نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » اندروید » دانلود بازی اندروید Deep Town Mining Factory v3.7.1 – شهر زیر زمینی

دانلود بازی اندروید Deep Town Mining Factory v3.7.1 – شهر زیر زمینی

بازی اندروید

نودل

دانلود بازی اندروید Deep Town Mining Factory v3.7.1 – شهر زیر زمینی

بازی Deep Town Mining Factory توسط استودیو بازی سازی FourThirtyThree Inc. در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک استراتژیک می باشد که توانسته با ۱ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۸ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. بازی در مورد یک سیاره پر از فلزات و سنگ های گران بها و ارزشمند می باشد که شما با یک ربات باید در این سیاره به دنبال آنها بگردید. در این بازی شما قادر خواهید بود تا با ربات خود کارخانه های مختلفی تاسیس کنید و فلز و ابزار هایی که برای پیشرفت خود نیاز دارید را طراحی کنید.

بازی شامل گیم پلی جذاب و اعتیادآور به همراه گرافیک بالا و محیط های دیدنی زیادی می باشد که شما را ساعت ها با گیم پلی زیبای خود سرگرم خواهد کرد. کارخانه اختصاصی تان را بسازید، با ساخت کارخانه می توانید منابع را به صورت خودکار استخراج کنید، سنگ فلز را ذوب کنید و فلزی که از آن استخراج می شود را شکل داده و با آن آیتم های مختلفی درست کنید. در سفر حفاری خود غارها را کشف کنید و ربات های کاوشگر را ارسال کنید تا آنچه داخل آن است را مشاهده کنند. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

INFO

Deep Town is science fiction strategy game where you play as an AI, with a sole purpose to gather, construct, and replicate.Crust of a planet is very deep, filled with different metals, gems and rare findings. A high tech digging system as yours, is capable of drilling through any rock, using tons of different techs like driller robots, cryogenic freezing techs, fire blasts and others, you name it!

اطلاعات فایل

  • حجم فایل: 75.0 مگابایت (نسخه معمولی) + 76.3 مگابایت (نسخه مود شده)
  • رمز : sarvdl.com
  • منبع: سرو دانلود – دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال

لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – معمولی

دانلود فایل نصبی – مود شده

 

 

نودل

دیدگاه ها 2 دیدگاه
  1. carpet cleansing company
    در تاریخ 1397\/07\/21 :

    قشنگ بود مرسی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *