نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

دانلود NOD32

NOD32

نودل

دانلود نود ۳۲ – ESET NOD32 Antivirus + Internet Security

ورژن 17.0.16.0

دانلود آنتی ویروس نود ۳۲

ESET NOD32 Antivirus

دانلود ESET Internet Security
اسمارت سکوریتی آنتی ویروس نود ۳۲

دانلود نود ۳۲ در سه بسته ی ESET Internet Security + ESET Smart Security و ESET NOD32 Antivirus به همراه آموزش نصب و فعال سازی کامل قرار گرفته است. در ابتدا به معرفی ESET Smart Security و سپس به معرفی ESET NOD32 Antivirus پرداخته خواهد شد. ESET Smart Security آنتی ویروس و فایروال و اینترنت سکیورتی و در نتیجه نرم افزار بسیار کامل برای حفظ امنیت کاربران در دنیای آنلاین اینترنت و آفلاین می باشد. دانلود نود ۳۲ اسمارت سکیوریتی علاوه بر قابلیت هایی که درون نسخه nod32 antivirus تعبیه شده است دارای فایروال و anti-theft می باشد. فایروال همانطور که از نام آن مشخص است دیوارآتشی مستحکم برای مقابل با ورود هکرها به سیستم و رد و بدل غیرقانونی اطلاعات کاربر به دیگر سیستم ها می باشد. قابلیت anti-theft نیز برای کسانی است که لپ تاپ آنها به سرقت رفته است که از طریق این قابلیت میتوانند نسبت به ردیابی لپ تاپ گمشده و به سرقت رفته خود اقدام نمایند. قابلیت Portable Device Control برای کنترل رد و بدل اطلاعات از طریق درگاه usb و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات از این طریق می باشد که از روش محدود کردن درگاه usb و محافظت از آن صورت میگیرد.

دانلود نود ۳۲ نسخه اسمارت سکیوریتی دارای قابلیت anti-spyware برای مبارزه با انواع جاسوس افزارها و anti-phishing برای مبارزه با حملات فیشینگ دنیای اینترنت می باشد. از بین بردن فایل های Exploit جهت استخراج و جاسوسی از طریق مرورگرها می باشد از قابلیت های این نرم افزار می باشد. همچنین نرم افزار در هنگام اتصال حافظه های قابل حمل از طریق درگاه USB نسبت به اسکن سریع حافظه اقدام می نماید تا از انتقال ویروس از این راه جلوگیری شود. قابلیت جدید نرم افزار اسکن حافظه رم است که این قابلیت باعث می شود که اگر ویروس و جاسوس افزاری درون حافظه رم مشغول فعالیت است حذف گردد. قابلیت دیگر حفظ امنیت کاربر در فیس بوک و توییتر است که بعنوان بخش جدید نرم افزار امنیت کاربر در شبکه های اجتماعی را در کنترل قرار میدهد. parental control نیز دیگر بخش اضافی در این نرم افزار که مخصوص والدین و کنترل وبسایت ها می باشد که کاربر میتواند به بلاک نمودن سایت ها غیرقانونی بپردازد. از نظر سبک بودن و کاهش ندادن سرعت سیستم نرم افزارهای شرکت eset زبانزد خاص و عام بوده و در کنار آپدیت های روزانه یکی از بهترین آنتی ویروس های جهان در اختیار شما قرار دارد.

دانلود بازی Cobra Kai 2 Dojos Rising

دانلود نود ۳۲: آنتی ویروس ESET NOD32 Antivirus

نرم افزاری نام آشنا برای افرادی است که نیاز به آنتی ویروسی قدرتمند دارند و فعالیت آنچنانی که در دنیای وب و اینترنت ندارند چرا که این نسخه از نرم افزار شرکت Eset دارای فایروال نمی باشد. با این حال دانلود نود ۳۲ ESET NOD32 Antivirus برای افرادی که خواهان امنیت نسبی در دنیای اینترنت و امنیت بسیار بالا در دنیای آفلاین هستند بسیار مناسب می باشد. نرم افزار دارای قابلیت anti-spyware برای مبارزه با انواع جاسوس افزارها و anti-phishing برای مبارزه با حملات فیشینگ دنیای اینترنت می باشد. از بین بردن فایل های Exploit جهت استخراج و جاسوسی از طریق مرورگرها می باشد از قابلیت های دانلود نود ۳۲ می باشد. همچنین نرم افزار در هنگام اتصال حافظه های قابل حمل از طریق درگاه USB نسبت به اسکن سریع حافظه اقدام می نماید تا از انتقال ویروس از این راه جلوگیری شود. قابلیت جدید نرم افزار اسکن حافظه رم است که این قابلیت باعث می شود که اگر ویروس و جاسوس افزاری درون حافظه رم مشغول فعالیت است حذف گردد. قابلیت دیگر حفظ امنیت کاربر در فیس بوک و توییتر است که بعنوان بخش جدید نرم افزار امنیت کاربر در شبکه های اجتماعی را در کنترل قرار میدهد. از نظر سبک بودن و کاهش ندادن سرعت سیستم نرم افزارهای شرکت eset زبانزد خاص و عام بوده و در کنار آپدیت های روزانه یکی از بهترین آنتی ویروس های جهان در اختیار شما قرار دارد.

 

اجزای اصلی دانلود نود ۳۲: اسمارت سکیوریتی ESET Smart Security:

– آنتی ویروس و antispyware

– دیواره آتش شخصی

– محافظت در برابراسپم ها

– خدمات رفاهی

– ESET SysInspector

– ESET SysRescue

دانلود Smart Driver Manager

اجزای اصلی نرم افزار ESET NOD32 Antivirus:

-حفاظت بلادرنگ

این نرم افزار از تکنولوژی ThreatSense استفاده میکند.بهترین راه برای تشخیص تهدیدکنندگان را برای شما فراهم میکند.این نرم افزار ترکیبی از Anti-Malware + Antispam + Personal firewall می باشد که راه حلی کامل برای امنیت کاپیوتر شما می باشد.

 

تفاوت دو نسخه Internet Security و Smart Security:

دقت داشته باشید که کمپانی ESET تصمیم گرفته است تا بسته ای جدید به نام ESET NOD32 Internet Security را برای کاربران عرضه کند. این بسته با بروزرسانی های جدید نود ۳۲ همواره همگام می باشد. ویژگی های آن دقیقا مشابه نسخه Smart Security می باشد و فقط دو امکان فضای امن برای ذخیره سازی کلمات عبور به صورت یکجا و کدگذاری بر روی فولدرها و درگاه های USB را دارا نیست.

 

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *