نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » انیمیشن میراکلس بیداری Ladybug Awakening در نتگام

انیمیشن میراکلس بیداری Ladybug Awakening در نتگام

انیمیشن Ladybug and Cat Noir Awakening

نودل

انیمیشن میراکلس بیداری Ladybug Awakening در نتگام

انیمیشن میراکلس بیداری Ladybug and Cat Noir Awakening

بازیگران، طرح داستان، تریلر، تاریخ انتشار و هر آنچه که باید بدانید را در سایت نتگام معرفی کرده ایم.

این فیلم در سال 2022 اکران می شود. تاریخ دقیق اکران هنوز اعلام نشده است. زمانی که تاریخ اکران این انیمیشن مشخص شد به شما اطلاع خواهیم داد. بنابراین، این صفحه را نشانه گذاری کنید و برای به روز رسانی های بیشتر همراه نتگام باشید.

انیمیشن میراکلس بیداری Ladybug and Cat Noir Awakening بازیگران، طرح داستان، تریلر، تاریخ انتشار و هر آنچه که باید بدانید را در سایت نتگام معرفی کرده ایم.

این فیلم در سال 2022 اکران می شود. تاریخ دقیق اکران هنوز اعلام نشده است. زمانی که تاریخ اکران این انیمیشن مشخص شد به شما اطلاع خواهیم داد. بنابراین، این صفحه را نشانه گذاری کنید و برای به روز رسانی های بیشتر همراه نتگام باشید.

تاریخ انتشار انیمیشن میراکلس بیداری 2022

انیمیشن میراکلس بیداری

معجزه آسا: لیدی باگ و گربه نویر بیداری قرار است در پاییز 2022 اکران شود. این فیلم قرار بود یک فیلم موزیکال ماجراجویی رمانتیک فانتزی باشد. و سرانجام تولید با کارگردان فیلم مایکل گریسی، آغاز شد که گفته می‌شود روی این فیلم کار می‌کند. جرمی زاگ حتی مجموعه‌ای از آهنگ‌هایی که قرار است در این فیلم نمایش داده شود را در اینستاگرامش فاش کرد. اینها شامل دیوار بین ما بود که توسط لو ژان و لنی کیم اجرا شد. بعد. اجرای انفرادی لو نیز منتشر شد.

چه کسی در گروه بازیگران حضور خواهد داشت؟

گویندگی فیلم میراکلس بیداری بر عهده کریستینا والنزولا و برایس پاپنبروک هستند که به ترتیب صداپیشگی مرینت و آدرین را بر عهده خواهند داشت. کریستینا همچنین برای کارهایش در سال 2017 شناخته شده است. در همین حال، برایس به دلیل کارهایش در دوبله شخصیت های انیمه، مانند حمله به تایتان شهرت زیادی دارد. او حتی در کال آو دیوتی صداپیشگی کرده است. آنتاگونیست اصلی، هاوک موث، قرار است توسط کیت سیلورستاین صداگذاری شود.بن دیسکین قرار است صداپیشگی نینو لاهیف را بر عهده بگیرد.در نهایت صداپیشگی تام دوپین و ناتالی سانکور را داریم که به ترتیب توسط کریستوفر کوری اسمیت و سابرینا وایز صداپیشگی می کنند.

آیا برای تماشای آن آماده اید؟ آیا برای آن هیجان زده اید؟ آیا دوست دارید فیلم های موزیکال انیمیشن کامپیوتری تماشا کنید؟ آیا فیلم های نوجوانانه را دوست دارید؟ در قسمت نظرات داده شده در انتهای این پست در سایت نتگام با ما در میان بگذارید.

تصویری از میراکلس بیداری

میراکلس بیداری

این تصویر و همچنین چند قطعه دیگر، تنها قطعاتی از فیلم لیدی باگ و گربه نوآر هستند که جهان دیده است. پس از معرفی در سال 2018، این سریال ابرقهرمانی فرانسوی در مورد فیلم خود نگران است. با این حال، گزارش‌های اخیر به طرفداران اطلاع داده است که Ladybug و Cat Noir Awakening پاییز امسال در فرانسه عرضه خواهند شد. اگر تاخیری وجود نداشته باشد، این فیلم در تاریخ 3 آگوست در سینماهای خارج از کشور اکران خواهد شد و سپس برای تماشاگران در سراسر جهان پخش خواهد شد.

در حال حاضر هیچ چیز از لیدی باگ و گربه نوآر بیداری از نظر داستانی مشخص نیست. جرمی زاگ خالق سریال تایید کرده است که این فیلم به نوعی پیش درآمد خواهد بود. این فیلم قصد دارد داستان های اصلی لیدی باگ و گربه نوآر را قبل از سریال تلویزیونی انیمیشن دنبال کند. زاگ همچنین به طرفداران اطلاع داد که این فیلم تا حدی موزیکال خواهد بود و سازنده در ساخت موسیقی با هاروی میسون جونیور کمک کرده است.

اگر می‌خواهید با Ladybug و Cat Noir آشنا شوید، می‌توانید سریال را در ویکی پدیا پیدا کنید. برای جزئیات بیشتر می‌توانید خلاصه‌ی رسمی آن را اینجا بیابید: وقتی پاریس در خطر است، مارینت تبدیل به لیدی باگ می‌شود. او نمی‌داند که دوست مدرسه‌اش آدرین در واقع کت نوآر است، یکی دیگر از ابرقهرمانان نجات‌دهنده شهر.

نظر شما در مورد این آخرین آپدیت لیدی باگ و گربه نویر چیست؟ آیا آماده هستید که اولین فیلم خود را منتشر کند؟

اطلاعات بیشتر

میراکلس بیداری 2022

Ladybug & Cat Noir Awakening، یک فیلم پویانمایی موزیکال است که بر اساس معجزه: داستان های لیدی باگ و گربه نوآر ساخته شده است و از 11 نوامبر 2022 برای پخش در دسترس خواهد بود. جرمی زاگ عکس جدیدی در اینستاگرام خود از روند ساخت انیمیشن لیدی باگ و گربه نوآر بیداری منتشر کرد که انتظار می رود در سال 2022 اکران شود. در اینجا می توانید گربه نویر فوق العاده زیبا را ببینید.

میراکلس بیداری یک فیلم موزیکال با موسیقی برجسته نشان داده شد. که توسط خود جرمی زاگ ساخته می شود. بعداً در جشنواره فیلم کن 2019، عنوان فیلم به عنوان بیداری لیدی باگ و گربه نوآر تعیین شد.

خلاصه داستان میراکلس بیداری

معجزه آسا: قصه های لیدی باگ و گربه نوآر یک انیمیشن ابرقهرمانی عاشقانه است. این دو نوجوان پاریسی به نام‌های مارینت و آدرین را نشان می‌دهد. هر دوی آنها می توانند از اشیاء جواهری جادویی به نام Miraculous برای تبدیل شدن به شخصیت های ابرقهرمانی خود، لیدی باگ و گربه نویر استفاده کنند. این دو بدون اینکه هویت یکدیگر را بدانند، با ابرشرور به نام هاوک موث روبرو می شوند. هدف او این است که با استفاده از اشکالات خود به نام آکوما، قدرت هایی به نام میراکلس را بدزدد. این حشرات پروانه مانند سرشار از انرژی منفی هستند که به دنبال شهروندان عادی هستند که در آستانه احساسات منفی هستند. آکوماها عمیق ترین خواسته های خود را تحریک می کنند زیرا آنها را با قدرت تغذیه می کنند.

در کنار این، ما احساساتی را که این دو شخصیت نسبت به یکدیگر دارند، می بینیم. مارینت برای آدرین سر به زیر است، در حالی که او در مورد کت نوآر چنین احساسی ندارد. در همین حال، آدرین به خصوص مارینت را دوست ندارد اما عاشق لیدی باگ است.

این مطلب توسط سایت نتگام netgam.ir تهیه و منتشر شده است.

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *