نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » کامپیوتر » دانلود بازی No Mans Sky Next برای کامپیوتر

دانلود بازی No Mans Sky Next برای کامپیوتر

نودل

دانلود بازی No Mans Sky Next برای کامپیوتر

آپدیت جدید و بسیار سنگین Next برای دانلود بازی No Mans Sky منتشر شد. بخش چندنفره، دوربین سوم شخص، ابزارآلات جدید در ساخت و ساز پایگاه و موارد بیشتر، با دریافت آپدیت Next به بازی No Man’s Sky اضافه می‌شوند. به واسطه‌ی این به‌روزرسانی، حالت‌هایی همچون زاویه‌ی دوربین سوم شخص و بخش چندنفره به بازی اضافه شده‌اند و در مواردی همچون جلوه‌های گرافیکی، ساخت پایگاه و بیشتر، پیشرفت‌های چشمگیری دیده می‌شود.

قطعا مهم‌ترین ویژگی به‌روزرسانی Next، اضافه کردن حالت چندنفره (Multiplayer) به بازی است. بازیکنان حالا می‌توانند در کنار یکدیگر، کهکشان‌ها و سیاره‌های مختلف را کاوش کنند یا با یکدیگر بجنگند و به قول سازندگان، «جنگ‌های حماسیِ فضایی» راه بیندازند. بازیکنان همچنین می‌توانند در سطح سیاره‌های مختلف با یکدیگر مسابقه بدهند. ساخت پایگاه هم در این آپدیت پیشرفت کرده و حالا می‌توانید در یک سیاره، صاحب چند پایگاه مختلف باشید.

این پایگاه‌ها را می‌توانید در هر قسمتی از سیاره که دوست داشتید بسازید. همچنین به لطف معرفی ادوات جدید ساخت و ساز پایگاه، محدودیت در ساخت و ساز به شدت کاهش پیدا کرده و دست کاربران در ساخت پایگاه‌های دلخواه‌شان، بازتر از قبل شده است.

 

در کنار موارد ذکر شده، حالتی جدید به دانلود بازی No Mans Sky اضافه شده که شما در آن می‌توانید یک سفینه بسازید و آن را به فضای کهکشان ارسال و از راه دور کنترلش کنید. به لطف آپدیت Next، بازیکنان از حالا به بعد می‌توانند یکدیگر را به انجام ماموریت‌های مختلف Galactic Commission Station دعوت کنند و آن‌ها را انجام بدهند. در پایان باید به پیشرفت گرافیکی بازی پس از انجام به‌روزرسانی اشاره کرد.

به گفته اعضای استودیو Hello Games، کیفیت بافت‌های موجود در زمین، آسمان، آب، سفینه‌ها، NPCها و ساختمان‌ها به لطف این به‌روزرسانی به طرز شگفت‌آوری پیشرفت خواهند کرد و اضافه شدن زاویه‌ی دوربین سوم شخص (چه در هنگام کنترل سفینه‌ها و چه در حالت عادی)، مورد مهم دیگری است که این آپدیت به بازی اضافه می‌کند.

گیم‌پلی دانلود بازی No Mans Sky بر چهار اصل بنا شده است؛ جست‌وجو، مبارزه، تجارت و بقا. جست‌وجو پایه و اساس این بازی خواهد بود؛ شما باید در منظومه‌های بازی بگردید و به سیاره‌های مختلف سر بزنید تا بتوانید آیتم‌هایی را کشف و استخراج کنید و از آن‌ها برای ارتقا دادن لوازم خود چون سفینه، اسلحه و زره استفاده کنید. ارتقا دادن سفینه در بازی حیاتی است و شما برای ورود به منظومه‌ها و محیط‌های جدید نیاز دارید که وسله نقلیه‌تان را ارتقا دهید.

منبع توضیحات: زومجی

 

INFO

Inspired by the adventure and imagination that we love from classic science-fiction, No Man’s Sky presents you with a galaxy to explore, filled with unique planets and lifeforms, and constant danger and action.

In No Man’s Sky, every star is the light of a distant sun, each orbited by planets filled with life, and you can go to any of them you choose. Fly smoothly from deep space to planetary surfaces, with no loading screens, and no limits. In this infinite procedurally generated universe, you’ll discover places and creatures that no other players have seen before – and perhaps never will again.

 

سیستم مورد نیاز :

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)
Processor: Intel Core i3
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia GTX 480, AMD Radeon 7870
Storage: 10 GB available space

راهنمای نصب :

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) محتوای موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

 

اطلاعات فایل :

حجم فایل: 9.5گیگابایت
تاریخ انتشار: JUL-24-2018
منبع: دانلود ها – دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال
قیمت: 59.99دلار
رمز : www.downloadha.com

لینک دانلود :

 

توضیحات: نسخه پیش رو دارای دیتای اصلی بازی + تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی تا 24م جولای 2018 + آپدیت سنگین Next می باشد.

————————-

دانلود بازی No Mans Sky Next-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

—————————-

هشدار! نسخه فیت گرل بسیار قدیمی است و شامل آپدیت سنگین Next نیست. فیت گرل در حال آماده سازی نسخه جدید و آپدیت شده است. لطفا صبور باشید.

دانلود فیت گرل No Man’s Sky v1.3 Atlas Rises-FitGirl:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *