نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » راهنمای خرید مناسب در شهر وان

راهنمای خرید مناسب در شهر وان

بهترین عمده فروشهای ترکیه

نودل

راهنمای خرید مناسب در شهر وان

بهترین زمان خرید تور وان فصل بهار و پاییز است اما بسیاری از گردشگران به‌خصوص ایرانیها در فصل تابستان هم به وان سفر می‌کنند.

در کل در نظر داشته باشید که آب‌وهوای شهر وان در زمستان‌ها سرد و برفی و در تابستان‌ها گرم و خشک است. در بهار و پاییز بارش باران هوای این شهر را معتدل می‌کند.

آشنایی با مرکز خرید وان ای وی ام | Van AVM

خرید از Van AVM

مرکز خرید وان ای وی ام (Van AVM) در بلوار جمهوری تور وان قرار دارد و بنابراین برای آن که به این مرکز خرید مدرن برسید، راه سختی در پیش ندارید. درهای وان ای وی ام را که پشت سر بگذارید، با مجموعه ای وسیع و 5 طبقه رو به رو می شوید که محدوده ای 30 هزار متر مربعی را به خودش اختصاص داده و دو طبقه از آن در بخش زیرزمین قرار گرفته اند. کافی است نگاهی به طبقات و مغازه ها بیاندازید تا تایید کنید که فروشگاه ها و نمایندگی‌های معتبر بسیاری در وان ای وی ام پیش روی شما هستند و بازدیدی سه تا چهار ساعته، حداقل چیزی است که به آن نیاز دارید. در این میان خوب است بدانید که بیش از 90 برند مختلف در فروشگاه های وان ای وی ام به چشم می خورد.

به اعلام سایت سفر باتو ، از جمله بخش هایی که در این مرکز خرید خواهید دید می توان به پوشاک خانم ها و آقایان، فروشگاه های لوازم هوشمند و الکترونیک، هایپرمارکت و البته رستوران ها و کافه های مختلف اشاره کرد. البته همان طور که که از یک مرکز خرید قابل توجه و استاندارد انتظار می رود، وان ای وی ام در بخش های سرگرمی نیز دست کمی از رقیبان خود ندارد و زمین بازی و سینمای 7 بعدی از جمله تفریحاتش محسوب می شوند. البته این تمام چیزی نیست که از وان ای وی ام انتظار می رود و باید بدانید که این مرکز خرید با هدایت فعالیت های هنری و فرهنگی شهر و به خصوص برگزاری نمایشگاه ها و رقابت های مختلف، رنگ شادی به زندگی اجتماعی شهر وان بخشیده است.

شاید جالب باشد بدانید که از افتتاح مرکز خرید وان ای وی ام چند سال بیشتر نمی گذرد و در سال 2015 بود که این مجموعه درهای خود را به روی مشتاقان مد و بازارهای جهانی گشود. چیزی نگذشت که در طی یک سال، شمار بازدیدکنندگان و مراجعان وان ای وی ام رکوردی باورنکردنی رقم زد و در اعداد و ارقام، به راحتی تمام مراکز خرید معروف ترکیه را پشت سر گذاشت.

تورکوآز وان | Turkuaz AVM، از مهم ترین مراکز خرید وان ترکیه

Turkuaz AVM

این مرکز خرید در مرکز شهر وان قرار گرفته است. به هنگام بازدید از این مرکز خرید این نکته را در نظر داشته باشید که فروشندگان این مرکز بومی های شهر وان هستند که تعداد کمی از آن ها با زبان انگلیسی آشنایی دارند. بسیاری از اقلام کادویی ترکیه را در این مرکز خرید می توانید خریداری کنید. همچنین پوشاک خارجی نیز در مرکز خرید تورکوآز وان به فروش می رسد.

داخل مرکز خرید کافه کوچکی نیز وجود دارد که برای استراحت و نوشیدنی قهوه ترک خوشمزه می توانید به آن جا بروید. سالن سینما نیز در این مرکز وجود دارد. به همراه دوستان و یا خانواده خود می توانید برای سپری اوقات خود به تماشای فیلم بنشینید. بر اساس نظرسنجی های اخیر گردشگران و بازدیدکنندگان کیفیت غذا های سرو شده در رستوران بالا و خوشمزه است. در طبقات دیگر این مرکز خرید می توانید به بازی بولینگ نیز بروید. این مرکز خرید در حال رقابت با بزرگترین مراکز خرید وان است. پس می توانید تجربه خرید خوبی را در این مرکز داشته باشید.

بازار قدیمی وان

بازار قدیمی وان

بازار قدیمی وان با یک بافت سنتی بسیار زیبا به عنوان بازار اصلی شهر وان شناخته می شود. در این بازار که شامل دو خیابان «کاظم کارابکر» و «جمهوریت» است اجناس با برندهای بزرگ و معروف دنیا یافت می شود. در اینجا می توان انواع کالاهای اروپایی و آمریکایی را مشاهده کرد. از جمله نمایندگی هایی که در بازار قدیمی وان به چشم می خورد برندهایی مانند آدیداس، نایکی، کینتکس و… است.‌ این بازار با اینکه قدیمی است دارای انواع کالاهای لوکس و مدرن نیز می باشد که می تواند رضایت مشتریان را کسب نماید.

عمده فروش لباس در شهر وان ترکیه

عمده فروش لباس در شهر وان ترکیه

به جز مراکز خرید و فروشگاهای نمایندگی برندهای لباس شما می‌توانید از بازار محلی وان و یا سایر فروشگاه‌‌های کوچکتر اجناس موردنظرتان را خریداری کنید. فروشگاه‌های برند که نمایندگی معتبر هستند نیز اجناس را به صورت عمده به فروش می‌رسانند. توجه کنید چند سایت ایرانی مانند آی ان اف (ifncompany) و مارکاترند (markatrend) برای خرید عمده و تک اجناس ترکی وجود دارند.

عمده فروش لباس در شهر وان ترکیه

بهترین عمده فروشهای ترکیه

بهترین عمده فروشهای ترکیه

برندهایی که در ترکیه فعالیت دارند، یا جزو معروف‌ترین شرکت‌های پوشاک دنیا هستند و یا متعلق به خود کشور ترکیه می‌باشند؛ اما مهمترین عمده فروش‌های ترکیه و شهر وان:

•           چاینا برندز | Chinabrands

•           کلاب فشن | Clupfashion

•           علی بابا |             Alibaba

•           طاها گروپ | Tahagroup

•           مُمتِک | Momteks

•           کاردم | Kardem

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *