نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » سوپر استار » بازیگران زن مجرد سینما که بالای 30 سال هستند

بازیگران زن مجرد سینما که بالای 30 سال هستند

هانیه توسلی

نودل

بازیگران زن مجرد سینما که بالای 30 سال هستند

بازیگران زن مجرد سینما که اهل ازدواج نیستند

بالا رفتن سن ازدواج یکی از معظلات این روزهای جامعه است که در میان اقشار مختلف مردم دیده میشود. سلبریتی ها هم از قائله مستثنی نبوده و با یک نگاه کوتاه به خوبی میتوان به موضوع بالا رفتن سن ازدواج و عدم علاقه چهره ها به ازدواج پی برد.

بازیگران زن مجرد سینما

در میان بازیگران زن سینمای ایران چهره های زیادی وجود دارند که با وجود نزدیک شدن به چهارمین دهه زندگی شان هنوز هم مجردند و به نظر میرسد تصمیمی برای ازدواج و ورود به دنیای متاهلی ندارند.

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از بازیگران زن سینمای ایران هنوز مجردند ادامه این مطلب  را از دست ندهید.

مهرانه مهین ترابی

مهرانه مهین ترابی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 20 مرداد 1336 متولد شد و با وجود عبور از مرز 60 سالگی هرگز ازدواج نکرد و مجرد است و در توضیح علت ازدواج نکردش بارها و بارها گفته است که به دلیل علاقه زیادش به بازیگری، تنها ماندن و ازدواج نکردن را به کنار گذاشتن بازیگری ترجیح داد.

مهرانه مهین ترابی

پرستو صالحی

پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است که 9 آبان 1356 در تهران متولد شد و با وجود قرار داشتن در چهارمین دهه زندگی هنوز هم مجرد است و تابحال با حواشی های متعددی در خصوص شوخی با ماجرای خواستگاری مواجه شده است.

پرستو صالحی

ساره بیات

ساره بیات بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر 1358 متولد شد و بازیگری را از سال 85 در سینما آغاز کرد و در 40 سالگی هنوز تصمیمی برای آغاز زندگی متاهلی نگرفته است. سروین خواهر کوچکتر ساره بیات است که با رضا قوچان نژاد فوتبالیست کشورمان ازدواج کرد.

ساره بیات

آناهیتا همتی

آناهیتا همتی بازیگر شاد و سرزنده سینما و تلویزیون 1 مرداد 1352 متولد شد و با وجود نزدیک شدن به 50 سالگی هنوز مجرد است و گویا خیال ازدواج کردن ندارد. بیشتر مخاطبان تلویزیون آناهیتا همتی را با نقش ماندگارش در سریال خانه به دوش می شناسند.

آناهیتا همتی

میترا حجار

میترا حجار بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 15 بهمن 1355 متولد شد و با قرار داشتن در چهارمین دهه زندگی هنوز هم خیالی برای زندگی متاهلی ندارد. این بازیگر کشورمان بازیگری را از سال 76 با فیلم غریبانه آغاز کرد و پلیس جوان اولین تجربه بازیگری او در تلویزیون بود.

میترا حجار

 

هانیه توسلی

هانیه توسلی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 خرداد 1358 متولد شد و در 40 سالگی هنوز مجرد است. این بانوی هنرمند بازیگری در سینما را از سال 80 با فیلم شام آخر و در تلویزیون با سریال شمس العماره آغاز کرد.

هانیه توسلی

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 4 آذر 1360 متولد شد و در آستانه 40 سالگی هنوز خیالی برای ازدواج ندارد. این بانوی هنرمند بازیگری را از سال 77 با سریال روزهای زندگی آغاز کرد.

لیلا بلوکات

رز رضوی

رز رضوی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 فروردین 1361 متولد شد و در آستانه 40 سالگی هنوز مجرد است. رز رضوی بازیگر در سینما را با فیلم ملودی در سال 85 و بازی در تلویزیون را با سریال مختارنامه آغاز کرد.

رز رضوی

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی یکی دیگر از بازیگران کشورمان است که 20 اردیبهشت 1362 متولد شد و در آستانه 40 سالگی هنوز خبری از ازدواج او نیست. طناز طباطبایی بازیگری را از سال 80 با فیلم جوانی در تلویزیون آغاز کرد و دیشب باباتو دیدم آیدا اولین تجربه بازیگری او در سینما است.

طناز طباطبایی

اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند بازیگر کشورمان 7 مهر 1361 متولد شد و در آستانه 40 سالگی هنوز مجرد است. اندیشه فولادوند بازیگری در سینما را با فیلم سربازهای جمعه در سال 82 آغاز کرد و مریم مقدس اولین تجربه بازیگری این هنرمند در تلویزیون بود.

اندیشه فولادوند

 

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *