نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » فیلم و انیمیشن » اکشن » اصابت 2 راکت نیرو‌های ارمنستان و جمهوری‌ آذربایجان به خداآفرین

اصابت 2 راکت نیرو‌های ارمنستان و جمهوری‌ آذربایجان به خداآفرین

خمپاره

نودل

اصابت ۲ راکت نیرو‌های ارمنستان و جمهوری‌ آذربایجان به خداآفرین

فرماندار خداآفرین گفت: در پی درگیری نیرو‌های نظامی ارمنستان و جمهوری‌ آذربایجان ۲ راکت خمپاره به مناطق مرزی این شهرستان اصابت کرد.

امیری راد فرماندار خداآفرین با بیان اینکه در پی درگیری نیرو‌های نظامی ارمنستان و جمهوری آذربایجان در منطقه قره باغ، ۲ راکت خمپاره به مناطق مرزی این شهرستان اصابت کرد، گفت: یک راکت در زمین‌های کشاورزی روستای شرفه فرود آمد و خسارت مالی و جانی بر جای نگذاشت. این راکت عمل کرده و بقایای آن از سوی عوامل نظامی مستقر در منطقه کشف و جمع آوری شد.

او گفت: اصابت دومین راکت نیز در نزدیکی‌های میله ۵۰ مرزی در منطقه مرتعی گزارش شده، اما ما هنوز موفق به مشاهده بقایای آن نشده ایم.

امیری راد با بیان اینکه دیروز نیز یک راکت خمپاره عمل نشده به اراضی مرتعی روستای خلف بیگلو بین روستای شرفه و رود ارس اصابت کرده بود،گفت: با توجه به احتمال اصابت راکت‌های دیگر به منطقه، مردم و روستاییان از تجمع و حضور در مناطق مرزی خودداری کنند.

 

فرماندار خداآفرین گفت: جلسه شورای تامین با حضور مسئولان کشوری و محلی برگزار و مقرر شده است به طرفین مناقشه تذکر و هشدار جدی داده شود تا احتیاط‌های لازم را برای اصابت نکردن راکت و خمپاره به مرز‌های این شهرستان انجام دهند.

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *