نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » جاذبه های دیدنی در کشور مالزی کوالالامپور

جاذبه های دیدنی در کشور مالزی کوالالامپور

معبد تیان هو

نودل

جاذبه های دیدنی در کشور مالزی کوالالامپور

   بازدید از باغ پرندگان

باغ پرندگان یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین جاذبه های شهر کوالالامپور است که پیشنهاد می کنیم شما نیز بازدید از آن را در الویت برنامه های خود بگنجانید . در این مجموعه گونه های نادری از پرندگان مناطق گرمسیری زندگی می کنند که برخی در قفس و برخی نیز آزادانه در حال پرواز هستند . گفتنی است باغ پرندگان شهر کوالالامپور ، بزرگ ترین و جامع ترین باغ پرندگان سرپوشیده در دنیاست و توانسته با فراهم نمودن امکانات رفاهی و تفریحی متنوع محیطی جذاب و شاد را پدید آورد .

معبد تیان هو

معبد تیان هو

شهر کوالالامپور دارای اماکن مذهبی و معابد بسیار زیبایی است که از این میان معبد باشکوه تیان هو دارای شهرت فراوانی است . زیرا این معبد یکی از بزرگترین معابد چینی‌ ها در جنوب آسیاست و علاوه بر معماری شگفت انگیز سالانه جمعیت بسیاری را برای بازدید و زیارت به سمت خود می کشاند . معبد تیان هو در سال 1989 میلادی توسط انجمن چینی‌ها در مالزی باز گشایی گردید و سالانه بیش از پنج هزار زوج برای برگزاری مراسم ازدواج خود به این مکان می آیند .

موزه هنرهای اسلامی

موزه هنرهای اسلامی مالزی

موزه هنرهای اسلامی مالزی ، بزرگ‌ترین موزه در جنوب آسیاست که در نوع خود بی نظیر است و  به نمایش آثار تاریخی و هنرهای اسلامی این کشور اختصاص یافته است . بخش جالب این موزه بیش از هفت اثر هنری نظیر جواهرات به جا مانده از مسجد مکه است . موزه هنر های اسلامی از سال 1998 میلادی آغاز به کار نمود و بیش از دوازده گالری هنری در آن مشغول به کارند.

جزیره مانوکان

جزیره مانوکان

جزیره مانوکان یکی از شگفت انگیز ترین جزایر کشور مالزی است که در پارک ملی تونک عبدالرحمان و واقع شده است . این جزیره باشکوه دلیل اصلی انتخاب این کشور برای گذران تعطیلات از سوی بسیار گردشگران است که با وجود طبیعتی شگفت انگیز و چشم اندازی باشکوه هر بیننده ای را مبهوت می کند .  سالانه هزاران گردشگر از سراسر دنیا از این جزیره دیدن می کند و امکانات رفاهی متنوع موجود در آن همه چیز را برای داشتن تعطیلاتی رویایی و بیادماندنی مهیا نموده است .

این جزیره مکان ایده الی برای تفریحات پر هیجان و مفرح آبی است ، و آبهای زلال و فیروزه ای و سواحل طلائی رنگ اش برای شنا ، آفتاب گرفتن و همچنین غواصی ایده آل است و سالانه غواصان زیادی از سراسر دنیا به این جزیره آمده و از آبهای غنی این منطقه بهره مند می شوند .

در کنار غواصی ، قایق سواری و پاراسیلینگ نیز در این جزیره طرفداران بسیاری دارد . گردشگرانی که به دنبال آرامش هستند مانوکان را برای اقامت انتخاب می کنند و ساعت ها بر روی شن های طلائی آن استراحت کرده و آفتاب می گیرند . همچنین طبیعت زیبای این جزیره و نمای زیبای صخره های اطراف آن ، برای عکاسی سوژه بسیار نابی است . در ادامه شما را با گوشه و کنار این جزیره بیشتر آشنا خواهیم کرد :

همانطور که اشاره کردیم جزیره مانوکان سالانه بیش از بیست هزار گردشگر را جذب می کند و  اولین جزیره مالزی است که بیشترین تعداد گردشگران داخلی و خارجی را جذب می کند . یکی از دلایل اصلی انتخاب این جزیره برای اقامت و تفریح مصافت کوتاهی است که این منطقه تا مرکز شهر دارد و گردشگران تنها با پانزده دقیقه قایق سواری به این جزیره می رسند .

 اغلب تورهای گردشگری مسافران را در قالب تورهای یکروزه به این منطقه می آورند و بعد از آن تفریح و استراحت در این جزیره به سمت شهر کوتا کینابالو  حرکت می کنند . جزیره مانوکان دارای سه فاکتور برجسته است که اولین آن وجود سواحل زیبا با ماسه های سفید رنگ است . این ساحل به نسبت طولانی است و گردشگران قادر خواهند بود در فضایی امن و زیبا ساعتها آفتاب بگیرند و یا در آبهای زلال و گرم این منطقه شنا کنند . همچنین می توانید سفر به کیش را در سایت سفر باتو ببینید.

سواحل جنوبی مانوکان پر طرفدارترین منطقه بوده و در مجموع حدود هزار و پانصد متر طول دارد و دارای آبهای بسیار شفاف و کریستالی است . آبهای بسیار آرام و کم عمق این منطقه برای تفریح و شنای افراد غیر حرفه ای  و همچنین کودکان مناسب است و خانواده ها احساس امنیت بیشتری دارند  . رزرو تور کیش را در سایت آنلاین تجربه کنید.

دومین مورد وجود امکانات رفاهی و تفریحی متنوع است و به گونه ای که تمامی نیازهای گردشگران مد نظر قرار گرفته است . برخی از آن ها عبارتند از : تعداد زیاد سرویس های بهداشتی ، دوش های آب ، کافه و رستوران های متنوع ، وجود ورزش ها و تفریحات آبی مهیج همچنین وجود فروشگاه های عرضه صنایع  دستی و سوغاتی .   بر اساس مطلب سایت سفر باتو می توانید از تور کیش نیز مانند تورهای خارجی تجربه خوبی داشته باشید.

باید افزود گشت و گذار و تفریح در این جزیره چندان ارزان تمام نخواهد شد و به نسبت سایر مناطق تفریحات آبی گرانتر  است  . سواحل جنگلی این منطقه مکان ایده آلی برای گشت و گذار و سوژه های عکاسی است .

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *