نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » کاشت مو در تبریز

کاشت مو در تبریز

کاشت مو در تبریز

نودل

روشهای طبیعی کاشت مو چیست؟

روشهای کاشت مو را می توان به دو گروه کلی طبقه بندی کرد:

روش کاشت مو بدون بانک مو یا روش BHT که در آن از موهای بدن برای کاشت پوست سر استفاده می شود. این روش به ندرت استفاده می شود زیرا موهای بدن بسیاری از افراد برای سر مناسب نیست. از طرف دیگر ، اپیلاسیون بدن بسیار مشکل است.

روش جراحی: کاشت مو با بند یا FUT

FUT قدیمی ترین و رایج ترین روش کاشت مو است که در آن ، پس از بیهوشی یا بیهوشی ، نواری از پوست سر برداشته می شود (که موی مو نامیده می شود) و برای شستشو و جداسازی پیوندها (تکه ای از بافت حاوی فولیکول های مو برای کاشت) استفاده می شود. به ) به اتاق خاصی منتقل می شود. سپس پیوندهای جدا شده بر روی قسمت طاس پوست سر که گیرنده نامیده می شود پیوند زده می شود.

دکتر لوویت می گوید: “FUE و FUT می توانند نتایج خوب یا بد داشته باشند.” بسته به عوامل مختلف ، هر کدام ممکن است در برهه ای از بیماری خاص ترجیح داده شوند و به دلیل تغییر شرایط ، می توان از هر دو در طول زندگی فرد برای دستیابی به نتایج مطلوب استفاده کرد.

با کاشت ابرو BHT آشنا شوید. مقاله مربوطه را بخوانید

انواع روشهای کاشت مو

روش غیر جراحی: تکنیک انتقال واحد فولیکولار یا FUE ، که در ایران به FIT معروف است. روش هایی مانند SUT و Micro FIT نیز بر اساس روش FIT است.

FUE: با گذشت زمان و توسعه فناوری های کاشت مو ، روش FUE یا استخراج واحد فولیکولار معرفی شد. در این تکنیک مدرن ، قسمتی از ساقه مو تراشیده می شود ، سپس تارهای مو به بخشهای دایره ای جداگانه بریده شده و به ظرف بسته می شوند.

FIT: در این روش ، مانند FUE ، فولیکول مو جدا از بانک مو استخراج و به گیرنده پیوند می شود.

SUT: این تکنیک روش جدیدی است که در آن تمام روش های کاشت مو با استفاده از دستگاه های اتوماتیک و زیر نظر پزشک انجام می شود. کاشت مو در تبریز در سایت کاشت با ما

Micro FIT: در روش Micro-FIT ، جراح از ابزارهای بسیار ظریف تر و پیچیده تری برای رفع موهای زائد استفاده می کند و ظاهر بهتری دارد و عوارض کمتری نسبت به روش FIT دارد.

چه موهایی برای کاشت مو استفاده می شود؟

در کاشت مو از موهایی استفاده می شود که می توانند به طور دائمی در جای خود بمانند. این مو در ناحیه ای در حدود 25 تا 30 سانتی متر طول و 7 سانتی متر عرض ، در پشت سر و فاصله بین دو گوش قرار دارد. به آن بانک مو نیز می گویند. موهای پشت سر به دلیل حساسیت کم ، مقاوم تر بوده و کمتر مستعد ریزش مو هستند. این قسمت از سر در اکثر مردان هرگز طاس نمی شود. زیرا در برابر اثرات مخرب تستوسترون ، که عامل ریزش موی ژنتیکی در مردان است ، مقاوم خواهد بود.

مراحل پیوند مو در کلینیک صدف چگونه است؟

اگر تصمیم دارید کاشت مو انجام دهید یا در مورد آن فکر می کنید ، توصیه می کنیم روش کاشت مو را در کلینیک صدف مطالعه کنید زیرا اطلاعات مفید و جالبی به دست می آورید که معتقدیم در هیچ جای دیگر پیدا نخواهید کرد. این اطلاعات به شما در انتخاب کاشت مو بهتر کمک می کند.

1- مشاوره رایگان کاشت مو

اولین قدم تماس با کلینیک و تعیین وقت مشاوره است. البته مشاوره تلفنی نیز امکان پذیر است. آنها در طول مشاوره به تمام س questionsالات شما پاسخ خواهند داد. به عنوان مثال ، آنها به شما توضیح می دهند که نباید چند هفته قبل از کاشت الکل یا دخانیات مصرف کنید. شما نباید مکمل یا آسپرین مصرف کنید. در روز کاشت کافئین نخورید. قبل از کاشت ، حتما دوش بگیرید و لباس راحتی بپوشید و….

نکات کاشت مو

2- موها را بررسی کرده و بهترین روش کاشت را انتخاب کنید

پس از تصمیم به ایمپلنت ، پزشک موها و پوست سر شما را بررسی می کند. سر نباید شوره ، جوش یا تاول نشان دهد ، در غیر این صورت باید درمان شود. بسته به نوع طاسی ، نوع مو و میزان تراکم درخواستی ، بهترین روش کاشت توسط پزشک انتخاب می شود. عکسهای سر نیز ممکن است مورد نیاز باشد. پزشک تمام تلاش خود را می کند تا مطمئن شود که نتیجه کاشت مو تضمین شده است.

3- قبل از کاشت آزمایش های لازم را انجام دهید

آزمایشات پزشکی قبل از کاشت ، بیمار باید انجام دهد

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *