نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » آشنایی با توالت نیم فرنگی یا آسان نشین

آشنایی با توالت نیم فرنگی یا آسان نشین

توالت فرنگی تاشو

نودل

آشنایی با توالت نیم فرنگی یا آسان نشین

توالت های فرنگی بین بسیاری از مردم طرفدار دارد. این توالت ها به جهت آن که نشستن یا پاشدن از روی آن کار چندان سختی نیست و هنگام نشستن یا برخاستن فشار کمتری به زانو یا کمر وارد می کند به خصوص برای افرادی که وزن زیادی دارند یا زنان باردار یا افرادی که دچار درد کمر یا زانو هستند بسیار مناسب است. اما گاه شرایط استفاده از این توالت ها مناسب نیست. برای مثال ممکن است باقی اهالی منزل علاقه ای به استفاده از این توالت ها نداشته باشند یا هزینه های خریداری و نصب آن به صرفه نباشد یا هر دلیل دیگری. اینجاست که توالت نیم فرنگی یا آسان نشین وارد میدان می شود.    

معرفی توالت نیم فرنگی یا همان آسان نشین

اگر استفاده از توالت فرنگی ضروری باشد ولی امکان استفاده از آن نباشد باز هم می توان شرایطی شبیه به شرایط استفاده از توالت فرنگی را ایجاد کرد. توالت نیم فرنگی به همین منظور ساخته شده است. این وسیله یا به عبارتی چهارپایه پلاستیکی به نحوی ساخته شده است که می توانید آن را روی توالت های زمینی یا همان توالت ایرانی گذاشته و روی آن بنشینید و عمل دفع را انجام دهید.

به یاد داشته باشید در صورت نیاز به رفع مشکل گرفتگی لوله فاضلاب منزل تان در هر ساعت از شبانه روز، می توانید از خدمات لوله بازکنی دیباجی ، پاسداران، قلهک، الهیه، دروس یا دیگر مناطق شهر تهران در سایت برچسب استفاده کنید. انجام این خدمات به صورت فوری و تضمینی می باشد. توالت نیم فرنگی شبیه به توالت فرنگی تاشو است که روی توالت های ایرانی قرار گرفته و عملکرد توالت فرنگی را دارد. توالت فرنگی تاشو یک صندلی تاشو است که یک قطعه پلاستیکی شبیه به کاسه توالت وسط آن قرار گرفته است. این وسیله هم جایگزین مناسبی برای توالت فرنگی است که قابل حمل است.

توالت نیم فرنگی یا آسان نشین

چرا استفاده از توالت نیم فرنگی ضروری است؟

توالت نیم فرنگی به نوعی بین توالت ایرانی و توالت فرنگی است و از مزایای هر دو بهرمنده است. در توالت نیم فرنگی هم حالت چمباتمه زدن روی کاسه توالت وجود دارد که در توالت های ایرانی وجود دارد و هم حالت نشستن روی یک تکیه گاه که برای نشستن و برخواستن کار را راحت می کند. چمباتمه زدن از مزایای توالت ایرانی است زیرا دراین حالت بدن فرمی به خود می گیرد که دفع کامل تر صورت می گیرد و این خود به جلوگیری از بیماری های گوارشی کمک می کند. چمباتمه زدن در توالت فرنگی دیده نمی شود ولی در توالت نیم فرنگی می توان این حالت بدن را تا حدودی مشاهده کرد.

شما خدمات تخصصی لوله بازکنی را در سایت برچسب به عنوان مرجعی برای پیدا کردن نزدیک ترین لوله بازکن خواهید یافت. برای دریافت سرویس لوله بازکنی در هر کجای تهران ابتدا محل مورد نظر خود را جست و جو کنید، سپس پس از مشاهده لیست نزدیک ترین افراد لوله بازکن به شما، با یکی از آن ها تماس بگیرید. این خدمات شامل رفع هرگونه گرفتگی در انواع لوله های فاضلاب آشپزخانه، حیاط، سرویس بهداشتی و… می باشد.

فواید توالت آسان نشین

قابلیت حمل توالت نیم فرنگی از مزایای آن به شمار می رود. با این قابلیت شما می توانید این وسیله را به همراه خود بیرون شهر برده و در جایی که توالتی وجود ندارد مانند طبیعت یا توالت ها عمومی هستند، بدون اذیت استفاده کنید.

توالت آسان نشین سبک و قابل حمل

اگر در منزلتان دچار گرفتگی لوله فاضلاب شده اید حتما به خدمات برچسب برای لوله بازکنی شمال تهران، جنوب یا شرق و غرب به عنوان مرجعی برای پیدا کردن نزدیک ترین لوله بازکن مراجعه کنید. متخصصین لوله بازکنی در این مناطق به صورت شبانه روزی و 24 ساعته، پاسخگوی درخواست های کاربران بوده و در اسرع وقت در محل حاضر می شوند. در توالت های فرنگی از آنجا که جلوی آن بسته است طهارت گرفتن یا شستن به سختی انجام می شود. در حالی که این کار درانواع توالت نیم فرنگی ساده تر است چرا که جلوی آن باز است. سبک بودن توالت نیم فرنگی به شما اجازه جا به جا کردن آن را می دهد. اگر برخی از افراد منزل نخواهند از این توالت ها استفاده کنند می توانند به خاطر سبکی این توالت ها به راحتی آن ها را جا به جا کنند و از توالت ایرانی استفاده کنند. توالت نیم فرنگی هم مزایای استفاده از توالت ایرانی را دارد و هم مزایای استفاده از توالت فرنگی را. توالت نیم فرنگی به نسبت توالت های فرنگی هزینه خرید زیاد یا هزینه نصب ندارد. همین مسئله آن را مقرون به صرفه کرده است.

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *