نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » سوپر استار » اینستاگرامی ها » محسن افشانی – ایرانی نیستی، اگر آنفالوش نکنی

محسن افشانی – ایرانی نیستی، اگر آنفالوش نکنی

محسن افشانی

نودل

محسن افشانی – ایرانی نیستی، اگر آنفالوش نکنی

محسن افشانی بازیگر و مجری- یکی از پرحاشیه‌ترین چهره‌ها در سال‌های اخیر است.

محسن افشانی بازیگری که با بازی در سریال «ترانه مادری» به شهرت رسید،بلافاصله بعد از پایان پخش «ترانه مادری» و با آغاز ماه مبارک رمضان طبق روال هر ساله تلویزیون، برنامه‌های ترکیبی پیش از افطار روانه آنتن شد و افشانی در تصمیمی حیرت‌انگیز اجرای یکی از این برنامه‌ها را پذیرفت.

اختلاف احسان علیخانی با مسئولان وقت باعث جایگزینی او با افشانی شده بود. اما عدم توانایی افشانی در اجرا برای تهیه کننده‌ی برنامه و مدیران شبکه محرز شد و بعد از چند قسمت اجرای برنامه دوباره به علیخانی سپرده شد.
افشانی
اما در تمام این سال‌ها محسن افشانی تنها یک مجری و بازیگر معمولی بود تا آنکه راه حاشیه و جنجال را در پیش گرفت. افشانی در یک برنامه‌ی زنده‌ی تلویزیونی با گریه از عشق نافرجام خود و به هم خوردن نامزدی اش صحبت کرد. چند ماهی بیشتر از ماجرای گریه در برنامه‌ی زنده‌ی تلویزیونی نگذشته بود که محسن افشانی خبر ازدواج خود با دختری به نام سویل خیابانی را اعلام کرد.
محسن افشانی و زنش
 ازدواج افشانی، اما سرآغاز حاشیه‌های جدیدی بود. عکس‌هایی که از خود و همسرش منتشر می‌کرد.ادعای ساشا سبحانی مبنی بر اداره‌ی چند سایت شرط بندی توسط افشانی، انتشار کلیپ‌های تبلیغاتی عجیب و غریب در اینستاگرام تنها گوشه‌ای از دیگر جنجال‌های هر روزه‌ی محسن افشانی بودند.
محسن افشانی به دلیل انتشار کلیپی با مضمون ترویج و تبلیغ سلاح گرم و سرد در فضای مجازی، به دستور مقام قضایی دستگیر و روانه زندان شد. جدایی سویل خیابانی از محسن افشانی نیز موجی از جنجال جد‌ید را د‌رباره او د‌ر فضای مجازی به همراه د‌اشت. سویل خیابانی از محسن افشانی شکایت کرد.
همسر محسن افشانی
همسر او د‌ر یک مصاحبه مد‌عی شد‌ه که افشانی ماد‌ر و کارگر خانه آن‌ها را کتک زد‌ه و عکس‌های خصوصی او را هم منتشر کرد‌ه است و آن‌ها قرار است از هم جد‌ا شوند. سویل خیابانی در خصوص شکایتش از محسن افشانی گفت: از محسن افشانی به خاطر ضرب و جرح و تصرف عدوانی شکایت کردم. برای برداشتن وسایل شخصی ام به خانه ام رفته بودم که محسن افشانی مادر، کارگرمان و مرا به باد کتک گرفت.
بعد از مهاجرت ریحانه پارسا؛ محسن افشانی با انتشار پستی در اینستاگرام که خبر از تماس تصویری با ریحانه پارسا داد که این شروع جنجالی برای او بود.
ریحانه پارسا
به تازگی هم ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن محسن افشانی در حالی که روی صندلی نشسته توسط یکی از به اصطلاح شاخ‌های اینستاگرام تهدید می‌شود و او افشانی را وادار می‌کند به خودش توهین کند.
روزنامه «خراسان»  در این باره نوشت: این ویدئو خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام منتشر شد، اما هنوز ساعاتی از انتشار آن نگذشته بود که فیلمی از پشت صحنه این درگیری منتشر شد که نشان می‌داد این دعوا ساختگی است.
البته از قبل هم بار‌ها گفته‌ایم که این نوع رفتار‌ها شگرد برخی از شاخ‌های اینستاگرامی برای جذب مخاطب و کشاندن آن‌ها به سایت‌های قمار است. این شگرد‌ها هر روز متفاوت می‌شود؛ یک روز طلاق ساختگی، یک روز نشان‌دادن زندگی لاکچری، یک روز دعوای ساختگی و …
اینستا محسن افشانی
روزنامه همدلی نوشت: محسن افشانی هیچ‌وقت نتوانست در حرفه‌ای که انتخاب کرده موفق باشد. این بازیگر در این مدت تلاش کرده رسانه خودش را داشته باشد و عطش دیده‌شدنش را برطرف کند که البته موفق هم شده است؛ صفحه اینستاگرام او در حال حاضر هزاران نفر بازدیدکننده دارد و این یعنی محسن افشانی به خواسته خودش رسیده است.
شاید هزینه تماشای این رفتار‌ها برای ما فقط یک لایک‌کردن باشد، اما برای محسن افشانی پول نقد است. ما ویدئو‌های آن‌ها را تماشا می‌کنیم و شاید حتی در ذهنمان آن‌ها را تحقیر و سرزنش هم بکنیم، اما همین باعث می‌شود که بازدید ویدئو‌های آن‌ها بالا برود و از همین راه برای صفحه‌شان آگهی بگیرند و هر روز به این فکر کنند که با چه ترفندی بازدید بیشتری برای صفحه‌شان بگیرند.
به هر حال بازدید بیشتر برای آن‌ها به معنی آگهی بیشتر و در نهایت پول بیشتر است. شاید دنبال کننده‌ها هرگز متوجه نشوند که تبدیل به یک طعمه شده‌اند و به وسیله سلبریتی و شاخ‌های مجازی مصرف شده‌اند. بسیاری از ما خواسته یا ناخواسته توسط سلبریتی و شاخ‌های مجازی مصرف می‌شویم، آن‌ها روح زمان و نگرش ما را مصرف می‌کنند.

تبلیغات رایگان

منبع : برترین ها

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *