نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » کامپیوتر » دانلود نرم افزار مدیریت اف تی پی FileZilla 3.31.0

دانلود نرم افزار مدیریت اف تی پی FileZilla 3.31.0

اف تی پی

نودل

دانلود نرم افزار مدیریت اف تی پی FileZilla 3.31.0

FileZilla 3.31.0

FileZilla 3.31.0 نرم افزاری که در ادامه برای شما معرفی می کنیم به کار صاحبان سایت می آید. آن دسته از افراد که می خواهند بدون وارد شدن به محیط کنترل پنل هاست آن را مدیریت کنند . به راحتی فایلی را از آن دانلود کنند و یا فایلی را به داخل پوشه ی مورد نظری از هاست با قابلیت Resume انتقال دهند . تقریبا می توان گفت وجود چنین نرم افزاری برای دارندگان سایت ضروری است . به اینگونه نرم افزارها که یک نوع مدیریت محتوا روی هاست ایجاد می کنند FTP می گویند . در حقیقت این نرم افزارها نیازی به کنترل پنل ندارد و می توانند مدیریت محتوای هاست شما را برعهده بگیرند .در این زمینه نرم افزارهایی توسط میهن دانلود معرفی و انتشار یافته اند . این بار نیز در ادامه قصد داریم یکی از بهترین نرم افزار در این رابطه را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم .
Filezilla یک نرم افزار کوچک ولی در عین حال قدرتمند و داری ابزارها و قابلیت های زیادی است این نرم افزار قدرتمند شامل ابزار مدیریت FTP و برای انجام اتصال شما به هاست خود و مدیریت هاست می باشد . این نرم افزار می تواند شما را به آسانی و سریع به دایرکتوری متصل کند تا شما به راحتی فایل های خود را آپلود و دانلود کنید . همچنین این نرم افزار قابلیت آپلود چندین فایل هم زمان را نیز داراست. میهن دانلود با در نظر گرفتن این قابلیت Filezilla را که به شما این اطمینان خاطر را می دهد که با سرعت و امنیت به آپلود کردن فایل ها در هاست خود بپردازید ، معرفی کرده است . همچنین قابلیت های فوق العاده این نرم افزار بعد از استفاده از آن مورد توجه همه قرار می گیرد . کمتر کاربری پیدا می شود که از این گونه نرم افزارها استفاده کند ولی دوباره به کنترل پنل هاست روی آورد . این نرم افزار کاربردی را می توانید از میهن دانلود به صورت رایگان دریافت نمایید .


FileZilla اف‌تی‌پی یا قاپ (قرارداد انتقال پرونده)، قرارداد (پروتکلی) است که در شبکه‌های رایانه‌ای برای جابه‌جایی پرونده از مبدا به مقصد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

درمیان رایانه‌های میزبان، اف‌تی‌پی به طور ویژه یک قراردادِ متداول برای دادوستد فرمان‌ها و پرونده‌ها در هر شبکه پشتیبان از قرارداد اینترنت و قرارداد هدایت انتقال (TCP/IP) (مانند اینترنت و اینترانت) است. درگاه (پورت) پیش‌فرض برای خدمات قاپ، درگاه ۲۱/TCP و برای انتقال داده از درگاه ۲۰/TCP استفاده می‌کند .

در یک انتقال اف‌تی‌پی دو رایانه دخیل است، یک کارساز و یک کاربر. کارساز (سرور) قاپ، برنامه‌های کارساز اف‌تی‌پی را اجرا می‌کند، و درخواست پذیرش در شبکه را رایانهٔ دیگر (یعنی کاربر) مطرح می‌کند. رایانهٔ کاربر برنامه‌های کاربری اف‌تی‌پی را اجرا و یک ارتباط با کارساز بر قرار می‌کند.

FileZilla هنگامی که یک ارتباط برقرار می‌شود کاربر می‌تواند تعدادی از برنامه‌ها را تغییر دهد (دستکاری محدود)، مانند بارگذاری پرونده در کارساز و بارگیری پرونده از آن، یا بازنامیدن یا حذف پرونده‌ها در کارساز و مانند این‌ها.

هر شخص یا شرکت برنامه‌ساز می‌تواند یک کارساز قاپ یا برنامه‌های کاربری ایجاد کند، چرا که این قراردادی آزاد است.

در واقع همهٔ بسترهای رایانه‌ای از اف‌تی‌پی پشتیبانی می‌کنند و به هر ارتباط رایانه‌ای که بر اساس قرارداد هدایت انتقال/قرارداد اینترنت باشد صرف‌نظر از این که از چه سامانهٔ عاملی استفاده می‌شود، اگر رایانه‌ها اجازهٔ دسترسی به قاپ را داشته باشند، این اجازه را می‌دهد که در پرونده‌های رایانهٔ دیگر در این شبکه تغییراتی ایجاد کند.

ویژگی ها:
ساپورت کردن فایروال
مدیریت بر روی فولدر ها
سرعت بالا در اتصال به ftp
پشتیبانی از زبان های مختلف
زنده نگه داشتن ارتباط با سایت
قابلیت resume کردن دانلود یا اپلود فایل
قرار دادن زمان بندی برای ارسال و دریافت فایل
ساپورت کردن SOCKS4/5 و HTTP1.1 Proxy
قابلیت دراپ و درگ کردن drop & drag
داشتن محیط زیبا و کاربرپسند
سازگار با ویندوز های مختلف
رایگان بودن نرم افزار
داشتن حجم مناسب
کاربرد آسان
و …

 

اطلاعات فایل:

حجم فایل: ۶ مگابایت

شرکت سازنده: Tim Kosse

تاریخ انتشار: ۲۰۱۶

منبع: سرو دانلود  

پسورد : www.sarvdl.com

دانلود با لینک مستقیم نسخه ۳۲ بیتی

دانلود با لینک مستقیم نسخه ۶۴ بیتی

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *