نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » بازی سبک » دانلود بازی Sonic Mania-CPY برای کامپیوتر

دانلود بازی Sonic Mania-CPY برای کامپیوتر

نودل

دانلود بازی Sonic Mania-CPY برای کامپیوتر

شکست دیگر قفل گذاری Denuvo v4.5 x86 توسط انتشار کرک CPY برای دانلود بازی Sonic Mania اعلام شد! گروه CPY به محض انتشار حالت آفلاین (در واقع رفع مشکل آفلاین نبودن بازی پس از گذاشتن Denuvo DRM) این عنوان که از معماری ۳۲بیتی در v4.5 استفاده می کرد، کرک نهایی و رسمی بازی به همراه تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی تا تاریخ ۵ سپتامبر ۲۰۱۷ را منتشر کرد. سگا به مناسبت ۲۵ سالگی این سری، تصمیم گرفت تا با بازی Sonic Mania، سونیک را دوباره به ریشه‌های اصلی خودش برگرداند. Sonic Mania دقیقا همان چیزی است که از یک بازی سونیک انتظار داریم؛ یعنی یک بازی پلتفرمر دو‌بعدی سریع که حتی مراحلی شبیه به مراحل خاطره‌انگیز نسخه‌های قدیمی سری هم دارد و علاوه بر آن امکان انتخاب از بین شخصیت‌های مختلف را هم می‌دهد. همچنین بازی از حالت Co-Op نیز پشتیبانی می‌کند که این خود یک ویژگی بسیار مثبت برای آن به حساب می‌آید.

در بازی‌های پلتفرمر همواره داستان نقشی بسیار کمرنگ دارد که این موضوع در رابطه با بازی Sonic Mania نیز صدق می‌کند. پس از وقایع رخ داده در عنوان Sonic & Knuckles، سونیک، تیلز و ناکلز سیگنال قدرتمندی از انرژی را از فاصله‌ای دور دریافت می‌کنند و تصمیم می‌گیرند تا به دنبال منبع آن بگردند. در این میان مطابق با همیشه دکتر روباتنیک (Doctor Robotnik) پلید نیز نیروهایش را برای دستیابی زودتر به منبع سیگنال و مقابله با سونیک و دوستانش راهی می‌کند. داستان بازی در همین چند سطر خلاصه می‌شود و همانطور که ذکر شد نمی‌توان انتظار داستان خاصی را از این بازی داشت.

 

در زمینه گیم‌پلی اما بحث کاملا متفاوت است. اینجا جایی است که تمرکز بازی‌های سونیک همواره روی آن قرار داشته و سازندگان پیوسته به دنبال خلق تجربه‌ای مناسب در این بخش بوده‌اند. دانلود بازی Sonic Mania به مانند اولین بازی‌های عرضه شده با حضور سونیک، در سبک پلتفرمر دو بعدی دسته بندی می‌شود. در طی بازی امکان انتخاب یکی از سه شخصیت سونیک، تیلز و ناکلز برای پیشبرد مراحل به بازیکن داده می‌شود که هر یک از این سه شخصیت‌ توانایی مخصوص به خود را دارد. توانایی ویژه سونیک Drop Dash است، تیلز می‌تواند پرواز و شنا کند و ناکلز نیز امکان سر خوردن و بالا رفتن از دیوارها را دارد. همچنین علاوه بر بازی تک نفره با هر کدام از شخصیت‌های بازی، امکان حضور همزمان و همکاری سونیک و تیلز در بازی وجود دارد که در این حالت امکان بازی کو-آپ فراهم می‌شود یا در صورت بازی تک نفره، هوش مصنوعی کنترل تیلز را بر عهده خواهد گرفت.

 

هر مرحله در دانلود بازی Sonic Mania به دو بخش (با نام Act) تقسیم می‌شود که در ضمن پیشروی در هر کدام می‌بایست با دشمنان مختلفی مواجه شوید. در پایان هر اکت نیز یک باس فایت انتظارتان را خواهد کشید و پس از شکست باس، داستان بازی توسط کات سین انتهایی هر اکت ادامه خواهد یافت. به گفته سازندگان در Sonic Mania علاوه بر مراحل جدید، شاهد ریمیکس دوباره مراحل قدیمی از بازی‌های مختلف سونیک هستیم که این مورد را می‌توان نکته‌ای مثبت ارزیابی کرد که سبب تجدید خاطره گیمر‌های قدیمی با بازی‌های گذشته خواهد شد.

 

مانند هر کدام از بازی‌های دیگر سونیک، هدف اصلی در هر کدام از مراحل علاوه بر تقابل با دشمنان، جمع آوری حلقه‌های طلایی موجود است. این حلقه‌ها مانند گذشته نقش بسیار مهمی را به عنوان واحد سلامتی ایفا می‌کنند؛ با هر بار اشتباه و برخورد با موانع، سونیک تعدادی از حلقه های خود را از دست می‌دهد. این موضوع تا زمانی که هنوز حلقه‌ای داشته باشید ادامه می‌یابد و در صورت از دست دادن تمامی حلقه‌ها Game Over خواهید شد. همچنین در طی مراحل بازی تلویزیون‌هایی وجود دارند که هر کدام شامل حلقه‌ها، پاور آپ‌ها و سپرهای مختلف خواهد بود. علاوه بر حلقه‌ها و تلوزیون‌های مذکور، حلقه‌های بزرگی نیز در هر کدام از مراحل به صورت مخفی قرار گرفته‌اند که با به دست آوردن آن‌ها امکان دستیابی به مراحلی شبه سه بعدی فراهم می‌شود.

منبع توضیحات: زومجی

 

سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 / 8 / 10
Processor: Core 2 Duo
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0c compliant video card 256MB
DirectX: Version 9.0c
Storage: 400 MB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible

 

 

لینک دانلود:
در صورت داشتن مشکل حتما به ما اطلاع دهيد.
منبع : دانلود ها
حجم فایل: ۳۳۵مگابایت
پسورد تمام فايل ها www.downloadha.com مي باشد

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *