نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » سرگرمی » تازه های » با این موبایل در 8 دقیقه شارژ شو

با این موبایل در 8 دقیقه شارژ شو

شیائومی ۱۱ اولترا

نودل

با این موبایل در 8 دقیقه شارژ شو

قست شارژ به روایت واقعیت

فناوری فست شارژ ۲۱۰ واتی شیائومی موفق به ثبت رکورد تازه‌ای شده است. این فناوری موفق شده در عرض ۸ دقیقه گوشی شیائومی ۱۱ اولترا را فول شارژ کند.

 

خبرهای خوبی برای طرفداران کمپانی شیائومی داریم. ظاهراً این شرکت چینی رکورد جدیدی را برای سرعت شارژ گوشی به دست آورده است که می‌تواند آن را به سریع‌ترین و قدرتمندترین فناوری شارژ جهان تبدیل کند. iQOO، یک برند چینی دیگر تا پیش از این با شارژ سریع ۲۰۰ واتی خودش رکورد سرعت شارژ را به نام خود کرده بود. اما حالا شیائومی موفق شده با فست شارژ ۲۱۰ واتی خودش رکوردها را به نام خودش بزند.

این شرکت چینی موفق شده با آزمایش این فناوری روی گوشی شیائومی ۱۱ اولترا، رکورد خارق‌العاده شارژ ۰ تا ۱۰۰ درصد تنها در ۸ دقیقه را به نام خودش ثبت کند! به تازگی شیائومی موفق شده مجوزهای مورد نیاز برای استفاده از این فناوری را هم به دست بیاورد. اما چرا ۲۱۰ وات؟ ظاهراً تلاش این کمپانی رسیدن به زمان ۸ دقیقه شارژ کامل باتری گوشی بوده و این با چیزی به جز ۲۱۰ وات ممکن نبوده است.

 

چگونه در 1 دقیقه یا کمتر از آن بخوابیم

 

فست شارژ ۲۱۰ واتی شیائومی موفق به دریافت مجوز شده است

اما با توجه به اینکه شارژر شیائومی موفق به کسب مجوزهای لازم شده، به نظر می‌رسد که مشکلی برای عرضه آن در بازار وجود نداشته باشد. البته مشخص نیست که شیائومی این شارژر را برای یک گوشی هوشمند مورد استفاده قرار دهد یا خیر. اما اگر اینگونه شود، چنین سرعت شارژی انرژی کافی را در مدت زمان کوتاهی وارد گوشی می‌کند تا بتواند برای چندین ساعت شارژدهی داشته باشد.

صحبت از ۷ یا ۸ دقیقه زمان شارژ، برای یک باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. بنابراین هر چه ظرفیت باتری بزرگ‌تر شود، به طبع این زمان نیز بیشتر خواهد شد. استفاده از باتری‌هایی با این ظرفیت که سرعت شارژ بیشتری را فراهم می‌کنند، عاقلانه‌تر است. زیرا با تنها چند دقیقه شارژ می‌توان چند ساعت از گوشی استفاده کرد.

شیائومی می‌تواند از این فناوری شارژ برای پرچمداران آینده خودش استفاده کند. شیائومی ۱۳ یا شیائومی ۱۳ اولترا محتمل‌ترین گزینه‌ها برای ارائه فناوری فست شارژ ۲۱۰ واتی هستند.

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *