نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » بازی کامپیوتر » دانلود بازی Darksiders III برای کامپیوتر + نسخه فشرده CODEX

دانلود بازی Darksiders III برای کامپیوتر + نسخه فشرده CODEX

Darksiders III

نودل

دانلود بازی Darksiders III برای کامپیوتر + نسخه فشرده CODEX

 

بازی Darksiders III در ۲۷م نوامبر ۲۰۱۸ در دو وبسایت استیم و GOG به طور هم زمان منتشر شد. وظیفه ی توسعه این بازی بدست Gunfire Games بوده و کمپانی معروف THQ Nordic آن را منتشر کرده است. سبک این بازی را می توان اکشن، ماجراجویی، هک-اند-اسلَش و نقش آفرینی دانست. از آن جا که این بازی بر روی شبکه GOG نیز می باشد، به منظور DRM-Free بودن است و آپدیت ها و بسته های الحاقی به محض انتشار به صورت رایگان در دسترس کاربران وبسایت دانلودها قرار خواهد گرفت. در بازی دارک سایدرز ۳ شما در نقش FURY هستید و عازم سفری پرمخاطره برای شکار و تسخیر Seven Deadly Sins خواهید شد.

  • دانلود بازی The Inner World The Last Wind Monk برای کامپیوتر
  • دانلود بازی Semblance برای کامپیوتر
  • دانلود بازی Two Point Hospital + Update v1.3.21000 برای کامپیوتر
  • دانلود بازی BioShock Remastered برای کامپیوتر
  • دانلود بازی Wildlife Park برای کامپیوتر

مهم‌ترین ویژگی بازی Darksiders III که از همان ساعات آغازین تجربه‌اش توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند، چیزی نیست جز نقشه‌ی پیچیده و وام‌گرفته‌اش از عناصر سبک مترویدوانیا که به بیان نادقیق، شبیه به نسخه‌ی ساده‌تر و قابل فهم‌تری از نقشه‌ی آثاری مانند بازی «بلادبورن» (Bloodborne) به نظر می‌رسد. نقشه‌ای که شاید در حقیقت آن‌چنان هم بزرگ نباشد، اما سازندگان به قدری بخش به بخش آن را هوشمندانه و جذاب به یکدیگر متصل کرده‌اند که به قول خودشان وارد شدن به آن، حس گیر افتادن در یک سیاه‌چاله‌ی پیچ‌درپیچ با دشمنان متفاوت را می‌دهد. این نقشه در کنار چالش‌برانگیز بودنِ شاید غیرمنتظره‌ی بازی، اصلی‌ترین عنصری است که دارک سایدرز ۳ را از دو قسمت قبلی‌اش جدا می‌کند و باعث می‌شود که باز هم این مجموعه، نشان دهد که در هر قسمت می‌تواند با حفظ DNA خود، سبک کم‌وبیش متفاوتی با مابقی اعضایش هم داشته باشد.

 

دشمنان حاضر در نقشه، طیف وسیع و حقیقتا متنوعی از موجودات مختلف مانند عنکبوت‌های عظیم‌الجثه و هیولاهای کودک‌مانندی را که با بمب و تله از شما پذیرایی می‌کنند، شامل می‌شود و هر مدل سبک مبارزاتی لایق تحسینی که فکرش را می‌کنید، مقابل‌تان می‌گذارد. جالب‌تر آن که فارغ از طراحی‌های عالی دشمنان در گیم‌پلی مبارازتی، آن‌ها مدل‌های حرکتی، ظواهر و قابلیت‌های کاملا متفاوتی هم دارند و انقدر هم تعدادشان زیاد است و مبارزه با هر کدام‌شان تکنیک‌های خاص خودش را می‌طلبد که می‌توان به جرئت گفت ساخته‌ی جدید THQ Nordic، به طور میانگین هر بیست دقیقه یک دشمن کاملا جدید به مخاطبش معرفی می‌کند.

منبع توضیحات: دانلودها و زومجی

 

ویژگی های نسخه CorePack:

  • بر اساس ریلیز رسمی GOG نسخه v1.0 25470 ساخته شده است. این ریپک در ۲۷م نوامبر ۲۰۱۸ منتشر شده است.
  • حجم ریپک ۱۳٫۱گیگابایت، حجم مورد نیاز برای نصب ۱۹گیگابایت و فضای مورد نیاز پس از نصب نیز ۱۹گیگابایت است.
  • کیفیت ویدیو، صدا و تکسچرهای بازی بدون دستکاری بوده و کاملا اوریجینال هستند.
  • بسته الحاقی Pre-Order DLC در این نسخه قرار دارد.
  • مدت زمان نصب بین ۵ الی ۸دقیقه است.

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *