نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » فیلم و انیمیشن » اکشن » تارتار- به هیچ عنوان به نفت مسجدسلیمان برنمی‌گردم

تارتار- به هیچ عنوان به نفت مسجدسلیمان برنمی‌گردم

مهدی تارتار

نودل

تارتار- به هیچ عنوان به نفت مسجدسلیمان برنمی‌گردم

این تیم پدیده لیگ خواهد شد

در پی مشکلات مالی، مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان بعد از بازی این تیم مقابل پیکان اعلام کرد که دیگر به مسجدسلیمان برنمی‌گردد. شب گذشته تارتار در صفحه شخصی خود اعلام کرد که دیگر قادر به همکاری با نفت مسجدسلیمان نیست اما از شب گذشته تماس‌هایی با او گرفته شد و برخی از مسئولان استان خوزستان تلاش می‌کردند تا تارتار را از تصمیمی که گرفته منصرف کنند اما تارتار تصمیم قطعی خود را در این خصوص گرفته است.

مهدی تارتار در خصوص جدایی‌اش از نفت مسجدسلیمان گفت: دیگر به هیچ عنوان به تیم نفت مسجدسلیمان برنمی‌‌گردم. به علت مشکلات شخصی که دارم دیگر نمی‌توانم به مسجدسلیمان برگردم. جا دارد که از همه هواداران‌مان تشکر کنم که خاطرات خیلی خوبی را برای من رقم زدند.

وی ادامه داد: باید از بازیکنانم تشکر کنم که با همه مشکلاتی که وجود داشت مردانه جنگیدند و هیچگاه تلاش‌های آنها را فراموش نخواهم کرد. من دیگر به هیچ عنوان به نفت مسجدسلیمان برنمی‌گردم اما مطمئن هستم که این تیم امسال پدیده لیگ خواهد شد و جایگاه بسیار خوبی را در لیگ برتر به دست می‌آورد. امیدوارم روزی برسد که قدر هواداران مسجدسلیمانی را خیلی بیشتر بدانند.

سرمربی مستعفی نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه مسئولان این باشگاه و استان خوزستان با او تماس‌هایی گرفتند و خواهان بازگشتش به نفت مسجدسلیمان شدند، گفت: برخی از مسئولان تماس‌هایی گرفتند اما من به آنها هم گفتم که دیگر به نفت مسجدسلیمان برنمی‌گردم. نمی‌شود چرا که مشکلات بسیار زیادی وجود دارد.

تارتار در پایان تصریح کرد: یک بار دیگر از مسئولان باشگاه، بازیکنان و هواداران نفت مسجدسلیمان تشکر می‌کنم که از من و تیم حمایت خیلی خوبی کردند اما به خاطر مشکلاتی که وجود دارد دیگر برنمی‌گردم و امیدوارم هواداران این تیم من را ببخشند.

منبع : خبرگزاری فارس

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *