نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » فیلم و انیمیشن » جنایی » دانلود فیلم بلک کلنزمن – BlacKkKlansman 2018 به همراه زیرنویس فارسی

دانلود فیلم بلک کلنزمن – BlacKkKlansman 2018 به همراه زیرنویس فارسی

بلک کلنزمن

نودل

دانلود فیلم بلک کلنزمن – BlacKkKlansman 2018 به همراه زیرنویس فارسی

سانسورشده با زیرنویس فارسی

نام فیلم سینمایی: BlacKkKlansman – بلک کلنزمن

سال انتشار: ۲۰۱۸

مدت زمان نسخه اصلی: ۱۳۵دقیقه

مدت زمان نسخه سانسورشده: ۱۳۱دقیقه

ژانر: بیوگرافی، کمدی، جنایی

کیفیت: ۷۲۰p / 1080p / 480p

زیرنویس فارسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: دانلود فیلم بلک کلنزمن (به انگلیسی: BlacKkKlansman) داستان واقعی اینکه چطور ران استالورث، اولین پلیس سیاه‌پوست در تاریخ شهر کلورادو اسپرینگز، موفق شد تا ماموریتی مخفی را به اجرا بگذارد که در آن، او به یکی از اعضای فرقه کی‌کی‎کی تبدیل شد. او نه تنها به درون محدوده عملیاتی این فرقه نفوذ کرد بلکه توانست رهبر یکی از شعبه‌ها شود و با جادوگر سابق بزرگ و مشهور این فرقه، سیاستمدار دیوید داک آشنا شود. استالورث این عملیات غیرممکن را به همراه همکار سفیدپوست خود که در کتاب استالورث به نام چاک به آن اشاره شده، به سرانجام رساند. استالورث پس از اینکه هدف و نیت خود را از طریق تلفن برای چاک یا فلیپ زیمرمن توضیح داد، موفق شد تا رودررو با او ملاقات کند و …

 

یک داستان به شدت باورپذیر و واقعی که به شکلی بسیار اگزجره و پر سر و صدا روایت می‌شود، «بلکککلنزمن» بدون شک بهترین اثر سرگرم کننده «اسپایک لی» (Spike Lee) در سالیانی دراز است و اتفاقا می‌تواند تجاری‌ترین آن‌ها هم لقب بگیرد. با روایت قصه یک پلیس تازه کار در کلوراددو اسپرینگز، که با یک یهودی همکار است، کارگردان در دانلود فیلم بلک کلنزمن اگرچه برخی اوقات سطح شوخی‌های کارش تا کارتون‌های بچگانه هم پایین می‌آید، ولی او توانسته با مثال‌های بی‌شمار از نژادپرستی در ابعاد سیاسی و فرهنگی، که برخی از آن‌ها برای همین امروزه هم صادق است به خوبی بخشی از تاریخ داخلی کو کلاکس کلان را روایت کند.

info

Director Spike Lee’s drama was produced by the team behind Get Out and offers another provocative exploration of American race relations. In the midst of the 1970s civil rights movement, Ron Stallworth (John David Washington) becomes the first black detective on the Colorado Springs Police Department. He sets out to prove his worth by infiltrating the local chapter of the Ku Klux Klan and convinces his Jewish colleague (Adam Driver) to go undercover as a white supremacist.

اطلاعات فایل

  • حجم فایل: 538مگابایت | 1گیگابایت | 1.34گیگابایت
  • تاریخ انتشار: AUG-10-2018
  • منبع: دانلود ها – دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال

لینک دانلود

توجه مهم! تمامی فیلم های سینمایی (به غیر از انیمیشن ها، مستندها و مسابقات ورزشی) به صورت کاملا سانسورشده می باشند. زیرنویس فارسی هماهنگ با نسخه سانسورشده است. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته باشید.

———————

دانلود زیرنویس فارسی

———————

دانلود با کیفیت 808p و لینک مستقیم

دانلود با کیفیت 7200p و لینک مستقیم

دانلود با کیفیت 480p و لینک مستقیم

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *