نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » به چه روش هایی می توانید بدنی خوشبو داشته باشید؟

به چه روش هایی می توانید بدنی خوشبو داشته باشید؟

بدن خوشبو

نودل

به چه روش هایی می توانید بدنی خوشبو داشته باشید؟

در این مطلب از سایت عطر آنیه درباره بوی خوب بدن صحبت خواهیم کرد. در این مقاله به شما خواهیم گفت به چه روش هایی می توانید بدنی خوشبو داشته باشید. داشتن بدن خوشبو در طول روز کار چندان سختی نیست و فقط نیاز است که یکسری از نکات را رعایت کنید تا در تمام طول روز بوی خوبی بدهید.

برای داشتن بوی خوب بدن همیشه با به کار گیری این نکات معطر باشید. اگر می خواهید بوی خوبی داشته باشید ، باید بهداشت فردی را قبل از هر چیز دیگری رعایت کنید. اینکه چند باردر هفته باید دوش بگیرید به بدن ، آب و هوا و فعالیت های روزمره شما بستگی دارد. با این حال ، باید قبل از این که بدن شما بوی بدی بگیرد، دوش بگیرید و به حمام بروید.

بوی خوب بدن

بوی خوب بدن به شما اعتماد به نفس می دهد و جذابیت بیشتری به شما می دهد. با انجام این کارهای ساده ، به هر جایی که قدم بگذارید اطرافیان به شما توجه می کنند. برای این که بدن شما بوی خوبی داشته باشد کار سختی پیش رو ندارید، فقط باید کارهایی را که قبلاً انجام می دادید اغلب انجام دهید و کارهای کوچک دیگری نیز به آن اضافه کنید.

چگونه همیشه بوی خوبی بدهیم؟

بوی خوب داشتن یک مزیت برای همه است. آیا شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه بوی خوبی دارند؟ برخی از افراد مهم نیست که کجا باشند ، چه لباسی بپوشند و چه کسانی را ملاقات کنند؟ ممکن است به تازگی از باشگاه خارج شده یا بیدار شده باشند اما همیشه بوی خوبی دارند. مطمئناً خوشبو بودن چیزی فراتر از دوش گرفتن و استفاده روزانه از ادکلن و اسپری بدن است.

دوش گرفتن در این حالت بسیار موثر است ، اما عوامل دیگری نیز وجود دارند که بدن را در طول روز خوشبو می کنند. استفاده از عطر و ادکلن قوانین خاص خود را دارد و شرایطی را که در کنار بهداشت رعایت خواهید کرد به شما کمک می کند تا در طی روز بدن شما بوی خوبی داشته باشد.

به حمام بروید

اگر می خواهید بوی خوبی داشته باشید ، باید از بهداشت فردی شروع کنید. اینکه چند بار باید دوش بگیرید به بدن ، آب و هوا و فعالیت های روزمره شما بستگی دارد. با این حال ، قبل از بوی بد بدن باید به حمام بروید.

هنگام دوش گرفتن پوست خود را با صابون و آب گرم بشویید تا بوی نامطبوعی از بدن خود منتشر نکنید. اگر نمی خواهید هر روز موهایتان را بشویید تا از خشک شدن و آسیب دیدن آن جلوگیری کنید ، می توانید از شامپوی خشک استفاده کنید. این شامپو چربی مو را از بین می برد و باعث تمیز به نظر رسیدن آن می شود. این نوع از شامپوها مخصوص موهای چرب هستند و چربی مو را می گیرند و از جذب آلودگی به موها جلوگیری می کنند. این کار باعث می شود تا موهای شما بوی بدی نگیرند.

از دئودورانت استفاده کنید

فقط 2٪ از افراد ژن هایی دارند که از بو گرفتن آنها در زیر بغل جلوگیری می کند. آنها بسیار خوش شانس هستند ، نه؟! بقیه ما برای جلوگیری از بدبو شدن بدن باید از دئودورانت استفاده کنیم.

اگر زیاد عرق می کنید ، از دئودورانت های حاوی ضد تعریق استفاده کنید. اگر عادت به استفاده از عطر و ادکلن دارید ، از دئودورانت هایی با رایحه کم استفاده کنید تا همزمان بوی دو رایحه را حس نکنید.

از پودرهای بدن استفاده کنید

یکی از بهترین راه ها برای کاهش بوی بدن استفاده از پودر بدن بعد از دوش گرفتن است. بعد از خشک شدن بدن ، مقداری از این پودرها را به زیر بغل ، پاها یا هرجای دیگری که نمی خواهید بو بگیرد بمالید. برای این منظور می توانید از پودر بچه نیز استفاده کنید. بهتر است از انواع پودر بچه استفاده کنید تا آن برندی که با پوست شما سازگار است را پیدا کنید.

لباس های معطر بپوشید

پوشیدن لباس برای چندین روز متوالی می تواند بر بوی بدن شما تأثیر منفی بگذارد. بنابراین همیشه لباس های تمیز و عالی بپوشید. سعی کنید مرتب لباس های خود را تعویض کنید و لباس های تمیز بپوشید.

اگر قرار است تمام روز بیرون باشید ، بد نیست برخی از لباس ها را بردارید تا لباس خود را عوض کنید. اگر در محیطی با بوی زیاد کار می کنید یا افراد سیگاری زیادی در کنار خود دارید ، اغلب لباس های خود را بشویید و از شوینده لباسشویی با رایحه بالا استفاده کنید.

پاهای معطر

اگر بلافاصله از درآوردن کفش خود احساس نگرانی می کنید که بوی بد پاهای شما وجود دارد ، اطمینان حاصل کنید که هنگام دوش گرفتن کف پاهایتان را به خوبی مالیده و پس از خشک کردن ، کمی پودر بدن یا پودر بچه به آن اضافه کنید. می توانید کف پاهای خود را سنگ بزنید تا به خوبی تمیز شود.

سعی کنید کفش های کار را از کفش های دیگر جدا کنید. برای کار کفش مخصوص بپوشید و از کفش های دیگر برای سایر فعالیت ها استفاده کنید. همچنین برای فعالیت های ورزشی از جمله پیاده روی و دویدن از کفش های ورزشی و به خصوص استفاده کنید.

دهان معطر داشته باشید

بوی بد دهان یکی از مواردی است که بوی بدن شما را بسیار تحت تأثیر قرار می دهد. بنابراین حتماً هر روز مسواک بزنید و نخ دندان بکشید. هر از گاهی به دندانپزشک مراجعه کنید تا سلامت دندان های خود را بررسی کنید.

مقدار زیادی آب بنوشید

بعد از خوردن غذا مقداری آب بنوشید تا ذرات غذا از دندان پاک شود. از دهان شویه نیز استفاده کنید اما از دهان شویه غیر الکلی استفاده کنید.

اگر برای شما مهم است که در یک روز خاص بوی خوبی داشته باشید ، از خوردن پیاز ، سیر و سایر غذاهای پرادویه در آن روز خودداری کنید. همیشه آدامس های نعناع یا اکالیپتوس را با خود داشته باشید.

عطری با رایحه مورد علاقه خود انتخاب کنید

هنگام تهیه عطر ، رایحه ای متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید. بهترین رایحه ای که در تمام طول روز باقی می ماند. البته برای اینکه خود و دیگران را اذیت نکنید ، نباید بوی آن زیاد یا تند باشد.

مقداری عطر روی نبض خود بزنید

در ادکلن غسل نکنید! مقدار کمی به بدن بمالید تا مزاحم اطرافیان نشود و بوی خوبی داشته باشید. به مچ دست ، گردن و پشت گوش خود عطر بزنید ، بیش از این مقدار نیازی ندارید. اگر از عطر استفاده می کنید ، آنها را مستقیماً روی بدن اسپری نکنید.

موهای خود را معطر کنید

اگر شامپوی شما بو نمی دهد و رایجه ندارد، بهتر است مقداری رایحه به موهای خود اضافه کنید ، به این ترتیب در طول روز بوی خود را بو خواهید کرد.

از یک رایحه استفاده کنید:

ایده خوبی نیست که به طور همزمان سه یا چهار رایحه مختلف بدهید. بنابراین اگر از لوسیون با رایحه قوی استفاده می کنید ، دیگر از عطر استفاده نکنید و برعکس.

سعی کنید رایحه ای خاص برای خود ایجاد کنید

با مخلوط کردن چندین عصاره مختلف روغنی یا عطر می توانید رایحه خود را ایجاد کنید. به عنوان مثال ، عصاره گل رز ، اسطوخودوس یا هر گیاه دیگری را که دوست دارید مخلوط کنید تا رایحه ای را که دوست دارید بدست آورید. می توانید این عصاره ها را با آب مخلوط کنید تا بوی خیلی تندی ندهد.

در روز چند بار عطرتان را تجدید کنید

صبح ها وقتی بیرون می روید احتمالاً بوی خوبی دارید ، اما بوی بدن شما تا غروب که بیرون می مانید ثابت است؟ در بیرون از خانه می توانید چند وسیله ساده به همراه داشته باشید تا بوی خوش خود را همیشه حفظ کنید:

از خوردن غذاهایی با بوی شدید خودداری کنید. در روزهایی که بوی بدن برای شما بسیار مهم است ، به عنوان مثال در روزی که یک جلسه یا مهمانی مهم است ، از غذاهایی که بوی شدید دارند مانند پیاز ، سیر ، ماهی و غیره استفاده نکنید.

محیط اطراف خود را تمیز نگه دارید

آیا تختخواب شما تمیز و بوی خوبی دارد؟ یا بوی گندیده و کثیف می دهد؟ حال اتومبیل شما چگونه است اگر می خواهید بوی خوبی داشته باشید ، باید به محیط اطراف خود توجه کنید. اگر محیط ما کثیف و بدبو است ، چگونه بوی آن را می دهیم؟ بنابراین اتاق خود را مرتب کنید ، ملحفه ها را بشویید و ماشین خود را تمیز کنید.

 کمد لباس خود را معطر کنید

اگر می خواهید لباس هایتان بوی خوبی داشته باشد ، باید لباس های آنها را خوشبو نیز بسازید. پس مقداری عطر را در کمد لباس یا بیرون آن قرار دهید. این کار باعث می شود تا بوی عطر در محیط کمد پخش شده و بر روی لباس های شما بنشیند.

منبع سایت آنیه : https://anieh.com

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *