نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » فیلم و انیمیشن » اکشن » دانلود بازی Team Fortress 2 DC December 2018 برای کامپیوتر

دانلود بازی Team Fortress 2 DC December 2018 برای کامپیوتر

Team Fortress 2

نودل

دانلود بازی Team Fortress 2 DC December 2018 برای کامپیوتر

نسخه آپدیت شده تا ۲۶م آذر ۱۳۹۷ جایگزین شد

اگر بخواهیم لیستی از ده شوتر آنلاین جذاب تهیه کنیم، مسلما دانلود بازی Team Fortress 2 از صدر نشینان آن خواهد بود. با وجود اینکه تیم فورترس ۲ از بازی های شناخته شده در میان گیمرها به حساب می آید، اما رسیدن به این درجه از شهرت، به هیچ وجه کار آسانی برای این عنوان موفق نبوده است. تیم فورترس ۲ با نسخه ی سابق خود تفاوت بسیار چشم گیری داشت و از حالت های کواک مانند خود فاصله گرفته و به شوتری جذاب و گاهی فکاهی تبدیل شده بود.

برخلاف بازی های آنلاین شوتر دیگر که سبک هایی نظامی دارند، طراحان بازی از کاراکتر هایی کارتونی استفاده کرده اند که در سه شاخه ی تدفاعی، تهاجمی و پشتیبانی دسته بندی می شوند. هر کدام از این سه شاخه، خود دارای سه کلاس متفاوت هستند که بر اساس انتخاب شما، می توانید از قابلیت های خاص هر کدام، در بازی استفاده کنید. کاراکترهای دانلود بازی Team Fortress 2 آنقدر جذاب طراحی شده اند که از پوسته های آن ها، در برخی از بازی های منتشر شده روی شبکه ی استیم، مانند I Am Bread و Surgeon Simulator استفاده شده است.

 

المان های بیشماری در گیم پلی بازی گنجانده شده که استفاده کردن از هر کدام به جذابیت این عنوان خوش ساخت، می افزاید. سوای بخش طراحی کاراکترها که تیم توسعه دهنده در آن قسمت بسیار عالی کار کرده اند، چیزی که تیم فورترس ۲ را تبدیل به یک عنوان ماندگار می کند، گیم پلی بی نظیر آن است.گیم پلی بازی فوق العاده روان و تکنیکی است و پس از آشنایی با روند آن می توان ساعت ها به صفحه ی مانیتور یا تلویزیون خیره شد و از گیم پلی بی نظیر بازی لذت برد.

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *