نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » معرفی بهترین انیمه های در حال پخش

معرفی بهترین انیمه های در حال پخش

معرفی بهترین انیمه های در حال پخش

نودل

معرفی بهترین انیمه های در حال پخش

اصطلاح انیمه به انیمیشن‌های ژاپنی اطلاق می‌شود.

انیمه‌ها در ژانر‌ها و سبک‌های متنوع و با تکنیک‌های مختلف ساخته می‌شوند. انیمه‌های ژاپنی نه فقط در ژاپن بلکه در سرتاسر جهان محبوب هستند. انیمه‌ های ژاپنی طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارند. در صنعت انیمه بیش از 430 استودیوی تولید وجود دارد. استودیوهایی مانند Studio Ghibli، Gainax و Toei Animation از معروف‌ترین استودیوهای تولید انیمه هستند. در این مقاله به معرفی برخی از بهترین انیمه ها می‌پردازیم.

 

دانلود انیمه

دفترچه مرگ Death Note 

این انیمه جزو انیمه‌های کوتاه به حساب میاد که با وجود کوتاهی شخصیت سازی فوق العاده عالی داره و از معدود انیمه‌هایی هست که از همون ابتدا جذاب آغاز می‌شه یکی دیگه از دلایلی که این انیمه به عنوان انتخاب اول هست اینه که نقاشی شخصیت‌ها خیلی طبیعی و زیباست.داستان انیمه از آنجا آغاز می‌شود که یک دانش آموز فوق‌العاده باهوش دفترچه‌ای پیدا می‌کند که اگر اسم کسی را در آن دفترچه بنویسد آن فرد خواهد مرد، این دانش‌آموز اعتقاد دارد که عده‌ی خاصی در دنیا بی مصرف هستند و همه آنها باید بمیرند از سوی دیگر یک بازرس به نام L می‌خواهد جلوی این کشتار را بگیرد و تشخیص دهد که چه چیزی باعث مرگ این عده می‌شود و مقصر کیست، حال تمام داستان رقابت بین این دو شخصیت فوق‌العاده باهوش است که در یک بازی ذهنی مثل بازی شطرنج با هم رقابت می‌کنند.

 

انیمه حمله به تایتان Attack on Titan

کلمات نمی‌توانند هیجان قدرتمند این انیمه را توصیف کنند. فقط بگذارید بگوییم که در این انیمه مردی غول‌پیکر حضور دارد که از توصیف آن عاجزیم.
ظهور غول‌هایی انسان‌نما، بشریت را وادار کرده است تا در بین دیوارهایی بلند زندگی کند. صد سال است که انسان‌ها در بین این دیوارها با آرامش زندگی کرده‌اند. تا اینکه غولی عظیم‌الجثه یکی از این دیوارها را خراب می‌کند.

 

انیمه ناروتو Naruto

ناروتو سومین مانگای پرفروش در کل تاریخ است. بیشتر از 235 میلیون نسخه از آن در 35 کشور به فروش رسیده است. این انیمه درباره پسر جوانی به نام ناروتو اوزوماکی است. ناروتو که یک نینجاست، رویای این را دارد که رهبر روستایشان شود. در آغاز ناروتو بدترین شاگرد مدرسه نینجاها است. اما با تلاش فراوان قدرت‌های خودش را افزایش می‌دهد و بالاخره فارغ‌التحصیل می‌شود. سریال تلویزیونی این مانگا یکی از معروف‌ترین و بهترین انیمه های ژاپنی است. این سریال از تاریخ 3 اکتبر 2002 (11 مهر 1381) تا 8 فوریه 2007 (19 بهمن 1385) از شبکه TXN پخش می‌شد. سریال Naruto جوایز زیادی را دریافت کرده است و هنوز هم یکی از جذاب‌ترین انیمه‌ها به حساب می‌آید. این سریال ترکیبی از ماجراجویی، هیجان، هنرهای رزمی و موقعیت‌های کمدی است.

 

انیمه شکارچی اهریمن Demon Slayer

انیمه Demon Slayer یک انیمه فانتزی و میشه گفت عاشقانه است که داستان پسری به نام تانژیرو را نشان می‌دهد. تانژیرو پسری مهربان و سخت کوش است که برای امرار معاش خود و خانواده‌ی خود، هر روز از کوهستان به پایین می‌آید تا با فروش زغال بتواند مخارج زندگی خانواده‌اش را تأمین کند.

پس از یک روز طولانی کاری، تانژیرو در راه بازگشت به خانه با یکی از اهالی روستا مواجه می‌شود که به او هشدار می‌دهد شب را در جنگل نماند، چرا که اهریمن‌ها در نیمه‌های شب به شکار می‌پردازند. و بدین ترتیب تانژیرو شب را در خانه‌ی همان مرد روستایی به صبح می‌رساند.

اما صحنه‌ای که پس از بازگشت به خانه با آن مواجه می‌شود، آغازگر داستان ما و حادثه‌‌ای است که تانژیرو را به مسیر شکارچی اهریمن شدن وارد می‌کند.

تانژیرو خانواده‌ی خود را تیکه تیکه شده پیدا می‌کند و تنها بازمانده‌ی این حمله خواهرش است که پس از گاز گرفته شدن توسط اهریمن، به اهریمن تبدیل شده است. حال تانژیرو باید به دنبال پاسخ این سوال باشد: که چطور می‌تواند خواهر خود را به انسان تبدیل کند.

انیمه جدید

انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul

توکیو غول رو فقط در دو کلمه می‌شه خلاصه کرد حالِ غریب، همه چیز در این انیمه شمارو جذب می‌کنه طوری که انگار وسط دنیای توکیو غول ایستاده‌این یک دنیای بی رحم که غول‌ها در میان انسان‌ها زندگی می‌کنند و شبیه انسان‌ها هستند اما هیچ چیزی جز انسان‌ها و قهوه نمی‌توانند بخورند.

موسیقی انیمه همتا ندارد و نیمی از همان حال غریب رو از موسیقی دریافت می‌کنید، شخصیت‌ها یکی از دیگری جذاب‌تر هستند و می‌تونم بگم یکی از باحال‌ترین شخصیت‌‌های انیمه‌ای کانِکی نقش، اصلی انیمه است و مثل همیشه داستان پر از مفاهیم عمیقی است که شمارو به فکر فرو می‌برد و کاش می‌تونستم بدون اینکه داستان رو لو بدم به چند سکانس به یاد ماندنی اشاره کنم ولی خوشبختانه باید خودتون همه‌ی انیمه رو تماشا کنید و به اون سکانس‌ها برسید.

 

انیمه جوجوتسو کایزن Jujutsu Kaisen
با دانلود انیمه جوجوتسو کایزن تلفیقی از ژانرهای اکشن، ترسناک و فانتزی را تجربه می کنید.جوجوتسو کایزن سبک هنری آشفته و بی‌نظمی دارد که اگرچه در عین منحصر به فرد بودنش، طرفداران زیادی دارد اما قدرت بیان داستان مانگا را کاهش می‌دهد. خوشبختانه سبک هنری یکدست و منظم انیمه، این مشکل را رفع کرده و به سادگی مخاطبین را جذب خود می‌کند. همچنین انتخاب رنگ‌ برای طراحی شخصیت‌ها و فضای انیمه، بسیار مناسب است و به سادگی حال و هوای تاریک داستان را به بینندگان منتقل می‌کند.طراحی این انیمه، کاری از استودیوی ماپا است تنها با نگاهی به صحنه‌های اکشن و حرکات روان شخصیت‌های انیمه‌ جوجوتسو کایزن می‌توان گفت از نظر ظاهری و انیمیشن‌سازی، استودیوی ماپا شاهکار کرده است.

این انیمه تلفیقی از ژانرهای اکشن، ترسناک و فانتزی است و از همان قسمت اول وارد دنیایی هیجان‌انگیز پر از شیاطین، مبارزه و غافلگیری می‌شویم. اگرچه این انیمه، جزو ترسناک‌ترین انیمه‌های‌ ساخته شده نیست اما باز هم با وجود هیولاها و موجودات عجیب و غریبی که در گوشه و کنار داستان به چشم می‌آید، برای خود جایگاهی میان انیمه‌های ترسناک دست و پا کرده است.علاوه بر این، دو قسمت اول داستان پر از طنز و لحظات خنده‌دار است که فضای انیمه را از یکنواختی در می‌آورد. از علاقه‌ یوجی به جنیفر لارنس بازیگر هالیوود گرفته تا استاد به ظاهر بیخیالشان، همگی شما را به خنده واخواهد داشت.به طور کلی ورای داستان این انیمه مفهومی کلی نفهته است. هدف انیمه جوجوتسو کایزن به تصویر کشیدن این موضوع است که توانایی‌های هر شخص ورای چیزی است که خود تصور می‌کند. این انیمه در عین حال ناپایداری و گذرا بودن روزهای بد و دشوار را نشان داده و مفاهیمی از جمله ارزشمند بودن زندگی و مرگ و رویارویی با آن را نیز در خود گنجانده است.اگرچه این انیمه اکشن و فانتزی محسوب می‌شود اما به عنوان یکی از معدود انیمه‌هایی که داستانش در یک جامعه مدرن قرن بیست و یکمی رخ می‌دهد.

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *