نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » فیلم و انیمیشن » اکشن » تیم ملی والیبال ایران – مصر – فراعنه، دومین حریف بلند قامتان در ژاپن

تیم ملی والیبال ایران – مصر – فراعنه، دومین حریف بلند قامتان در ژاپن

ایران مصر

نودل

تیم ملی والیبال ایران – مصر – فراعنه، دومین حریف بلند قامتان در ژاپن

تیم ملی والیبال کشورمان بامداد (چهارشنبه) و از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح در دومین دیدارش در رقابت‌های جام جهانی والیبال به مصاف تیم ملی والیبال مصر می‌رود. شاگردان کولاوویچ  در نخسیتن دیدارشان در رقابت‌های جام جهانی صبح امروز (سه‌شنبه) با تیم قدرتمند روسیه بازی کردند و ۳ بر یک نتیجه را به حریف واگذار کردند. تیم ایران در این بازی ست اول و دوم خیلی ایده آلی نداشت، اما در ادامه و به خصوص با اضافه شدن بازیکنان جوان و تازه نفس به شرایط بهتری رسید و توانست بازی را کنترل کند. تیم کشورمان در بازی دوم کار سختی پیش رو ندارد و انتظار می‌رود که بتواند به سادگی مصر را شکست دهد. 

 

تیم ملی والیبال مصر بر خلاف ایران در بازی نخستش برابر استرالیا به پیروزی رسید و شرایط بهتری نسبت به ایران دارد، آن‌ها در مجموع اگرچه یکی از تیم‌های خوب قاره سیاه محسوب می‌شوند، ولی مانند تیم ملی کشورمان از قدرت‌های جهانی محسوب نمی‌شوند و در ۵ دهه اخیر هم که همواره با تیم کشورمان بازی کرده، رقیب جدی ای برای ما نبودند و شکست‌های زیادی را تجربه کرده اند. بازیکنان این تیم همگی در لیگ کشورشان بازی می‌کنند و میانگین قدی آن‌ها هم خوب است. آن‌ها ۶ بازیکن بالای ۲ متر در اختیار دارند و ۶ بازیکن دیگرشان هم بالا ۱۹۲ سانتی متر ارتفاع دارند. تیم ملی والیبال مصر تیم مسنی محسوب می‌شوند و بعضی از بازیکنان این تیم از سال‌های دور در این تیم فعالیت می‌کنند. البته این بازیکنان ستاره‌های تیمشان هستند و بهترین‌های آفریقا هستند.  

عبدالله عبدالسلام، راشد ایتا، هلیم ابو، احمد محمود حسام عبدالله و احمد عبدل بازیکنی هستند که بیش از ۳۰ سال سن دارند و سال‌ها است که در تیم کشورشان بازی می‌کنند.   تیم ملی والیبال مصر افتخارات زیادی هم در قاره اش یدک می‌کشد. آن‌ها سابقه ۸ دوره حضور در جام جهانی والیبال را دارند که بهترین عنوان آن‌ها هشتمی سال ۱۹۸۵ است، مصری‌ها همچنین در لیگ ملت‌های والیبال هم ۷ دوره حاضر شده اند و بهترین عنوانشان هم سیزدهمی است که در ۳ سال پیاپی یعنی از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ تکرار شد. آن‌ها ۵ قهرمانی، یک نایب قهرمانی و یک عنوان سومی قاره آفریقا را هم در اختیار دارند و در مجموع تیم خوبی هستند.  

آخرین بازی ایران و مصر سال‌ها پیش برگزار شد که با شکست ایرانی‌ها همراه بود، تیم مصر در مجموع نمی‌تواند حریف جدی برای تیم کشورمان باشد و قطعا در صورت صلاحدید کادر فنی و استفاده از بازیکنان جوان و تازه نفس می‌توان این تیم را به راحتی شکست داد. والیبال کشورمان این روز‌ها که بازی‌های زیادی انجام داده است بیش از همیشه به جوان‌تر‌ها احتیاج دارد، زیرا آن‌ها هم انگیزه بالایی دارند و هم تازه نفس هستند، علاوه بر آن هم می‌توانند در آینده نه چندان دور به تیم ملی کشورمان کمک کنند. در بازی امروز هم دیدیم که شاگردان جوان کولاکوویچ از جمله پوریا یلی نمایش قابل قبولی داشتند و توانستند نقش به سزایی در تیم ایفا کنند.  

برنامه دیدار‌های تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی به شرح زیر است: 

چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸: ایران – مصر، ساعت ۵:۳۰

جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸: ایران – کانادا، ساعت ۵:۳۰

شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸: ایران – استرالیا، ساعت ۱۱:۳۰

یک‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸: ایران – برزیل، ساعت ۸:۳۰

چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸: ایران – آمریکا، ساعت ۱۲:۳۰

پنج‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸: ایران – تونس، ساعت ۸:۳۰

جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸: ایران – آرژانتین، ساعت ۵:۳۰

یک‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸: ایران – ژاپن، ساعت ۱۳:۳۰

دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸: ایران – ایتالیا، ساعت ۹:۳۰

سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸: ایران – لهستان، ساعت

منبع : بشگاه خبر نگاران جوان

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *