نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » بازی کامپیوتر » دانلود بازی Resident Evil 7 biohazard + Update v1.03-CPY

دانلود بازی Resident Evil 7 biohazard + Update v1.03-CPY

نودل

دانلود بازی Resident Evil 7 biohazard + Update v1.03-CPY

دانلود بازی

سرانجام کرک سالم CPY برای دانلود بازی Resident Evil 7 biohazard به همراه آپدیت جدید Update v1.03 بازی منتشر شد. همان طور که اطلاع دارید، پس از انتشار بازی Resident Evil 7 این عنوان به سرعت توسط گروه CPY کرک شد. اما این کرک مشکل مهمی که داشت، شامل آپدیت ها و بسته های الحاقی که پس از انتشار برای بازی آماده شد، نبود. به همین دلیل گروه CPY تصمیم به کرک آپدیت جدید بازی که تمامی بسته های الحاقی و سایر تغییرات و هات فیکس ها می باشد نمود. هم اکنون می توانید به دانلود بازی Resident Evil 7 biohazard به همراه آپدیت Update v1.03-CPY در ادامه مطلب دسترسی داشته باشید.

خط داستانی RE:B داستان خانواده‌ای به نام Bakers را روایت می‌کند که در نگاه اول به نظر می‌رسد از اختلالات شدید روانی رنج می‌برند اما قطعا موضوع از این‌ها بسیار پیچیده‌تر است. شخصیت اصلی بازی که Ethan نام دارد در عمارت قدیمی Bakerها در جست و جوی همسر خود Mia خواهد بود که تا این لحظه نه دلیل ناپدید شدن Mia و نه ربط او به این خانواده عجیب مشخص نشده است. تمامی شخصیت های این خانواده کاملا متناسب با محیط دیوانه وار عمارت و جو بازی است.

دو نکته در مورد داستان بازی قابل توجه است. برای اولین بار در کل تاریخ این بازی، یک نویسنده غیر ژاپنی نوشتن بازی‌نامه را برعهده داشته و بخش عمده‌ای از تغییرات بازی را می‌توان مرتبط با تفکرات غیر شرقی نویسنده دانست؛ موضوع دیگر عدم تایید وجود زامبی‌ها در بازی است! تعجب نکنید، همچنان دشمنان ترسناک و غول پیکر فراوانی برای از پای در آوردن دارید، اما در اطلاعات منتشر شده از سازندگان و طرفداران مستقیما به نام «زامبی» اشاره نشده است و معمولا از اسم‌های عادی استفاده می‌کنند. امیدواریم حداقل Capcom تا این حد (!) بازی را متحول نکرده باشد.

 

اما از داستان نسبتا خوب دانلود بازی Resident Evil 7 biohazard که بگذزیم می‌رسیم به گیم پلی بازی که تغییرات فراوانی را به خود دیده است.اول شخص شدن دوربین بازی قطعا به ترسناک شدن بازی و بازگشت این عنصر حیاتی کمک شایانی کرده است که البته اگر این امر با نمای سوم شخص صورت می‌گرفت بیش‌تر به مذاق طرفداران خوش می‌آمد. این تغییر نما باعث می‌شود بازیباز خود را کاملا جای شحصیت اصلی بگذارد و حس کند در محیط بازی حضور دارد. دوربین اول شخص عموما در بازی های ترس بقا بسیار کاربردی است و بارها امتحان خود را پس داده. اما این تغییر برای فرنچایز بزرگی مثل Resident Evil بازخوردهای متفاوتی داشته و خواهد داشت. واکنش‌های مثبت و منفی ای که به این امر نشان داده می‌شود کاملا طبیعی است؛ طرفداران قدیمی چنین تغییری را چندان نمی‌پسندند، به خصوص وقتی که می‌دانند در پشت این دوربین یک شخص غریبه و جدید است نه قهرمانان محبوبشان!

منبع توضیحات: وبسایت گیم شات

 

سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: WINDOWS® ۷, ۸, ۸.۱, ۱۰ (۶۴-BIT Required)
Processor: Intel® Core™ i5-4460, 2.70GHz or AMD FX™-۶۳۰۰ or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 760 or AMD Radeon™ R7 260x with 2GB Video RAM
DirectX: Version 11
Storage: 24 GB available space
Sound Card: DirectSound compatible (must support DirectX® ۹.۰c or higher)
Additional Notes: Hardware specification target 1080P/30FPS. May require reduction in Texture Quality settings or turning Texture streaming to OFF due to high VRAM requirements. *Internet connection required for game activation. The game is still undergoing development, so all PC requirements are subject to change.

سیستم پیشنهادی:

OS: WINDOWS® ۷, ۸, ۸.۱, ۱۰ (۶۴-BIT Required)
Processor: Intel® Core™ i7 3770 3.4GHz or AMD equivalent or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1060 with 3GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 24 GB available space
Sound Card: DirectSound compatible (must support DirectX® ۹.۰c or higher)
Additional Notes: Hardware specification target 1080P/60FPS. *Internet connection required for game activation. The game is still undergoing development, so all PC requirements are subject to change.

 

 

 

لينک دانلود:
دانلود آپدیت بازی Resident.Evil.7.Biohazard.UPDATE.1.03-CPY
در صورت داشتن مشکل حتما به ما اطلاع دهيد.
منبع : دانلود ها
پسورد در صورت نیاز : www.downloadha.com
دانلود نسخه فشرده جدید فیت گرل Resident Evil 7: Biohazard v1.03 + 5 DLCs–FitGirl :

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *