نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » آموزش بازی مورتال کمبت 11 Mortal Kombat + خرید اکانت

آموزش بازی مورتال کمبت 11 Mortal Kombat + خرید اکانت

آموزش بازی مورتال کمبت 11 Mortal Kombat

نودل

آموزش بازی مورتال کمبت 11 Mortal Kombat + خرید اکانت

مورتال کمبت یا نبرد فناپذیران یکی از محبوب ترین مجموعه بازی های مبارزه ای هستند که از زمان ارائه اولیه بازی در سال 1992 تاکنون تاریخچه پرفراز و نشیبی داشته اند. این مجموعه بازی که عمری 27 ساله دارد و تاکنون که جدیدترین نسخه آن یعنی مورتال کمبت 11 و مورتال کمبت 12 عرضه شده است، با حاشیه های بسیاری همراه بوده است و توانسته تا حدودی بر آن ها غالب شود. اگر قصد دانلود بازی مورتال کمبت 11 برای اندروید، ios و کامپیوتر را دارید در این نوشته از سایت بازیزا با ما همراه باشید.

 

 

ویژگی کلی بازی مورتال کمبت

مورتال کمبت را نمی‌توان صرفا به صنعت بازی‌سازی محدود کرد. در کمیک‌ها، سری‌های تلویزیونی، سینما، انیمیشن‌ها و حتی لایو اکشن‌ها، این اسم همیشه یک نام پر آوازه به حساب می‌آید. جدای از بقیه صنعت‌ها، مورتال کمبت در دنیای بازی‌های ویدیویی از قدیم تا به‌ امروز، همیشه یک مجموعه بازی موفق، پرطرفدار، پرهیجان و جذاب بوده است.

وقتی صحبت از بازی مورتال کمبت می شود، اولین چیزی که به ذهن خطور می کند، خشونت و انجام حرکات معروف فیتالیتی است. از ابتدا این بازی با این ویژگی ها مطرح شدند و با همین روال توانستند در میان مردم محبوبیت به دست آورند. به همین خاطر است که مورتال کمبت توانست در یک مدت زمان اندک راه خود را از دیگر بازی های مبارزه ای جدا کند.

خرید بازی Mortal Kombat 11

بازی مورتال کمبت 11 Mortal Kombat

بازی مورتال کمبت 11 که در تاریخ 3 اردیبهشت 1398  برای پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر شد. این بازی دنباله بازی مورتال کمبت ایکس است و همان راه را ادامه می دهد. گیم پلی بازی به نسخه های قبلی وفادار بوده و بازیکنان یک بازی مبارزه ای در سبک 2/5 را تجربه می کنند. باراکا و اسکارلت که در نسخه های قبلی حضور نداشته اند به مورتال کامبت 11 بازگشته اند و دو شخصیت جدید به نام های گراس و کرونیکا نیز به بازی اضافه شده اند. این بازی با 25 قهرمان پیش می رود.

بازی مورتال کمبت 11 با موضوع سفر در زمان و دستکاری زمان و موارد این چنینی به بازار عرضه شد. همان طور که می دانید این موضوع آزادی عمل زیادی به سازندگان بازی داده و با وجود پتانسیل بالای موضوع می توان گفت این نسخه بسیار پرطرفدار است.

توضیح مختصری در مورد بازی مورتال کمبت 11

این بازی همانند نسخه های قبلی در سبک مبارزه ای است و به صورت یک نفره و در غالب نبردهای پیاپی و دو نفره یا ماجراجویی پیش می رود. روند بازی بدین صورت است که در صفحه اول باید شخصیت جنگجوی خود را انتخاب کنید و در طی چند مرحله به مبارزه با رایانه یا بازی کننده دوم بپردازید.

برنده بازی کسی است که بتواند در دو مرحله پیروز شود. پس از دو بار پیروزی، جنگجوی شکست خورده در حالت نیمه جان قرار می گیرد و براساس جنسیت او پیغام تمامش کن به بازیکن برنده داده می شود. در این زمان جنگجوی برنده این فرصت را دارد تا با استفاده از فنون فیتالیتی ضربه پایانی را به فرد وارد کند و برنده نهایی بازی باشد.

نکات آموزشی mortal kombat 11

اگر شما به تازگی اقدام به خرید بازی Mortal Kombat 11 از اکانتی شاپ کرده اید و  در این زمینه یک بازیکن تازه کار و یا یک فرد حرفه ای هستید تفاوتی ندارد، چرا که در ادامه نکاتی را در مورد جدیدترین نسخه این بازی به شما آموزش می دهیم تا بتوانید تجربه بهتری از این بازی داشته باشید. بازیزا را همراهی کنید.

1. حتما بخش آموزشی بازی را امتحان کنید

در این بازی یک بخش جامع آموزشی قرار داده شده است که توسط آن می توانید از ساده ترین اصول بازی تا استراتژی های مختلف را آموزش ببینید.

2. حرکات هر شخصیت را در move list بیاموزید

در نسخه جدید بازی تسلط کامل بر روی حرکات مختلف هر شخصیت بسیار مهم تر از این است که چه زمانی باید از هر حرکت استفاده کنید. این مسئله می تواند مرز بین برد و باخت را تعیین کند. به همین خاطر در مبارزات آنلاین باید مجموعه کاملی از حرکات ویژه شخصیت ها را بلد باشید.

3. از ضربه های flat blow هوشمندانه استفاده کنید

در نسخه 11 این بازی ضربه flat blow‌ جایگزین ضربه x-ray‌ شده است. این ضربه میزان سلامتی دشمن را کم می کند و استفاده درست و به جای آن نیازمند استراتژی است، چرا که فقط یک بار در هر مبارزه قابل استفاده است و فقط زمانی می توانید از آن استفاده کنید که سطح سلامتی شخص شما زیر 30 درصد باشد. پس فقط زمانی باید از این ضربه استفاده کنید که مطمئن هستید این ضربه به حریف برخورد خواهد کرد.

4.‌ شخصیت ها را مطابق با میل خودتان شخصی سازی کنید

شخصی سازی کاراکتر یکی از جالب ترین قسمت های این بازی است که به بازیکن این اجازه را می دهد تا شخصیتش را با سلیقه خودش و مطابق با سبک مبارزه ای دلخواهش شخصی سازی کند.

5. استفاده از منابع مختلف و پول

سیستم اقتصادی بازی متشکل از چند نوع واحد پولی است که koin‌ رایج ترین این واحد ها است و به شما اجازه می دهد تا با انجام کارهای مختلف مانند تجربه بخش داستانی، شرکت در نبردها و…. پول لازم را به دست آورید.

6.‌ towers of time بهترین روش کسب درآمد است

با اینکه ممکن است برخی چالش های آن سخت باشد، اما این بخش یکی از بهترین روش های کسب درآمد است. در واقع در این بخش باید با انتخاب برج های موجود دشمنانتان را شکست دهید.

7. بخش داستانی بازی را تجربه کنید

تجربه بخش داستانی از چند جهت ضروری است. این بخش با قرار دادن بازیکن در نقش شخصیت های مختلف یک شناخت اولیه خوب برای آن ها ارائه می دهد و می توانید به این نتیجه برسید که کدام شخصیت برای سبک مبارزه شما مناسب تر است.

8.‌ از بخش کریپت غافل نشوید

در کریپت مورتال کامبت 11 وارد جزیره می شوید و شخصیتی را کنترل می کنید که از طریق او می توانید وارد قسمت های مختلف جزیره شوید و با پولی که بدست می آورید می توانید صندوق های مختلف بازی را باز کنید. باز کردن این صندوق ها برای مواردی مانند لباس و تجهیزات و… ضروری هستند.

خرید اکانت Mortal Kombat 11

چگونه در Mortal Kombat 11 شخصیت Frost را آزاد کنیم؟

کلید آزاد کردن شخصیت Frost در بخش داستانی مورتال کامبت ۱۱ نهفته است. تقریبا پس از پیمودن یک سوم از خط داستانی بازی، می‌توان این شخصیت را آزاد کرد، ولی آزاد کردن او هیچ ربطی به مواردی چون «درجه سختی خاص» ندارد و حتی برای اطمینان می‌توانیم قول دهیم که اگر با درجه سختی خیلی آسان هم به سراغ آزاد کردنش بروید، به هیچ مشکلی برخورد نخواهید کرد.

چهارمین بخش از خط داستانی بازی ماجرای «استاد بزرگ ساب‌زیرو» و «استاد بزرگ هانزو هاساشی» (Grandmaster Hanzo Hasashi) یا همان «اسکورپین» (Scorpion) را روایت می‌کند. این دو نفر به سراغ پاکسازی یک مقر از دشمن می‌روند. آن‌ها سرنخی را دنبال می‌کنند که بر طبق آن گویا «کرونیکا» (Kronika) دوباره «سکتور» (Sektor) را احیا کرده و او در تلاش است تا نینجاهای هنوز زنده‌ «لین کوئی» (Lin Kuei) را تبدیل به سایبورگ کند. در حالی که ساب‌زیرو و اسکورپین متوجه می‌شوند که واقعا این کارخانه دوباره فعال شده و آن اتفاق هولناک در جریان است، باید با زیردستان سکتور روبرو شوند و یک سری غافلگیری‌های دیگر هم در این بخش از داستان بازی وجود دارد.

یکی از این موارد فراست است. او نقش دست راست سکتور را ایفا می‌کند. فراست از اتحاد میان ساب‌زیرو و هانزو هاساشی و قبیله او یعنی «شیرای رایو» (Shirai Ryu) خشمگین می‌شود و همین او را به دست به یکی کردن با سکتور برای ساخت «لین کوئی» مطابق سلیقه خودش سوق داده است. در این بخش از داستان بازی شما ۴ مبارزه باید انجام دهید و در هر ۴ مبارزه، می‌توانید از میان ساب‌زیرو و اسکورپین مبارز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای آزاد کردن فراست، هر ۴ بار شخصیت ساب‌زیرو را انتخاب کنید. وقتی که این بخش به پایان رسید، اگر به منوی اصلی بروید متوجه آزاد شدن شخصیت فراست خواهید شد. اگر احیانا یک یا چند بار اسکورپین را انتخاب کردید، یادتان باشد که در هر زمان می‌توانید این بخش از داستان را دوباره تجربه کرده و این بار می‌توانید هر ۴ بار ساب‌زیرو را انتخاب کنید.

نکته مهم این است که برای آزاد سازی این شخصیت باید حتما دسترسی به اینترنت داشته باشید.

معرفی شخصیت های مورتال کمبت 11

شخصیت های بازی مورتال کمبت در طول سه دهه از زمان ظهور خود توانسته اند طرفداران زیادی را به دست آورند. در ادامه این نوشته به معرفی بعضی از شخصیت های مورتال کامبت می پردازیم.

باراکا

این شخصیت بدچهره در مورتال کمبت 2 معرفی شد. باراکا دارای دندان های تیز و شمشیری برنده در دست است. او جزو جنگجویان غیر قابل پیش پینی است و در مورتال کمبت 11 نیز حضور دارد.

دوورا

این شخصیت در مورتال کمبت x معرفی شد و در مورتال کمبت 11 نیز حضور دارد. او یک حشره زنده درون خود و بال هایی برای پرواز دارد.

گراس

گراس یک شخصیت جدید می باشد که در مورتال کمبت 11 معرفی شده است. او می تواند سرعت زمان را افزایش یا کاهش دهد و از شن و سنگ، سلاح هایی را ایجاد کند و دشمنانش را نابود کند.

کونگ لائو

این بازیکن یکی از شخصیت های جدید مورتال کامبت می باشد که در نسخه 11 این بازی معرفی شد و به سبب حرکات حیرت انگیزی که با کلاه خود انجام می دهد، به سرعت طرفداران بسیاری را به خود جذب کرد.

کابال

کابال یک شخصیت قدیمی است که در مورتال کمبت 11 دوباره بازگشته است. کابال دو شمشیر کشنده در دست خود دارد که می تواند حرکات منحصر به فرد و خیره کننده ای را انجام دهد.

خرید بازی مورتال کمبت Mortal Kombat 11

نوب سایبات

این شخصیت که در اولین نسخه بازی مورتال کمبت با نام بی هان حضور داشت و به دست اسکورپیون به قتل رسید، هم اکنون در نسخه جدید این بازی در غالب یک شخصیت جدید و با نام نوب سایبات بازگشته است.

کانو

کانو رییس black dragon است که گروهی از خلافکاران خطرناک هستند. او آخرین بار در مورتال کمبت 10 دیده شده بود و در حال حاضر در مورتال کمبت 11 نیز حضور دارد.

لیوکانگ

این شخصیت در بیشتر نسخه های بازی حضور داشته است. شخصیت او کپی برداری شده از شخصیت بروس لی است و در بیشتر رقابت ها پیروز میدان بوده است.

رایدن

رایدن خدای رعد است و جز شخصیت های اصلی مورتال کمبت است. البته با گذر زمان شاهد تبدیل شدن او از شخصیت مثبت به یک شخصیت شیطانی بوده ایم.

اسکورپیون

این شخصیت برای اولین بار در مورتال کمبت سال 1992 حضور داشته است. او و ساب زیرو در بیشتر بازی های مورتال کمبت دشمن یکدیگر بوده اند، البته در نسخه جدید این شرایط تغییر کرده است.

سونیا بلید

یکی از اولین شخصیت های بازی مورتال کامبت بوده و دوباره در نسخه جدید شاهد درخشش او هستیم. در mortal kombat11 صداگذاری این شخصیت بر عهده قهرمان کشتی کج، روندا روزی است.

اسکارلت

اولین بار این شخصیت در مورتال کمبت 9 حضور داشته است. حملات او بیشتر بر مبنای جادوی خونین بوده است.

ساب زیرو

همانند اسکوریپون، ساب هم یک شخصیت نمادین است در واقع بدون این دو شخصیت مورتال کمبات معنی ندارد.

در پایان

در این نوشته از سایت اکانتی شاپ به نشانی https://accountishop.ir/ به بررسی کامل بازی مورتال کمبت پرداختیم و با وجود این که تمام نکات بازی را برای شما ذکر کردیم، باز هم باید بگوییم که برای حرفه ای شدن در جدید ترین نسخه این بازی یعنی mortal kombat 11‌ فقط و فقط به وسیله تمرین کردن، آشنا شدن با گیم پلی بازی و مکانیزم ها و همچنین رسیدن به یک شخصی سازی خوب و شناخت کافی از شخصیت های بازی است که می توانید به مرور در بازی پیشرفت کنید. اگر به حوزه بازی ها علاقه مند هستید، می توانید بازی های فلش و بازی های پسرانه پرطرفدار را نیز در بازیزا مشاهده کنید.

به نظر شما کدام یک از شخصیت های بازی بهترین گیم پلی را دارد؟ شما می توانید نظرات خود را در مورد این سرگرمی خارق العاده با ما به اشتراک بگذارید.

منبع

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *