نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » فیلم و انیمیشن » اکشن » پیدا شدن اسکلت انسان در زمین فوتبال مدرسه چین

پیدا شدن اسکلت انسان در زمین فوتبال مدرسه چین

اسکلت انسان در زمین فوتبال

نودل

پیدا شدن اسکلت انسان در زمین فوتبال مدرسه چین

پلیس چین ۲۱ نفر را در ارتباط با کشف یک اسکلت در زمین فوتبال مدرسه‌ای در این کشور بازداشت کرد. دو نفر از بازداشت‌شدگان با اتهام قتل و ۱۹ نفر از مسئولان محلی نیز با اتهام مخفی کردن این جنایت روبه‌رو هستند.

این اسکلت در ماه ژوئن در زمین فوتبال یک مدرسه راهنمایی در شهر  Huaihai چین پیدا شده بود. پس از این کشف عجیب گمان می‌رفت که اسکلت متعلق به “دِنگ شیپینگ”، کارمند سابق مدرسه‌ای باشد که ۱۶ سال پیش به طرز مرموز ناپدید شده بود. دنگ که بر نوسازی زمین فوتبال مدرسه نظارت داشت، به گفته برادرش، از کیفیت کار پیمانکارانی که در حال نوسازی زمین ورزش بودند رضایت نداشت و از امضای اسناد مربوطه خودداری کرد و پس از گزارش این مسئله به مقامات محلی، دنگ ناپدید شد و دیگر هرگز دیده نشد.

بقایای جسد دنگ هنگامی کشف شد که پلیس محلی اعضای یکی از باند شرور محلی با نام “دئو شائوپینگ” را در ارتباط با یک درگیری دستگیر کرد. این فرد در سال ۲۰۰۳ قراردادی را برای نوسازی زمین ورزش مدرسه بسته بود. پس از دستگیری این فرد، شخص دیگری با نام “لئو شائوپینگ” نیز که با دئو در نوسازی این زمین ورزشی همکاری داشت بازداشت شد. هر دو نفر اعتراف کردند که پس از کشتن این کارمند مدرسه او را در داخل زمین فوتبال مدرسه دفن کرده بودند. پلیس محلی چین، همچنین ۱۹ نفر از مقامات محلی را که در مخفی کردن این جنایت نقش داشتند بازداشت کرده است.

پرونده متهمان در حال تکمیل است و قرار است به زودی همه آن‌ها در دادگاه محاکمه شوند.

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *