نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » سوپر استار » ۹ سلبریتی جذاب

۹ سلبریتی جذاب

سلبریتی جذاب

نودل

۹ سلبریتی جذاب

۹ سلبریتی جذاب که منتقد ترفندهای زیبایی هستند

بر اساس تحقیقات، زنان اغلب مقایسه‌ای منفی از ظاهر خود با همسن و سالان‌شان و سلبریتی‌ها دارند. برداشت ما از مقوله ی زیبایی تا حد زیادی تحت تأثیر چیزهایی قرار دارد که در رسانه ها و شبکه های اجتماعی می بینیم.

سلبریتی های زیادی هستند که از قدرت نفوذ خود و تریبونی که در اختیار دارند برای انتقاد از استانداردهای زیبایی نامعقول استفاده می کنند.

 

کورتنی کارداشیان

کورتنی کارداشیان

 

افزایش وزن اخیر کورتنی کارداشیان توجه هوادارانش را به خود جلب کرده است. او که مادر ۳ فرزند است، در یکی از قسمت های ریالیتی شوی «کارداشیان ها» به صراحت درباره ی بدن خود صحبت کرد و گفت تلاش هایش برای بارداری از طریق لقاح مصنوعی باعث بالا رفتن وزنش شد. با این حال، او در این مدت یاد گرفته تغییرات بدنش را بپذیرد و حتی اذعان کرد که اندام جدیدش را دوست دارد.

 

متولدین هرماه به خاطر کدام ویژگیشان جذاب به نظر می‌رسند؟

 

کارداشیان همچنین گفت که تصاویر دوران لاغری اش برایش مشمئزکننده هستند. او در اینباره گفت: «وقتی خیلی لاغر هستم، بدانید که یعنی خوشحال نیستم.» او گفت که لاغری شدیدش به دلیل داشتن اضطراب و حضور در روابط عاطفی سمی بود. حالا اما او همسر حمایتگرش، تراویس بیکر را دارد که به او کمک می کند بر مشکلات بدنی اش غلبه کند. او در اینباره گفت: «تراویس هر روز به من می گوید: “تو کامل و بی عیب و نقصی. خیلی خوبی. از همیشه بهتری.”».


چنینگ تیتوم

چنینگ تیتوم

 

چنینگ تیتوم، بازیگر فیلم «مجیک مایک» (Magic Mike) گفته مردم نباید آرزوی داشتن اندام او در این فیلم را داشته باشند. او در برنامه ای تلویزیونی در اینباره گفت: «مجبور می شوید به خودتان گرسنگی دهید. فکر نمی کنم آن میزان لاغری بی ضرر باشد.» و وقتی مجری تصویری از شکم تراش خورده ی تیتوم را نشان داد، او به شوخی گفت که به خاطر همین بود که دیگر نخواست سومین دنباله ی این فیلم را بازی کند، چون «باید خودش را این شکلی می کرد».


تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت

 

تیلور سوئیفت در مستند خود گفت که اظهارنظرهای مغرضانه درباره ی اندامش او را گرفتار یک اختلال غذایی کرد. او در اینباره گفت: «وقتی عکسی از خودم می بینیم که احساس می کنم شکمم آنجا خیلی بزرگ به نظر می آید یا کسی می گوید که انگار آنجا حامله بودم، همین باعث می شود بیشتر به خودم گرسنگی بدهم و دیگر غذا نخورم.» سوئیفت در ابتدا با صحبت درباره ی این موضوع راحت نبود، اما بالاخره شجاعتش را پیدا کرد به این امید که منبع الهام طرفداران زنش شود.

او در اینباره گفت: «چون زن ها گرفتار چنین استانداردهای زیبایی مضحکی هستند. ما خیلی چیزها در شبکه های اجتماعی می بینیم که باعث می شوند احساس کمتر بودن کنیم یا فکر کنیم آن چیزی که باید نیستیم.» او همچنین هنرمندان دیگری که درباره ی مقوله ی تصویر بدنی و بالا رفتن سن صحبت می کنند را تحسین می کند و زمانی که افکار منفی به سراغش می آیند، با گفته های آن ها خودش را آرام می کند.


کلویی گریس مورتز

کلویی گریس مورتز

 

در سال ۲۰۱۶، اندام کلویی گریس مورتز سوژه ی یک طنز تصویری اینترنتی شد و این اتفاق سلامت روان او را تحت تأثیر قرار داد. او در اینباره گفته: «یادم است که نشسته بودم و به این فکر می کردم که بدنم وسیله ی یک شوخی شده و آن هم چیزی نیست که بتوانم در مورد خودم تغییر بدهم.» به همین دلیل مدتی خود را از چشم مردم پنهان کرد و دوری از پاپارتزی ها این امکان را به او داد تا التیام پیدا کند و با خودش بیشتر در ارتباط باشد.

علاوه بر این ها او در مصاحبه ای گفت که سعی می کند با خودداری از ویرایش عکس هایش و آرایش زیاد، ظاهری طبیعی داشته باشد. او در اینباره گفته: «این کار را برای زن های جوان می کنم تا متوجه شوند که ما این شکلی به دنیا نمی آییم. گاهی وقت ها باید بجنگیم و تلاش کنیم و در عین حال، از چیزی که هستیم راضی باشیم.»


جونا هیل

جونا هیل

 

جونا هیل در یک برنامه تلویزیونی از مسیری که برای رسیدن به خود دوستی طی کرد گفت. او در این برنامه عکسی از ۱۴ سالگی خود که اضافه وزن داشت نشان داد و گفت: «بیشتر دوران جوانی ام با شنیدن این حرف از دیگران گذشت که چاق و زشت هستم و هیچ جذابیتی ندارم.» گرچه زمان زیادی طول کشید اما او بالاخره یاد گرفت که خودش را دوست داشته باشد و به همان شخص و هنرمندی تبدیل شود که واقعاً می خواهد.


هیلاری داف

هیلاری داف

 

هیلاری داف با انتشار عکسی از خود در اینستاگرامش «بدن مادرانه» ی خود را با افتخار به رخ کشید. او در این پست از رسانه ها به خاطر بزرگنمایی عیب و نقص های ظاهری سلبریتی ها انتقاد کرد. او در اینباره نوشت: «بدن من سالم است و مرا به جایی که باید می رساند.» او همچنین از زنان خواست وقت خود را با رویاپردازی درباره ی تبدیل شدن به شخصی متفاوت از خود که بی عیب و نقص باشد، هدر ندهند.

11 راز زیبایی چهره سوفیا ورگارا در ۵۰سالگی

 

 

داف همچنین گفت که با تغییراتی که بعد از به دنیا آوردن ۳ فرزندش برای بدنش رخ داده مشکلی ندارد. او زنان را تشویق کرد که بر روی سلامت روان خود به همان اندازه ی ویژگی های فیزیکی شان هم کار کنند.


کریس پرت

کریس پرت

 

کریس پرت از سریال «پارک ها و تفریحات» (Parks and Recreation) تا فیلم «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) تغییرات ظاهری زیادی داشته است. اولین باری که تصمیم به کاهش وزن گرفت، سعی کرد غذا خوردن را کنار بگذارد، اما متوجه شد این راه حل بلند مدتی نیست. وقتی خود را برای بازی در نقش یک تکاور دریایی آماده می کرد، بدون خوردن غذا، ورزش های سنگینی انجام می داد و همین باعث آسیب دیدگی شدید بدنش شد. او در نهایت متوجه شد که نه با گرسنگی دادن به خود، بلکه با خوردن غذای مناسب است که می تواند وزن خود را کم کند.

اما علیرغم همه ی این تلاش ها برای سالم بودن، دیگران هنوز هم چیزی برای گرفتن ایرادهای بیجا از فیزیک او پیدا می کنند. وقتی منتقدانش او را بیش از حد لاغر توصیف کردند، پرت با زبان شوخی پاسخ آن ها را داد. او در اینستاگرام خود تصویری از یک جمجمه ی دایناسور با «چربی بدن صفر درصد» منتشر کرد و نوشت: «صرف مرد بودنم دلیل بر آن نیست که پچ پچه های شما هیچ تأثیری رویم نداشته باشد.»


تایرا بنکس

تایرا بنکس

 

داشتن یک تصویر بدنی مثبت برای تایرا بنکس همواره یک دغدغه بوده است. او در برنامه تلویزیونی «مدل برتر بعدی آمریکا» (America’s Next Top Model) از مدل های سایز بزرگ حمایت می کرد، اغلب تصاویر بدون آرایش و ویرایش از خود در اینستاگرامش منتشر می کند و از نشان دادن اندام واقعی خود خجالت نمی کشد.

او حالا فکر می کند جنبشی که در آن پیشگام بود به نقطه ی بهتری رسیده است و حالا تعداد بیشتری از مدل های سایز بزرگ و اینفلوئنسرهایی که در رابطه با مقوله ی مثبت نگری نسبت به بدن فعالیت دارند، نظرات خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. بنکس در اینباره گفته: «خوشحالم که بخشی از این جریان بودم و خوشحالم که می بینیم مردم دارند آن را به مرحله ی بالاتری می رسانند.»


زک افران

زک افران

 

زک افران به تازگی درباره ی اندام عضلانی معروفش در فیلم «گارد ساحلی» (Baywatch) و به دور از واقعیت بودن آن صحبت کرده است. او در اینباره گفته: «من نمی دانم که آیا چنین اندامی در واقعیت هم قابل دستیابی هست یا نه. چون برای اینکه بدن این شکلی به نظر برسد باید آب خیلی کمی درون پوست باشد. در حقیقت یک چیز ساختگی است. مثل اینکه با جلوه های ویژه درست شده باشد.»

او همچنین اذعان کرد که دوست ندارد دوباره اندام آن زمانش را داشته باشد چرا که مجبور شد از داروهای ادرارآور قوی استفاده کند که او را دچار بی خوابی کرده بود. بعد از پایان فیلمبرداری، افران مدتی دست از کار کشید و به استراحت پرداخت و تصمیم گرفت با بدن خود مهربان تر باشد. حالا هم مشکلی با داشتن یک «بدن پدرانه» ندارد. او در اینباره گفته: «بیشتر ترجیح می دهم دو سه درصدی چربی بدن اضافه داشته باشم.»

منبع : روزیاتو

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *