. معمولاً وب سایت‌هایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند، بازدیدکننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو بدست می‌آوردند و این بازدیدکنندگان می‌توانند به مشتری تبدیل شوند. سئو ممکن است انواع مختلف جستجو را در بر گیرد از جمله جستجوی تصویر، جستجو در ویدیو، جستجوی دانشگاهی، جستجو در اخبار و جستجو در نقشه.

 

 

بهینه‌سازی وب سایت شامل توسعه و ویرایش مطالب موجود در خود سایت و HTML و برنامه‌ نویسی و همچنین ارتباط بین کلمات کلیدی و حذف موانع مربوط به فعالیت‌های نمایه‌ سازی در موتور جستجو و ترویج یک سایت برای افزایش تعداد لینک دهنده یا لینک‌های ورودی، و دیگر تاکتیک‌های جستجوگرها است. سئو یک سایت شامل فاکتورهای زیادی می‌شود که توسط موتورهای جستجو بررسی و بازبینی می‌شود. کتاب ۲۰ نکته ارزشمند در سئو سایت به قلم محمد رضایی مجموعه‌ای از نکات مهم و اساسی برای موفقیت در سئو سایت است.

۲۳ صفحه | فرمت : PDF | زبان : فارسی | نویسنده : محمد رضایی

 

INFO:

SEO differs from local search engine optimization in that the latter is focused on optimizing a business’ online presence so that its web pages will be displayed by search engines when a user enters a local search for its products or services. The former instead is more focused on national or international searches.

اطلاعات فایل :

حجم فایل: 0.311 مگابایت
تاریخ انتشار: 25 تیر 1397
منبع: دانلود ها – دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال
قیمت: رایگان
رمز : www.downloadha.com

 

لینک دانلود :

دانلود کتاب با فرمت PDF

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *