نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » سوپر استار » آزاده صمدی قبل بازیگر شدن چه شکلی بود؟

آزاده صمدی قبل بازیگر شدن چه شکلی بود؟

آزاده صمدی قبل بازیگر شدن چه شکلی بود؟

نودل

آزاده صمدی قبل بازیگر شدن چه شکلی بود؟

تغییر چهره آزاده صمدی از گذشته تا کنون

آزاده صمدی یکی از هنرمندان مشهور دنیای هنر است که با بازی در سریال راه بی پایان در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد و با ایفای نقش در فیلم آفریقا کنار چهره هایی مانند شهاب حسینی، جواد عزتی، دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن از 29 امین دوره جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد.

ازدواج و زندگی خصوصی آزاده صمدی

آزاده صمدی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 17 دی 1357 در لاهیجان است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه سوره می باشد و دوره بازیگری را زیر نظر پرویز پرستویی گذرانده است.

آزاده صمدی در گذر زمان

آزاده صمدی در گذر زمان

آزاده صمدی در سال 1385 با هومن سیدی ازدواج کرد. این زوج هنری در کلاس های بازیگری با یکدیگر آشنا شدند ولی زندگی مشترکشان پایدار نبود و در نهایت در سال 1392 پس از هفت سال زندگی و همکاری مشترک هنری جدا شدند. در مورد ازدواج مجدد و همسر جدید این خانم بازیگر هیچ خبری وجود ندارد و او مجرد می باشد.

لازم به ذکر است، شایعاتی که در فضای مجازی در مورد دختر داشتن این زوج منتشر شده است، بی پایه و اساس بوده و این زوج صاحب هیچ فرزندی نبودند. هومن سیدی همسر سابق آزاده صمدی سال 1393 برای بار دوم با خانم بیتا اصلانی در سکوت خبری ازدواج کرد و ثمره این ازدواج دختری به نام نیل است.

زیرنویس فارسی سریال های آسیایی

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *