نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » اطلاعاتی در مورد خودروی ام وی ام 315

اطلاعاتی در مورد خودروی ام وی ام 315

MVM 315

نودل

اطلاعاتی در مورد خودروی ام وی ام 315

طراحی این خودرو بر گرفته از شیوه و نگرش جدید و مفهومی شرکت چری می باشد.

این طرح بر گرفته از عناصر طبیعی، خطوط تیز و ایرودینامیک و تناسب بسیار خوب میباشد که توسط یکی از معتبر ترین شرکتهای ایتالیایی طراحی شده است. خودرویی زیبا، جذاب و با قابلیتهای شهری و اسپرتی که آن را انتخابی ایده ال برای تمام اقشار به ویژه جوانان و بانوان می نماید و القاء گر مفهوم مدرن و به روز بودن در بین خریداران می باشد. قابلیت های خودرو از لحاظ فنی و ظاهری نسبت به رقبا باعث استقبال بسیار خوب از ان در بازارهایی که بدان راه یافته است گشته و در مجموع آن را به خودرویی اقتصادی با ظاهری زیبا و مشتری پسند بدل نموده است. بر اساس تست هایی که در سازمانهای معتبر ایمنی صورت گرفته، خودرو نتایج بسیار مطلوبی را کسب کرده که این خودرو را به خودرویی مطمئن و انتخابی مناسب در این کلاس تبدیل نموده است. طراحی داخلی محیطی گرم، دلپذیر، شاداب، با نور پردازی زیبا و ملایم و وجود نشانگرهای خودرو در دو طرف که انرا به محیطی مناسب بدل نموده است. صندلی های نرم و راحت، کیفیت داشبورد و ادوات داخلی بسیار خوب، طراحی دلنشین و امکانات رفاهی مناسب در این کلاس خودرو آن را به انتخابی مناسب برای خریداران بدل نموده است.

شرکت مدیران خودرو با تکیه بر موفقیت های کسب شده در سهم بازار و میزان فروش نسل های قبلی ام وی ام 315 تصمیم بر عرضه نسل سوم این محصول گرفت که در مقایسه با نسلهای قبلی و خودروهای هاچبک داخلی دارای مزیت های رقابتی قابل قبولی است.

ام وی ام 315

تغییرات و آپشن های بکار گرفته شده در این نسل شامل: استفاده از فرمان برقیEPS ، گیربکس 4 سرعته اتوماتیک، طرح جدید فرمان، کروز کنترل،  سیستم کنترل فشار باد لاستیکهای خودرو TPMS ،سانروف برقی دوحالته، چراغ های جلو اتوماتیک، سیستم کنترل پایداری ESP ، تغییر کامل تم داخل خودرو به دو رنگ نارنجی و مشکی شامل داشبورد و صندلی های  جدید بکار رفته و تغییرات ظاهری مانند تغییر در جلو پنجره، سپر جلو، اضافه شدن دی لایت، به روز رسانی طرح گرافیکی چراغ های جلو، طرح جدید رینگ های اسپرت می باشد. مجموعه تغییرات مذکور می تواند رفاه بالاتری را برای مشتریان فراهم آورد

اطلاعات بیشتر در مورد خرید لوازم یدکی ام وی ام در سایت راحت یدک موجود است

نمای جانبی MVM 315 نیز چندان متفاوت به نظر نمی‌رسد. سایز شیشه‌های جانبی مناسب بوده و فریم مشکی رنگ دور تا دور آن را احاطه کرده است. بخش انتهایی پنجره‌ها نیز فاقد شیشه شفاف بوده و به جای آن از یک قطعه  مشکی رنگ استفاده شده است.

یک خط فرم‌دهنده حجمی از انتهای چراغ عقب تا نزدیکی‌های گلگیر جلو تداوم یافته و به همراه یکی دو مورد خطوط حجمی دیگر، بر جنبه های جسورانه نمای جانبی این خودرو افزوده است.

همچنین استفاده از پلاستیک مشکی رنگ به همراه رگه های نقره‌ای در قسمت زیرین درب‌ها و نیز دور گلگیرها (به رنگ مشکی) جزو آن دسته از کلک‌هایی است که به منظور زیباتر جلوه دادن خودرو، امروزه در بسیاری از اتومبیل های هاچبک و کراس اوور چینی شاهد آن هستیم.

MVM

به کارگیری ریل سقفی نیز در بزرگتر جلوه دادن خودرو تاثیر اندکی دارد. نمای پشت MVM 315 بر خلاف زوایای دیگر، چندان عادی و دلنشین به نظر نمی‌رسد.

سپر عقب ارتفاع زیادی داشته و بسیاری از بخش‌های آن را فضای خالی عاری از هر گونه اِلمان خاص در بر گرفته است. درب صندوق عقب نیز سایز کوچکی دارد و عبور دادن لوازم حجیم از دروازه آن چندان سهل و آسان نخواهد بود.

چراغ‌های عقب هم سایز کوچکی داشته و از این زاویه چندان زیبا به نظر نمی‌رسند. داخل آنها با نواری سفید رنگ و به فرم V خوابیده تزیین شده است.

حدود تحتانی سپر عقب هم مانند سایر بخش‌های زیرین بدنه، با پلاستیک مشکی – نقره‌ای تزئین شده و دو عدد چراغ قرمز رنگ مه شکن با فرمی نسبتا باریک و کشیده نیز در دو طرف پایینی سپر عقب جای داده شده اند.

به طور کلی طراحی ظاهری MVM 315 در برابر بهای پرداختی و با توجه به رقیبان اصلی این خودرو، قابل قبول بوده و می تواند نظر مثبت اقشار ضعیف‌تر جامعه را تا حدی به سوی خود جلب ‌نماید.

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *