نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » بازی کامپیوتر » دانلود بازی Halo Wars 2 Complete Edition برای کامپیوتر + کرک mercs213

دانلود بازی Halo Wars 2 Complete Edition برای کامپیوتر + کرک mercs213

Halo Wars 2 Complete Edition

نودل

دانلود بازی Halo Wars 2 Complete Edition

نسخه کامل بازی به همراه کرک نهایی mercs213 اضافه شد

داستان بازی Halo Wars 2 در قرن ۲۶ میلادی و سال ۲۵۵۹ روایت می‌شود. به عبارتی داستان بازی وقایع ۲۸ سال بعد از هیلو وارز را روایت می‌کند. جایی که مدتی از وقایع Halo 5: Guardians می‌‌گذرد و حال سفینه جنگی UNSCC نسخه اول که Spirit of Fire نام داشت، وارد یک خواب ابررسانایی (Cryosleep) شده است. از طرفی با رخ دادن این رویداد، جنگ بین انسان‌ها و کاوننت‌ها نیز به پایان رسیده است و مهم‌تر از همه، مشخص شده سفینه Spirit of Fire با تمام خدمه‌اش گم شده است.

داستان بازی دقیقا از جایی شروع می‌شود که کاپیتان جیمز کاتر به همراه پروفسور اندرز و تیمش ظاهرا مکان Spirit of Fire را پیدا کرده و این سفینه را از خواب ابر رسانایی بیرون می‌آورند. دانلود بازی Halo Wars 2 قرار است یکی از باهوش‌ترین آنتاگونیست‌های دنیای هیلو را در اختیار داشته باشد. شخصیتی به اسم اتریاکس از فرقه Bruteها که هدایت قبیله Banished را بر عهده دارد. قبیله‌ای جدید که در این نسخه به مخاطبین معرفی می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم اتریاکس جدا از باهوش بودنش، قدرت وی است. در یکی از نمایش‌های بازی شاهد این بودیم که وی سه عدد از اسپارتان‌ها را براحتی از پای در می‌آورد و قطعا رویارویی با این شخصیت منفی و تعاملش با کاپیتان کاتر می‌تواند دیدنی باشد.

نکته مهم در گیم‌ پلی بازی Halo Wars 2 نحوه مبارزات و انتخاب لشکر مبارزه‌ای است. سیستم ضد حمله زدن به تیم دشمن و پیروزی در مبارزات یک جورایی مثل سنگ، کاغذ، قیچی است. به عبارتی وسایل نقلیه جنگی زمینی بهترین گزینه برای نابودی پیاده نظام است و از آن طرف هواپیما‌های جنگی بهترین گزینه برای نابودی وسایل نقلیه جنگی است و اگر می‌خواهید هواپیما‌های جنگی را به سادگی از بین ببرید، بهترین گزینه پیاده نظام است. یکی از اصلی‌ترین بخش‌های دانلود بازی Halo Wars 2 که تیم سازنده شدیدا بر روی آن تمرکز کرده است، بخش چند نفره بازی است که در این نسخه با تعبیه شدن حالت‌های جدید، سعی بر این شده که مخاطبان بتوانند تجربه جدیدی در بازی کردن بازی‌های استراتژی آنلاین کسب کنند. در ادامه به معرفی حالت‌های مختلف بازی خواهیم پرداخت.

منبع توضیحات: زومجی

INFO

Halo Wars 2 is a real-time strategy video game, in which players command armies from a bird’s-eye view of the battlefield. Like Halo Wars, the game features two playable factions: humanity’s main military arm, the United Nations Space Command (UNSC), who return from the first game, and a new alien faction known as the Banished, who serve as replacement for the Covenant. Each faction has different leader units. The campaign mode is composed of thirteen missions, and will support cooperative gameplay. Combat in Halo Wars 2 is balanced by a “rock–paper–scissors” counter-attack system, in which ground vehicles are effective in combat against infantry, infantry are effective against aircraft, and aircraft are effective against vehicles.

سیستم مورد نیاز :

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 64-bit Windows 10 Version 1803 (OS Build 17134.48) or higher
DirectX version: DirectX 12 (feature level 11)
CPU:Intel i5-2500; AMD FX-4350
GPU: AMD R7 260X; GeForce GTX 650 Ti; Intel HD 520
VRAM: 2GB
RAM: 6GB
HD space: 25G

سیستم پیشنهادی:

OS: 64-bit Windows 10 Version 1803 (OS Build 17134.48) or higher
DirectX version: DirectX 12 (feature level 11)
CPU: Intel Core i5-4690K; AMD FX-8350
GPU: AMD RX 480; GeForce GTX 1060
VRAM: 4GB
RAM: 8GB
HD space: 25G

راهنمای بازی :

آموزش نصب بازی

1) ابتدا از ورژن ویندوز خود مطمئن شوید! ورژن ویندوز شما باید Version 1803 (OS Build 17134.48) و یا بالاتر باشد. بر روی سایر ورژن ها، این کرک و این بازی تست نشده است. هم چنین، حتما آنتی ویروس شما و Windows Defender به طول کامل غیرفعال باشد.

2) متاسفانه مایکروسافت آپدیت جدیدی را منتشر کرده که باعث از کار افتادن کرک در بسیاری از بازی های انحصاری UWP می باشد. این آپدیت را باید به صورت دستی غیرفعال کنید! بدین منظور، لطفا Command Prompt را به صورت Run as Administrator اجرا کنید و دستور زیر را بزنید:

wusa /uninstall /kb:4284835

 

منتظر باشید تا عملیات حذف تمام شود و ویندوز شما ریستارت شود. سپس اقدام به نصب بازی نمایید.

3) آنتی ویروس خود را حتما غیرفعال کنید. سپس توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar به اکسترکت فایل های فشرده بپردازید.

4) وارد پوشه ی اکسترکت شده ی خود شوید و فایل اجرایی InstallApp.exe را اجرا کنید. این امر باعث شروع نصب بازی می شود.

5) اگر اخطاری درباره ی پکیج های DLC دریافت کردید، آن را نادیده بگیرید. متن اخطار به صورت زیر می باشد:

Registering any existing DLC packages…failed!

 

6) بازی را از طریق استارت منو ویندوز خود اجرا کنید (از طریق شورتکات و یا اجرای فایل exe در محل نصب بازی، امکان پذیر نیست و خطا دریافت خواهید کرد).

================

رفع مشکلات رایج بازی:

نکته اول: برای اجرای بازی حتما نیاز به ویندوز 10 ورژن 1803 به بالا دارید. توصیه اکید می شود که بازی را تنها در درایوی که ویندوز شما نصب می باشد، نصب کنید.

نکته دوم: اگر پس از نصب و اتمام کرک شدن، باتوجه به اجرای بازی از استارت منو، بازهم بازی برای شما اجرا نشد؛ لطفا بازی را در پارتیشن دیگری غیر از درایو ویندوز خود نصب کنید.

نکته سوم: در اولین بار که بازی را اجرا می کنید، از شما آدرسی جهت ذخیره سازی سیو بازی می خواهد. هرجایی که دوست دارید را انتخاب کنید.

نکته چهارم: حتما به اکانت Microsoft خود لاگین باشید. از لاگین بودن در دو بخش XBOX و Windows Store در محیط ویندوز 10 اطمینان حاصل کنید.

نکته پنجم: اگر حالت Developer Mode توسط ستاپ بازی برای شما فعال نشد، برای نصب موفقیت آمیز بازی حتما باید آن را به طور دستی (از طریق Settings -> Windows Update -> For Developers) فعال کند.

نکته ششم: فایل اجرایی بازی را در فایروال خود حتما بلاک کنید. به صورت کامل! یعنی Inbound و Outbound باید برای این دو مورد بلاک شود. این امر باعث می شود تا تلاش بازی برای آنلاین شدن بی ثمر بماند و بتوانید آفلاین بازی کنید.

نکته هفتم: اگر وارد بازی می شوید اما در منوی اصلی، بازی کرش می کند و خارج می شود، تنها دلیلش رعایت نکردن نکته ششم است!

نکته هشتم: حتما مطمئن شوید که سیستم شما و گرافیک کارت شما در حالت High-Performance می باشند. بر روی سیستم های دارای دو کارت گرافیک، عموما گرافیک کارت اصلی شناسایی نمی شود و باعث می شود تا بازی برای شما اجرا نشود. با تنظیمات High-Performance می توانید از شناخت گرافیک کارت اصلی خود برای اجرای بازی مطمئن شوید.

 

اطلاعات فایل :

حجم فایل: 30.1گیگابایت
تاریخ انتشار: انتشار بازی: FEB-18-2017 | انتشار کرک: JUN-20-2018
منبع: دانلود ها – دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال
قیمت: 59.99دلار
رمز : www.downloadha.com

 

لینک دانلود :

 

دانلود بازی Halo Wars 2 Complete Edition-mercs213 با لینک مستقیم:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

دانلود پارت 6 با لینک مستقیم

دانلود پارت 7 با لینک مستقیم

دانلود پارت 8 با لینک مستقیم

دانلود پارت 9 با لینک مستقیم

دانلود پارت 10 با لینک مستقیم

دانلود پارت 11 با لینک مستقیم

دانلود پارت 12 با لینک مستقیم

دانلود پارت 13 با لینک مستقیم

دانلود پارت 14 با لینک مستقیم

دانلود پارت 15 با لینک مستقیم

دانلود پارت 16 با لینک مستقیم

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *