نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » هتل های لوکس در سفر به اروپا

هتل های لوکس در سفر به اروپا

هتل پارک مانسیون سنتر آمستردام هلند

نودل

هتل های لوکس در سفر به اروپا

قاره اروپا از زیبا ترین تقاط زمین بوده و صدها میلیون گردشگر سالانه در این قاره به تفریح و گردش می پردازند.

قاره اروپا شامل کشورهای دیدنی بسیاری است و در آنجا نقاط دیدنی و جاذبه های مختلف طبیعی و تاریخی بسیاری وجود دارد. در این قاره می‌توان به رستوران های مختلف رفت و از بهترین غذاهای اروپایی در رستوران های لوکس و درجه یک بهره برد. از کشور های مشهور اروپایی می‌توان به ایتالیا، آلمان، فرانسه، اسپانیا و انگلیس اشاره کرد که دارای انواع جاذبه های خوب گردشگری می شوند. در ایت قاره بهترین امکانات توریسی برای اقامت و تفریح موجود است. در قاره اروپا می توان در بهترین هتلهای جهان اقامت داشت و از اقامت در این هتل ها نهایت لذت را برد. در ادامه می‌خواهیم تعدادی از بهترین هتل های 5 ستاره قاره اروپا را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

هتل د پاریس مونت کارلو موناکو

د پاریس

شبه جزیره موناکو از کشورهای زیبا و مقاصد مهم گردشگری در تور اروپا  است که در جنوب فرانسه قرار دارد. این کشور دارای یک شهر بوده و از کشورهای کوچک دنیا به شمار می رود. از هتل‌های بسیار خوب این کشور می‌توان به هتل د پاریس مونت کارلو اشاره کرد. این هتل یک هتل 5 ستاره در این کشور بوده و معماری بسیار زیبایی به مانند یک کاخ مجلل دارد. در آنجا می‌توانید نمایی زیبا از دریا تیرنی را مشاهده کنید و از مناظر زیبا لذت ببرید. اتاق‌های این هتل به زیبایی طراحی شده و دارای وسایل لوکس و فضایی بزرگ هستند. در اتاق های این هتل می‌توانید امکانات کامل یک هتل پنج ستاره را انتظار داشته باشید که می‌توان به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و اینترنت بی سیم اشاره کرد. در این هتل رستوران‌های بسیار عالی با غذاهای خوشمزه مدیترانه ای و اروپایی وجود دارد. در آنجا می‌توانید از سالن‌های بسیار زیبا با مناظر دیدنی در کنار خوردن غذا لذت ببرید. در این هتل می‌توانید امکانات بسیار خوب از نظر تفریحی و رفاهی را انتظار داشته باشید. این هتل شامل استخر روباز بوده و در آنجا سونا و جکوزی وجود دارد. خدمات ماساژ درمانی، مرکز اسپا و زیبایی هم در آنجا وجود دارد. این هتل در کنار دریای بوده و فاصله کمی با ایستگاه قطار دارد. آنجا شامل ساحل اختصاصی، زمین تنیس، سالن بدنسازی و خدمات مختلف مانند خشک شویی، صرافی و فروشگاه است.

هتل وستین پلیس مادرید اسپانیا

هتل وستین پلیس

به اعلام سایت سفر باتو ، از معروف ترین هتل‌هایی که در شهر زیبای مادرید قرار دارند هتل وستیگ پلیس است. این هتل از قدیم یکی از بهترین هتل‌های اسپانیا به شمار می رفته است و آنجا افراد معروفی از جمله ارنست همینگوی اقامت داشته اند. از این هتل می‌توانید مناظر زیبایی را در اتاقتان مشاهده کنید و از امکانات بسیار خوبی در کنار دکوراسیون بسیار زیبا بهره ببرید. اتاق‌های این هتل دارای امکانات کامل و فضای بزرگ بوده و آنجا دارای تلویزیون، اینترنت وای فای، مینی بار و تهویه هوا است. رستوران‌های درجه یک و عالی در این هتل قرار گرفته که انواع منوهای مختلف و متنوع را دارند. آنجا شامل امکانات بسیار کاملی از نظر تفریحی و رفاهی بوده و می‌توان به استخر روباز به همراه تخت های آفتاب گیری، کافی شاپ بسیار عالی، سالن برای بازی بچه ها و خدمات نگهداری کودک، سونا و جکوزی، خدمات تور گردشگری شهری، خدمات ماساژ درمانی و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد.

هتل ماندارین اورینتال مونیخ آلمان

هتل ماندارین اورینتال

یکی از برترین هتل‌های کشور آلمان که در شهر مونیخ قرار دارد هتل ماندارین اورینتال است. این هتل بسیار زیبا بوده و دارای معماری دیدنی مانند قصری بی نظیر است. آنجا در بخش تاریخی شهر مونیخ قرار دارد و در محله ای آرام قرار گرفته است. بسیاری از مراکز خرید و نقاط دیدنی شهر مونیخ در نزدیکی این هتل قرار گرفته است که دسترسی به این نقاط را بسیار آسان می‌کند. در آنجا می‌توانید در اتاق هایی با امکانات کامل مانند مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، اینترنت بی سیم و مناظر زیبا اقامت داشته باشید. از امکانات خوب این هتل وجود رستوران‌های مختلف بین المللی و با غذاهای محلی در آنجا است. انواع نوشیدنی و غذاهای خوشمزه را می‌توانید با کیفیت و طعمی لذیذ در آنجا تجربه کنید. این هتل شامل امکاناتی بسیار عالی مانند استخر، سونا و جکوزی و خدمات ماساژ درمانی می‌شود.

هتل پارک مانسیون سنتر آمستردام هلند

هتل پارک مانسیون سنتر آمستردام هلند

هتل پارک مانسیون سنتر از هتل‌های بسیار خوبی است که در شهر زیبای آمستردام قرار گرفته است و از هتل‌های بسیار خوب کشور هلند محسوب می‌شود. در این هتل می‌توانید معماری بسیار زیبایی را در داخل و خارج مشاهده کنید که مانند کاخ های سلطنتی اروپایی است. در فضای داخلی اتاق‌های این هتل می‌توان از وسایل لوکس به همراه امکانات کامل بهره برد. این هتل شامل رستوران‌هایی بی نظیر است که انواع غذاهای خوشمزه اروپایی را به شما ارائه خواهند نمود. در این هتل می‌توانید از فضای سبز بهره برده و امکاناتی مانند استخر، خدمات ماساژ درمانی، سونا و جکوزی و بسیاری امکانات خوب دیگر را داشته باشید.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *