نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » فیلم و انیمیشن » اجتماعی » دانلود فیلم ایرانی خانم یایا

دانلود فیلم ایرانی خانم یایا

خانم-یایا

نودل

دانلود فیلم ایرانی خانم یایا

این فیلم داستان دو باجناق است که پس از فوت پدر زنشان راه او را پى گرفته و به بهانه تجارت در چین گریزى هم به پاتایا میزنند اما رویارویى آن ها با دوست قدیمى همه چیز را به هم می‌زند و …

خانم یایا یا ما شما را دوست داریم خانم یایا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی عبدالرضا کاهانی و تهیه‌کنندگی حمید پنداشته ساخته سال ۱۳۹۶ است. این فیلم به سبک اجتماعی (درام) و به زبان‌های فارسی، تایلندی و فرانسوی می‌باشد. خانم یایا در تاریخ ۱۸ آبان ۱۳۹۷ در سینماهای ایران و تایلند اکران شد. بعد از اکران این فیلم، انتقادهای منفی و تند زیادی از سوی مخاطبان به بازیگران اصلی این فیلم (حمید فرخ‌نژاد و رضا عطاران و امین حیایی) شد.

اگر فیلمی با حضور رضا عطاران و حمید فرخ نژاد (دو بازیگری که آثار کمدی قوی و خوبی را در کارنامه خودشان ثبت کرده‌اند) که از قضا درباره سفر این دو به شهر پاتایا و آشنایی با یک دختر تایلندی هست کمدی نیست، پس چیست؟ راستش احتمالا خود کاهانی هم دقیقا نمی‌تواند به این سوال پاسخ دهد. به زعم من فیلم خانم یایا (که پیش‌تر با نام ما شما را دوست داریم خانم یایا شناخته می‌شد) می‌خواهد سیاسی باشد و شعارهای سیاسی بدهد، ولی متاسفانه آنقدر این موضوعات را در بطن و لایه‌های داستان خود گم می‌کند که حتی آن دسته از بینندگانی که متوجه برخی سیگنال‌های فیلم می‌شوند نیز از آن دل خوشی نخواهند داشت.

نخستین ایراد سازندگان و در راٌس آنها تیم بازاریابی اثر در اینجا بود که در تبلیغات شان از این فیلم به عنوان یک اثر کمدی یاد کردند و در تیزرهایی هم که از فیلم منتشر شد تاکید بر جنبه کمدی اثر بود، در صورتی که « خانم یایا » ابداً یک فیلم کمدی نیست و اتفاقاً هیچ ژانر مشخصی هم ندارد! فیلم از زمانی که آغاز می شود ما با دو شخصیت به نامهای مرتضی و ناصر مواجه می شویم که در شهر پاتایا واقع در تایلند به سر می برند این مقدمه یک خطی، نزدیک به ۳۰ دقیقه از زمان فیلم را به خود اختصاص می دهد چراکه داستان نصفه و نیمه فیلم پس از ۳۰ دقیقه آغاز می شود و ما مطلع می شویم که آنها افراد پایبندی هستند که در تایلند حضور دارند تا کمی خوش بگذرانند اما توان انجام آن را ندارند.

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *