نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » بازی کامپیوتر » دانلود بازی Steel Empire برای کامپیوتر

دانلود بازی Steel Empire برای کامپیوتر

بازی Steel Empire

نودل

دانلود بازی Steel Empire برای کامپیوتر

بازی Steel Empire یک بازی فوق العاده جذاب در سبک استیم پانک شات ام آپ است که با صحنه های نبرد و سربازان قدرتمند بسیاری پر شده است. بازی دارای یک دنیای جذاب است و می تواند شما را در خوش غرق کند. یقینا بعد از اولین تجربه، متوجه اعتیادآور بودن آن خواهید شد و می توانید مهارت های خود را برای تجربه بازی، ارتقا دهید.

امپراتوری شیطانی در صدد نابودی شما است و در این راستا باید از تمامی دستاوردهای خود در نبردهای دیگر استفاده کنید و تا می توانید ارزش خود را بالا ببرید. یقینا با این بازی، اکشن ناب و تمام عیار را تجربه می کنید و می توانید هنر خود را در عکس العمل های سریع نشان دهید. بازی از جنبه های مختلف می تواند بسیار جذاب باشد.

دانلود بازی Steel Empire گیم پلی منحصربفردی دارد. در این گیم پلی باید یکی از دو نوع جنگده را انتخاب کنید که یکی آهسته اما بسیار پرقدرت و دیگری هم کوچک و بسیار سریع است. همینطور با جنگده خودتان پیشروی می کند و سربازان و نیروهای دشمن را از پا درمی آورید. این روند ادامه پیدا می کند و با پیشروی تا قلب دشمن، نوبت به باس فایت ها می رسد. این باس ها بسیار قدرتمند هستند و باید تا می توانید خودتان را آماده چنین نبردهایی کرده باشید.

با دانلود Steel Empire می توانید یک گرافیک جذاب و سه بعدی را تجربه کنید که بهبود یافته است و موتور قدرتمند، پرداخته شده است. سلاح های بازی بسیار جذاب هستند و در هر کدام از ۷ مرحله بازی، متنوع احساس می شوند. یقینا جمع آوری اچیومنت ها نقش بزرگی در بازی دارند و باید بتوانید همه آنها را به صورت کارت های قدرت ذخیره سازی کنید. بازی حس و حال کلاسیک دارد و قطعا با تجربه آن، بیاد بازی های نوستالژیک بسیاری خواهید افتاد.

 

INFO

Steel Empire is a steam punk shoot’em up game featuring a frantic combat filled with powerful enemies and insane obstacles. Enjoy a beautiful world and retro game-play as you dodge and shoot your way through classical stages. Choose one of 4 difficulty settings according to your set of skills and fight the evil empire! See how well you did using the Replay Mode and show your worth by getting all achievements.

Originally released on the Sega Genesis / Mega Drive consoles in 1992, it was later ported to the Nintendo Game Boy Advance in 2004 and to the Nintendo 3DS in 2014, and now is coming to PC!

 

سیستم مورد نیاز

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10
Processor: Core2Duo 2.6Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GPU with DirectX11 support
DirectX: Version 11
Storage: 250 MB available space
Sound Card: Sound Card with DirectSound support

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/8/10
Processor: Core i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GPU with DirectX11 support
DirectX: Version 11
Storage: 250 MB available space
Sound Card: Sound Card with DirectSound support

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل

  • حجم فایل: 206مگابایت
  • تاریخ انتشار: SEP-13-2018
  • منبع: دانلود ها – دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال
  • قیمت: 14.99دلار
  • رمز : www.downloadha.com

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *