نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » فال » فال روزانه شنبه 2 اسفند ماه 1399

فال روزانه شنبه 2 اسفند ماه 1399

نودل

فال روزانه شنبه 2 اسفند ماه 1399

برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز فال روزانه شنبه 2 اسفند ماه 1399 را بخوانید.

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه

فروردین ماه

نگرانی‌های بیش‌ازحدی که برای سلامتی خود دارید را کنار بگذارید. پول خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری نمایید. یکی از دوستان که علاقه زیادی به شما دارد امروز هدیه‌ای برای شما گرفته و قصد دارد تا با تقدیم این هدیه، دوستی خود را به شما ثابت کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت به فکر جبران این محبت باشید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز تنهایی‌تان به پایان می‌رسد و عشقی گرم و آتشین را تجربه می‌کنید. اما بهتر است بی‌گدار به آب نزنید و جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. فرصتی برای ورزش پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و برنامه‌ای منظم برای ورزش و تحرک آماده کنید.

 

 

اردیبهشت ماهفراموش نکنید که سلامتی سلطنت ناپیدا است و بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش روی شما قرار دارد، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید و با حضور در کنار اعضای خانواده به آرامش برسید. به محبوب خوش‌قدوبالایی نرد عشق باخته‌ا‌ید، اما شهامت ندارید تا پا پیش بگذارید و عشق خود را به دلدار عیان سازید. امروز شهامت لازم را پیدا می‌کنید تا راز عشق را با محبوب خود درمیان بگذارید و خودتان را مهمان عشقی سوزان و آتشین کنید. حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، امروز این فرصت مهیا می‌شود تا حسابی از تنهایی لذت ببرید. فرصتی را با خودتان خلوت کنید و به لحاظ ذهنی به آرامش برسید.

 

خرداد ماه

انسان زحمت‌کشی هستید و لحظه‌ای از تلاش و کوشش دست بر نمی‌دارید، این روحیه زمینه خستگی و کسالت شما را فراهم کرده و امروز بیشتر از همیشه احساس خستگی و کوفتگی می کنید. بهتر است بیش‌از‌حد به خودتان سخت نگیرید و امروز را به استراحت و تفریح بگذرانید تا از این طریق خستگی از تن‌تان بیرون برود و آماده روزهای آینده باشید. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دست‌تان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالی‌تان را تضمین نمایید. مهمانی بزرگی در پیش دارید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، برای مهمان‌ها سنگ‌تمام بگذارید و کاری کنید تا خاطره‌های خوش آن در ذهن مهمان‌ها ماندگار شود. احتمال دارد که حرفی بزنید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان از این حرف دلخور شود. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور به انجام کارهای غیرمنتظره خواهید شد. اجازه ندهید فشارهای کاری فاصله‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان ایجاد کند. غصه‌ای که مدت‌ها است شما را ناراحت کرده امروز از بین می‌رود. وقت‌ گران‌بهای خود را به بطالت هدر ندهید و به فکر فراگیری مهارت‌های جدید باشید.

 

 

 

تیر ماه

حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید. مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد، یکی از اعضای فامیل برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود، پیشنهاد یاری ایشان را قبول کنید اما به این فکر باشید که در اولین فرصت قرضی که از ایشان می‌گیرید را باز پس دهید. احتمال زیادی وجود دارد که با انجام کار ناپسندی، زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کنید. عشق و محبتی که به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید را ابراز کنید و مطمئن باشید که با عشق دوطرفه‌ای سروکار دارید. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید.

 

 

 

مرداد ماه

امروز فردی که بدخواه شما است، زمینه ناراحتی و دلخوری شما را ایجاد می‌کند، اجازه ندهید این رفتار روز شما را خراب کند و رفتار بد این فرد را فراموش کنید. نگرانی‌های بی‌دلیلی دارید و لحظه‌ای آرام و قرار ندارید، قبل از اینکه این روحیه شما را از پا در بیارود رو روانه بستر بیماری کند، امروز به خودتان قول بدهید که نگرانی‌های بی‌مورد را کنار بگذارید و جلوی اضطراب و ناراحتی را بگیرید. از جایی که انتظارش را نداشتید پول روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود، به نفع شما است که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را پس‌انداز نمایید. در غیر این صورت این پول زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به پایان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان شروع می‌شود. برای رسیدن به موفقیت برنامه‌ای کامل و جامع طرح بریزید. فرصتی پیدا می‌کنید تا پای صحبت‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و از هم‌ صحبتی با وی لذت ببرید. کار مهمی را امروز باید انجام دهید، در انجام این کار کوتاهی نکنید و مطمئن باشید که در آینده فایده‌های زیادی از این کار به شما می‌رسد.

 

 

 

 

شهریور ماه

کارهای زیادی روی‌ سرتان تلنبار شده و فرصت استراحت پیدا نمی‌کنید. انسان مردم‌دوستی هستید و به لطف این روحیه دوستان بیشتری پیدا کنید. دست فردی که قصد دخالت در امور شخصی شما دارد را کوتاه کنید. مواظب گذر زمان باشید و اجازه ندهید روزتان هدر رود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حوصله کار ندارد و بهتر است که به وی سخت‌نگیرید و اجازه دهید استراحت کند. پدر یا مادر درخواستی از شما دارند و امروز در اولین فرصت این خواسته را برآورده سازید.

 

 

 

مهر ماه

کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و این وضعیت زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده‌است. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دست‌تان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. اجازه ندهید اطرافیان اختیار حساب‌و‌کتاب‌های‌تان را در دست بگیرند. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناراحت‌کننده‌ای به همسر یا عشق‌زندگی‌تان بزنید. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید. قبل از اینکه مشکلی که به آن برخورد کرده‌اید دردسرهای زیادی برای شما درست کند، این مشکل را امروز حل کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که درک کاملی نسبت به مشکلات شما دارد و هر کاری که از دستش بر بیاید را برای برداشتن مشکلات از روی دوش شما انجام خواهد داد.

 

 

آبان ماه

یکی از اعضای خانواده شما چشم‌انتظار تولد فرزندی است، امروز بیشتر از همیشه مواظب این فرد باشید. روحیه‌ پرخاشگرانه‌ای که دارید را کنار بگذارید و مطمئن باشید که کنار گذاشتن این روحیه زمینه سود و منفعت شما را فراهم می‌کند. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر را در قبال اعضای خانواده درپیش بگیرید. خساست را کنار بگذارید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره بگیرید. تاکنون از صمیم‌قلب به کسی دل نباخته‌اید و طعم عشقی سوزان را نچشیده‌اید، اما امروز روز عاشقی شما است و به محبوبی دل خواهید باخت و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. مدتی است که به خودتان قول داده‌اید پس از انجام کارهای روزانه، استراحت کنید و به تفریح موردعلاقه‌تان بپردازید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود و کار غیرمنتظره‌ای پیش‌می‌‌آید که مجبور می‌شوید وقت زیادی به انجام این کار اختصاص دهید. یکی از آشنایان چشم‌انتظار یاری و کمک شما است.

 

 

 

 

آذر ماه

روحیه‌ای خنده‌رو و بشاش دارید، این روحیه امروز به شما کمک می‌کند تا گره‌ای از مشکلات خود را باز کنید. از این شرایط درس بگیرید و درآینده به دنیا بخندید تا دنیا هم به شما لبخند بزند. برای سرمایه‌گذاری با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و پول‌تان را برای کاری سرمایه‌گذاری کنید که ضرری به دنبال نداشته باشد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز محبت‌‌های شما را بدون پاسخ نخواهد گذاشت. امروز با فردی ملاقات می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید. احساس می‌کنید که از همیشه‌ عاشق‌تر شده‌اید، این احساس را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل کنید. فرصتی برای مشورت با فردی با تجربه فراهم می‌شود.

 

 

دی ماه

اعضای خانواده شما را لحظه‌ای به حال خودتان نگذاشته‌اند و در تمام مشکلات زندگی پشتیبان‌تان بوده‌اند، از این رفتار نهایت استفاده را ببرید و به اعضای خانواده ثابت کنید که همیشه حامی و پشتیبان آنها هستید. اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کش و پرتلاشی می‌شناسند که لحظه‌ای دست از تلاش و کوشش بر نمی‌دارد، اما به رغم تلاش‌های شبانه‌روزی که انجام‌داده‌اید، دستاورد چشمگیری ندارید و این وضعیت شما را افسرده و نگران کرده‌است. جایی برای نگرانی وجود ندارد و از امروز با تلاش بیشتری زندگی را ادامه دهید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله‌ای ندارید. حواس‌تان را بیشتر از همیشه جمع کنید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد یکی از کالاهای باارزش خود را گم کنید. سری به بزرگان فامیل بزنید و از آنها دلجویی کنید. بین شما و عشق‌زندگی‌تان مشاجره‌ای کوچک ایجاد شده و از همسر یا عشق‌زندگی‌تان حسابی دلخور هستید، امروز فرصت خوبی است که این مشاجره را ختم به خیر کنید و اجازه ندهید در آینده مشکلات کوچک، آغازگر مشاجره‌ میان شما و عشق‌زندگی‌تان باشند. فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید. مهارت‌های فردی خود را افزایش دهید.

 

 

بهمن ماه

بیماری در کمین شماست و اگر مواظب سلامت خود نباشید، روانه بستر بیماری خواهید شد. در این شرایط بهتر است بیشتر مواظب باشید و فکری به حال تقویت جسم‌و‌جان خود بردارید. روز خوبی برای کار و تجارت نیست و ضرری را در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. برای حل مشکلی که با آن روبرو هستید از اعضای خانواده کمک بگیرید. پای صحبت افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید. امروز نیمه گمشده‌تان را پیدا می‌کنید و از دل و جان عاشق می‌شوید. به این عشق بها بدهید و مطمئن باشید با عشق ماندگاری سروکار دارید. راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید کارهای روزانه را به پایان خواهید برد. مدتی است که احساس می‌‌کنید کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کارها رضایت ندارید، امروز ورق بر می‌گردد و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد.

 

 

اسفند ماهاهمیت بیشتری به سلامت روح و جسم خود بدهید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و زمینه افزایش درآمد‌تان را فراهم می‌کند. اهل حضور در جمع نیستید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتارهای اجتماعی‌تان را گسترش دهید. احساس دلتنگی می‌کنید و دل‌تان برای یکی از دوستان یا آشنایان حسابی تنگ شده‌است. در اولین فرصت با این دوست تماس بگیرید و دیدارها را تازه کنید. در محبت و علاقه عشق‌زندگی‌تان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوست‌تان دارد. زندگی را سخت‌نگیرید و غصه دنیا را نخورید.

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *