نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » سرگرمی » آیا می دانستید » تصویری که میبینید دلیل ازدواج نکردنتان را لو میدهد

تصویری که میبینید دلیل ازدواج نکردنتان را لو میدهد

عاشق

نودل

تصویری که میبینید دلیل ازدواج نکردنتان را لو میدهد

بگو تو عکس چی دیدی تا بگم چرا عشق ازت فراریه

چیزی که در نگاه اول می بینید، نشان دهنده آن دلیلی است که جذابیتِ عشق را برایتان از بین برده است. بدونِ شک عشق و عاشقی مرحله زیبایی از زندگی است؛ اما بسیار مهم است که بدانید چه چیز هایی را در این زمینه دوست ندارید؛ پس با این تست همراهِ ما باشید تا متوجه این موضوع بشوید.

15 روش برای جذاب و دوست داشتنی شدن

عاشق شدن مراحل مختلفی دارد؛ مثلاً در طول ماه ها یا حتی روز های اول همه چیز صورتی به نظر می رسد، همه چیز عالی با ارزش و رمانتیک است؛ در صورتی که همیشه اینگونه نیست. هر شخصی یک بُعد مثبت و یک بُعد منفی دارد و زمانی این ابعاد به تعادل می رسند که اعتماد وجود داشته باشد. در واقع این ویژگی های پنهان ممکن است گاهی اوقات افراد را ناامید کند. اگر می ‌خواهید بدانید که چه چیزی باعث شده که تا به حال عاشق نشوید، این تست تصویری را حتما انجام دهید.

عاشق

5 راز زیبایی و تناسب اندام زنان کره ای و ژاپنی

 

سؤال:خُب اکنون بعد از نگاه کردن به تصویر بگویید کدام یک را زودتر دیده اید که نشان می دهد چه چیزی باعث شده است تا عاشق نشوید یا از این اتفاق دوری کنید.
منجم یا ستاره‌شناس

اگر اول منجم را دیدید، یعنی سطح آسیب پذیری شما باعث شده است تا از عشق فاصله بگیرید.

شما تحصیلات تان را انجام داده اید، کارهایتان را کرده‌اید و به دنبال صمیمیت و احساسِ خوب می گردید؛ پس باید این حس آسیب پذیری را در خودتان برطرف کنید. اگر در گذشته اتفاق سختی برایتان افتاده است؛ دلیل نمی شود که در آینده هم زندگی خوبی نداشته باشید؛ پس بهتر است که فقط از اشتباهات تان درس بگیرید، صبور باشید و از عاشق شدن نترسید‌.

تلسکوپ

اگر اول تلسکوپ را دیدید، یعنی دیدن نقاط منفی طرف مقابلتان باعث می شود که از عشق دوری کنید. باید بپذیرید که هیچ کس عالی، کامل و بدون نقص نیست و همیشه یک نقطه منفی در افراد وجود دارد و کسی که دوستش دارید، هم خارج از این قاعده ها نیست. متأسفانه ترک کردن دیگران به خاطر یک اشتباه کوچک؛ در آینده شما را پشیمان می کند. پس فرقی ندارد که عاشق چه کسی هستید؛ در هر صورت باید بدانید که همه ایراداتِ خودشان را دارند و بهتر است که روی نقاط مثبت تمرکز کنید.

صورت و چهره

اگر اول متوجه صورت شدید، یعنی خیلی به چیز های رمانتیک در رابطه عاشقانه علاقه ندارید. می‌دانید که این چیزها زیبا هستند؛ اما شما واقع گرا هستید و خیلی این موارد را پر اهمیت نمی دانید. بدانید که شادی و خوشبختی در انتظار شماست؛ اما به شرطی که برایش تلاش کنید. منظور ما این نیست که مدام ابراز علاقه کنید، بلکه باید سعی کنید که این خودخواهیِ محض را کنار بگذارید.

پل

اگر اول پل را دیدید؛ یعنی چیزی که باعث می شود عشق برایتان جذابیت نداشته باشد، وقتی است که برایش صرف می کنید و این کار را یک نوع هدر دادن وقت می‌دانید. از طرفی هم اگر شما جزء افرادی هستید که فکر می کنید عاشق شدن و قرارهای ملاقات باعث می شود تا دوستان و اطرافیانتان فراموشتان کنند؛ سخت در اشتباهید و باید هر چه زودتر این طرز فکر را عوض کنید.

 

تبلیغات رایگان

 

 

9 نکته که روزه داران در دوران کرونا باید رعایت کنند

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *