نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » فیلم و انیمیشن » اکشن » ایران 14 – 0 کامبوج – پیروزی پرگل یوزها در شب رکوردشکنی آزادی

ایران 14 – 0 کامبوج – پیروزی پرگل یوزها در شب رکوردشکنی آزادی

ایران 14 کامبوج 0

نودل

ایران 14 – 0 کامبوج – پیروزی پرگل یوزها در شب رکوردشکنی آزادی

تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار خود در چهارچوب دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین از ساعت 17 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف کامبوج رفت.

این نخستین دیدار در سطح ملی است که هواداران فوتبالدوست زن نیز قادر به حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم ملی ایران خواهند بود. آنها از ساعاتی قبل از بازی و در حالی که هیچ هوادار دیگری در ورزشگاه نبود، روی سکوها حاضر بودند و با تشویق های بی امان خود تیم ملی را تشویق می کردند.

بازیکنان تیم ملی نیز به محض حضور در زمین برای گرم کردن، به سمت جایگاه آنها رفته و ادای احترام کردند. در این بین تیم نمایندگان فیفا نیز که برای نظارت این بازی به ایران آمده اند از نزدیک وضعیت سکوها و امکانات هواداران زن را بررسی کردند.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، مرتضی پورعلی‌گنجی، کریم انصاری‌فرد، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی طارمی، سردار آزمون(56- مسعود شجاعی)، محمد محبی(73- مهرداد محمدی) و رامین رضاییان.

کارت ها:

مرتضی پورعلی گنجی (دقیقه 78)

گزارش بازی:

(گل اول ایران) دقیقه 4: روی غفلت مدافعان کامبوج و کار تیمی بازیکنان ایران، احمد نوراللهی موفق شد دروازه حریف را با شوت از پشت محوطه جریمه  باز کند.

دقیقه 7: فشار روی دروازه کامبوج از سوی بازیکنان تیم ملی ایران با ارسال بلند محبی همراه بود که گلر کامبوج زودتر از طارمی اقدام به گرفتن توپ کرد.

(گل دوم ایران)دقیقه 11: ارسال رامین رضائیان از راست با فرصت طلبی سردار آزمون بعد از ضربه نیمه کاره محبی مقابل دروازه کامبوج  و شوتزنی این بازیکن همراه شد تا ایران گل دوم را به ثمر برساند..

دقیقه 15: ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه کامبوج از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

(گل سوم ایران) دقیقه 17: شوت محبی از پشت محوطه جریمه بعد از برخورد با گلر راهی کرنر شد که این کرنر با ضربه کنعانی زادگان به گل سوم تبدیل شد.

(گل چهارم ایران) دقیقه 21: ضربه ایستگاهی حاج صفی بعد از برخورد به دیرک دروازه در راست به رضائیان رسبد تا این بازیکن در شلوغی محوطه جریمه طارمی را صاحب فرصت کند و شوت او گل چهارم ایران را در پی داشت.

(گل پنجم ایران) دقیقه 35: ارسال میلاد محمدی از چپ روی غفلت مدافعان کامبوج با ضربه سردار آزمون تبدیل به گل پنجم ایران شد.

(گل ششم ایران) دقیقه 37: با دادن پاس رو به عقب و برداشتن این توپ توسط دروازه‌بان تیم ملی کامبوج، ایران صاحب یک خطای غیر مستقیم در محوطه جریمه شد و کریم انصاری فرد نیز به آسانی گل ششم را به ثمر رساند.

(گل هفتم ایران) دقیقه 44: روی پاس عرضی مهدی طارمی، سردار آزمون در ریباند موفق شد گل هفتم ایران و سوم خود را به ثمر برساند.

دقیقه 47: علیرضا بیرانوند روی مهاجم کامبوج مرتکب خطای پنالتی شد، اما سنگربان تیم ملی کشورمان پنالتی را مهار کرد.

(گل هشتم ایران) دقیقه 48: سانتر میلاد محمدی از جناح راست خط دفاعی کامبوج به کریم انصاری فرد رسید و او نیز پس یک حرکت انفرادی زیبا و یک شوت، گل هشتم را زد.

دقیقه 53: پاس عمقی بسیار زیبا سردار آزمون در پشت مدافعان کامبوج به طارمی رسید، اما ضربه او توسط سنگربان کامبوج مهار شد.

(گل نهم ایران) دقیقه 54: در ادامه روند طوفانی تیم ملی ایران، طارمی با پاس خوب کریم انصاری فرد و یک ضربه چیپ گل نهم را زد.

دقیقه 59: سانتر میلاد محمدی در فضای خالی بین مدافعان کامبوج به کریم انصاری فرد رسید، اما ضربه سر محکم او توسط سنگربان کامبوج دفع شد.

(گل دهم ایران) دقیقه 61: ارسال کرنر مسعود شجاعی و ضربه سر مرتضی پورعلی گنجی در دهانه دروازه به کریم انصاری فرد رسید و این بازیکن تعداد گل های ایران را دو رقمی کرد.

(گل یازدهم ایران) دقیقه 65: روی خط محوطه جریمه، محبی صاحب توپ شد و با یک چرخش و یک ضربه محکم، گل یازدهم را زد.

(گل دوازدهم ایران) دقیقه 67: سانتر میلاد محمدی و ضربه سر محبی ایران را به گل دوازدهم رساند تا این بازیکن جوان در اولین بازی ملی خود دو گل بزند.

دقیقه 68: مهدی طارمی در محوطه جریمه توپ را از بین پاهای مدافع کامبوج عبور داد، اما توپ او بلاک شد و به کرنر رفت.

دقیقه 74: ضربه مهرداد محمدی با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 82: شوت پرقدرت محمد حسین کنعانی زادگان با واکنش خوب سنگربان کامبوج راهی کرنر شد.

(گل سیزدهم ایران) دقیقه 84: تغییر مسیر مهرداد محمدی و شوت پای چپ این بازیکن، ایران را به گل سیزدهم رساند.

(گل چهاردهم ایران) دقیقه 88: پاس طارمی در محوطه جریمه و ضربه کریم انصاری‌فرد که باعث به ثمر رسیدن گل چهاردهم ایران شد.

منبع : سایت نود

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *