نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » سرگرمی » آیا می دانستید » پیدا شدن خانه عجیب مخروبه در منطقه جنگلی!

پیدا شدن خانه عجیب مخروبه در منطقه جنگلی!

خانه جنگلی

نودل

پیدا شدن خانه عجیب مخروبه در منطقه جنگلی!

پیداشدن خانه مخروبه عجیب به همراه لوازم و یک خودرو در دل جنگلی در انگلیس به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

کشف خانه‌ای مخروبه که از عمر آن دهه‌ها می‌گذرد در یکی از مناطق جنگلی انگلیس خبرساز شد. این خانه که در آن وسایل مختلفی از جمله پیانو، روزنامه و بطری وجود دارد در منطقه جنگلی «سافک» پیدا شد. روی دیوار اتاق در بالای قسمتی که پیانو قرار دارد واژه «ارواح» نوشته شده است. همچنین در داخل محوطه خانه یک خودروی قدیمی نیز پارک شده است.

 

گفته می‌شود این خانه مخوف متعلق به مردی بوده که به علت ایجاد‌ ترس و وحشت برای اهالی منطقه به ۱۸ ماه زندان محکوم شده بود. او همچنین از بازگشت به این خانه منع شده بود. این مرد که هویتش مشخص نشده دیگر هرگز به این خانه بازنگشت. یک نسخه از روزنامه «کارگر سوسیالیست» که قیمت آن ۵۰ پوند و مربوط به سال ۱۹۹۷ بود در داخل خانه پیدا شد.

این کلبه کثیف توسط زن خانه‌داری با نام «لورا» که ۲۵ سال دارد و به تازگی از خانه‌اش در ایپسوییج در نزدیکی این مکان بازدید کرده بود پیدا شد. او با گوشی تلفن همراه خود تصاویری از این خانه تهیه کرد. کشف این خانه در این منطقه جنگلی در حالی خبرساز می‌شود که بنا به آمار حزب لیبرال دمکرات در سال ۲۰۱۸ بیش از ۱۱۰۰۰ خانه مخروبه خالی در سراسر انگلیس که دهه‌ها قدمت دارند می‌رسد.

ماشین در جنگل خونه قدیمی خونه جنگلی خانه قدیمی خانه عجیب ارواح خانه ارواح خانه جن

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *