نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » آموزش » آرایش » آموزش نحوه کشیدن خط چشم با مداد

آموزش نحوه کشیدن خط چشم با مداد

کشیدن خط چشم با مداد چشم

نودل

آموزش نحوه کشیدن خط چشم با مداد

کشیدن خط چشم با مداد بسیار راحت تر از خط چشم های مایع است و برای خانم های مبتدی عالی است، روش کشیدن خط چشم با مداد را بخوانید.

خط چشم مدادی ارزان تر و کشیدن آن آسان تر از خط چشم های مایع است، اما ماندگاری آنها طولانی مدت نیستند. با این حال، با چند نکته و ترفندهای ساده شما می توانید خط چشم با مداد را مانند یک آرایشگر حرفه ای در تمام طول روز استفاده کنید. اگر جزو خانم هایی هستید که هر روز آرایش میکنید و دوست دارید هر روز خط چشم بکشید بهتر است این کار را با مداد انجام دهید.

چگونه با مداد خط چشم بکشیم؟

  • پلک چشم را با انگشت نگه دارید.
  • از گوشه داخلی شروع کنید و راه خود را بیرون بکشید اگر دوست داشته باشید میتوانید راه خط مداد را ادامه دهید و خط چشم تان کمی دنباله داشته باشد.
  • در نیمه راه خط، زاویه مداد خود را به طوری تنظیم کنید که یک خط ضخیم تر بکشد و چشم های شما کشیده تر و جذاب تر جلوه کند.

مداد چشم مشکی ممکن است برای برخی از زنان با پوست و موی بلوند عجیب و غریب باشد. در عوض، از یک مداد قهوه ای برای یک ظاهر ظریف، استفاده کنید. اگر موهای تیره دارید، می توانید یک ترفند از هنرمند آرایشگری Mally Roncal را امتحان کنید. او پیشنهاد می کند که خط چشم فوقانی خود را با مداد سیاه و خط پایین خود را با قهوه ای پوشش دهید.

کشیدن خط چشم با مداد چشم

کشیدن خط چشم داخل چشم می تواند به خصوص برای یک شب فوق العاده باشد. از یک مداد ضد آب استفاده کنید و آن را تراش کنید این نه تنها کنترل و تمرکز را اضافه می کند بلکه هر گونه میکروب هایی را که ممکن است بر روی مداد قرار داشته باشد برداشته باشد.

اگر چشم های ریز و کوچک دارید، از مداد مشکی استفاده نکنید، که باعث می شود آنها حتی کوچکتر ظاهر شوند. در عوض، از یک مداد بژ استفاده کنید. شما می توانید از رنگ چشم خود لذت ببرید استفاده از مداد خط چشم رنگی برای روشن کردن چشم ها عالی است.

 

دانلود فیلم و سریال نیم بها

 

منبع : نمناک

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *