نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » خرید اکانت کلش , فروش اکانت کلش

خرید اکانت کلش , فروش اکانت کلش

خرید اکانت کلش , فروش اکانت کلش

نودل

خرید اکانت کلش , فروش اکانت کلش

خرید اکانت کلش

کلش آف کلنز یکی از محبوب ترین بازی های استراتژیکی در سراسر جهان است که در گوگل پلی بیشترین دانلود را ازآن خود کرده است .

در کشور ما هم این بازی جز محبوبترین بازی ها است که اگر هم بازی نکرده باشید در گوشی آشنایان خود مشاهده کرده اید . در این بازی با ثبت جیمیل میتوانید پیشرفت در اکانت خود را ذخیره کنید و با افزایش سطخ اکانت آن را به فروش برسانید .

 

در جامعه مجازی نظیر تلگرام یا نرم افزارهای ثبت آگهی مثل دیوار این اکانت ها آگهی میشوند و افراد مختلف با هم معامله میکنند ولی چون معامله ها حضوری نمیباشند ، مجبور به معامله اینترنتی میشوند که در این صورت فرصتی است برای کلاهبرداران که مبلع یا اکانت شخصی را بردارند .

ولی در این مطلب به شما عزیزان وب سایت بزرگ آنلاین ها را معرفی میکنیم که این وبسایت بزرگترین و معتبرترین سایت جهت انجام معاملات بازی های آنلاین است . وبسایت آنلاین ها با دارا بودن نماد اعتبار و لوگوی زرین پال اعتبار و قدمتش به همه ثابت شده است .

بنابراین علاوه بر خرید و فروش اکانت کلش ، اقدام به خرید و فروش پابجی یا کلش رویال ، براول استارز و حتی پیج های اینستاگرامی بکنید .

جهت استفاده از خدمات این وبسایت میتوانید به آدرس اینترنتی زیر رفته و اقدام به خرید یا فروش کنید .

www.onlinha.ir

بعد از ورود به وبسایت میتوانید کلیدهای مربوط به خرید اکانت ها را ببینید که مربوط به خرید اکانت کلش ، خرید اکانت رویال ، خرید اکانت براول استارز ، خرید اکانت پابجی و خرید پیج اینستاگرام میباشد.  با کلیک بر روی هریک از این دکمه ها میتوانید آگهی های مربوط به همان بازی را مشاهده و خریداری کنید .

فروش اکانت کلش

بعد از این دکمه ها به دکمه های فروش اکانت بازی ها نظیر فروش اکانت کلش آف کلنز ، فروش اکانت پابجی ، فروش اکانت کلش رویال ، فروش براول استارز و فروش پیج اینستاگرام میرسیم که با کلیک بر روی هریک از این دکمه ها به فرم آگهی مخصوص همان بازی هدایت میشوید .

شما برای ثبت آگهی اکانت خود با مشخصات خودتان با شماره همراه و مشخصات اکانت خودتان را نظیر سطح بازی و سلاح ها و نیروهای بازی را پر کرده و عکس های مربوطه را آپلود کنید و بعد از ثبت فرم آگهی شما در سایت آنلاین ها منتشر شده و در معرض دید هزاران گیمر قرار میگیرد .

مزیت آگهی کردن در این وبسایت این است که اولا تمامی ثبت آگهی ها در این سایت رایگان است و برای ثبت آگهی هیچ هزینه ای واریز نمیکنید و ثانیا اکانت شما علاوه بر در سایت در کانال و گروه تلگرامی کلشی آنلاین ها که ممبر بسیار زیادی دارند منتشر میشود .

نحوه معامله اکانت در انلاین ها :

ابتدا فروشنده اکانت با ثبت اکانت خود در سایت آگهی خود را به خریداران نشان میدهد . خریداران با خرید این اکانت و دادن مشخصات لازم اکانت را خریداری میکنند . بعد از خرید خوردن اکانت آدمین یا همان واسط سایت با هردو شخص یعنی فروشنده و خریدار تماس گرفته و هردو شخص باید همزمان در تلگرام یا واتساپ آنلاین شوند .

آدمین سایت اکانت را که همان جیمیل میباشد از فروشنده گرفته و وارد جیمیل شده و با تغییر رمز جیمیل و تغییر شماره بازیابی جیمیل را به اسم خریدار میزنند و بعد از این اکانت را به خریدار تحویل میدهند.

در این حالت خریدار به مدت 24 ساعت مهلت تست اکانت را دارد و باید در این 24 ساعت تایید کند . 24 ساعت بعد مبلغی را که فروشنده برای اکانت خود ثبت کرده بود به حساب بانکی یا کارت بانکی وی واریز میشود . لازم به ذکر است از فروشنده عکس تمامی مدارک لازم نظیر کارت ملی ، کارت بانکی ، شماره تماس ، آدرس و … دریافت میشود و زمانی که اکانت به مشکل برخورد فروشنده باید کمال همکاری با سایت را به عمل آورد.

با این اوصاف اکانت یا مبلغ شما به دست شخصی خاصی سپرده نمیشود و تمامی حقوق شما در این سایت محفوظ میماند و هرگز مبلغ یا اکانت شما بیهوده از بین نمیرود و با خیال راحت میتوانید خرید یا فروش کنید .

زمانی که آگهی های جدید توسط فروشندگان ثبت میشود ممکن است برخی فروشندگان قیمت اکانت را خیلی مناسب و ارزان بزنند . به همین جهت شما با بودن در کانال آنلاین ها میتوانید از اکانت های جدید سریعتر باخبر شده و خریداری کنید . همچنین با عضویت در گروه آنلاین ها میتوانید با واسطه گری مدیر سایت اکانت ها را از اشخاص مختلف در گروه خریداری کنید یا اکانتتان را به افراد مختلف گروه بفروشید .

کانال و گروه تلگرام کلش آنلاین ها

جهت عضویت در کانال آیدی  مقابل را در تلگرام جستجو کرده و وارد کانال شوید : onlinha_clash@

همچنین جهت عضویت در گروه کلشی در تلگرام آیدی مقابل را سرچ کرده و بعد از ورود به گروه در گروه عضو شوید : onlinha_ir@

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *