نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » انواع مبلمان راحتی

انواع مبلمان راحتی

مبل راحتی

نودل

انواع مبلمان راحتی

کارخانه های قدیمی بستر مناسبی برای خانه های مدرن هستند

طبق گفته ی ژان نوول (معمار صاحب سبک فرانسوی) : هرموقعیت جدید، نیازمند معماری جدید است. درداستان ها و شرح وقایع تاریخی همیشه تغییرات اساسی در فرهنگ، سیاست، دیدگاه ها و مسائلی از این دست دیده می شود که اگر بخوبی همه ی وقایع را در کنار هم بررسی کنید در نهایت متوجه می شوید که در بیشتر مواقع یک تغییر باعث بوجود آمدن تغییرات بزرگ و کوچک دیگری در پیرو آن شده است که حتی گاهی آثاراین دگرگونی ها تا سالهای بعد ادامه دارد . چند سال بعد از انقلاب صنعتی در اروپا، انبارها و کارخانه های متروکه به مکانی برای زندگی انسان ها تبدیل شدند که همین امر شروع بوجود آمدن سبکی به نام دکوراسیون داخلی صنعتی شد. دکوراسیون داخلی صنعتی سبک بسیار خاص و منحصربفردی است که طرفداران مخصوص به خودش را دارد. طراحی داخلی صنعتی با متریالی خام و بدون پرداخت اجرا می شود و به جزئیات طرح نمی پردازد، در واقع دکوراسیون صنعتی تلفیقی از سبک مدرن و دیگر شیوه های طراحی قدیمی است و افرادی که خواستار هردوسبک بطور همزمان هستند این شیوه را برای چیدمان منزل خود انتخاب می کنند.

در سردی و خشانت صنعت، احساس و ظرافت وجود دارد

در تصورعموم دکوراسیون داخلی صنعتی، سبکی خشن و بدون لطافت است به همین دلیل معتقدند که انتخاب آن برای منزل مسکونی درست نیست. از نظر بسیاری از افراد وجود رنگ های خنثی با متریال خشن از جمله بتن وسیمان، استفاده از اکسسوری های بزرگ و بدون ظرافت برای تزئینات و ویژگیهای دیگری از این دست، دلایل کافی برای رد کردن این سبک طراحی برای خانه های مسکونی است. اما این سبک برای افرادی که شخصیت جدی دارند و کاربردی بودن فضا و وسایل را به تزئینی بودن آن ترجیح می دهند بسیار مناسب است. البته همه افراد با هرتیپ شخصیتی به مکانی گرم و صمیمی برای زندگی نیاز دارند و این هنر معمار است که بتواند نیازهای لازم افراد را در طراحی خود جای دهد. در طراحی صنعتی نیز با ترکیبی از سبک مدرن می توان سردی فضا را از بین برد و با بکارگیری دیتیل هایی از جمله استفاده ی گیاهان درچیدمان منزل و یا استفاده ی هوشمندانه رنگ های گرم می توان به خانه گرما بخشید. ترکیب گزینه های مدرن در طراحی صنعتی درست مانند چاشنی غذا عمل می کند که اگر به میزان کافی بکارگرفته شود غذا را خوش طعم می کند. البته این تذکر لازم است که استفاده ی بیش از حد از دیتیل های مدرن در طراحی صنعتی طرح را از این سبک مورد نظر دور کرده و تبدیل به یک طراحی مدرن میکند، پس دقت کنید که فضا را کاملا مطابق با اصول سبک دکوراسیون داخلی صنعتی طراحی کنید و فقط با چاشنی سبک مدرن احساس و ظرافت را به آن اضافه کنید.

انواع مبلمان راحتی

فضای بی روح خانه های خالی منتظر داستان های شکوهمند خیال پردازی شما هستند

معماری مانند نوشتن داستان بر روی کاغذ سفید است، خانه های خالی و بی روح منتظر داستان سرایی طراح هستند تا معنا بگیرند. هنر معماری می تواند گرمای زندگی را در یک فضای سرد و بی معنا به جریان بیاندازد. در دکوراسیون داخلی صنعتی طراح با قدرت تخیل و هنر خود زندگی را در فضایی که درنگاه اول سرد و بی روح است دعوت می کند ، یک کارخانه ی متروکه را تصور کنید که زندگی کردن در آن محال به نظر می آید و مخاطب هیچ تمایلی به ماندن در آن فضا حتی برای چند ساعت ندارد اما با کمک قوانین طراحی داخلی به سبک دکوراسیون صنعتی میتوان خانه ای طراحی کرد که با استفاده از امکانات مدرن و زیبایی بصری ابزار صنعتی به مکانی جذاب برای زندگی تبدیل شود. فروشگاه اینترنتی مبلمان هپبپر، فروشگاهی مشتری مدار با هدف رفاه حال مشتریان به کمک تیم طراحان مجرب خود در طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما و یا ارائه ی مشاوره ی تخصصی در زمینه ی انواع مبلمان راحتی آماده ی خدمت رسانی است.

 

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *