نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » بازی کامپیوتر » دانلود بازی BioShock Infinite The Complete Edition-FitGirl برای کامپیوتر

دانلود بازی BioShock Infinite The Complete Edition-FitGirl برای کامپیوتر

نودل

دانلود بازی BioShock Infinite The Complete Edition-FitGirl برای کامپیوتر

همان طور که اطلاع دارید، فیت گرل حدود ۲سال پیش ریپک کامل دانلود بازی BioShock Infinite The Complete Edition را منتشر نمود. اما اکنون، پس از گذشت ۲سال تصمیم به ریپک مجدد این عنوان بی نظیر گرفته است. بدین منظور که هم حجم را حدود ۳۹% کاهش داده و هم سرعت نصب را به حدود ۳۰دقیقه کاهش داده است. دلیل انتشار مجدد ریپک نسخه Complete Edition در نوامبر ۲۰۱۷ همین است و محتوای جدیدی اضافه نشده است. در هر صورت، با دانلود این ریپک شما نیاز به هیچ چیز دیگری نخواهید داشت. تمامی آپدیت ها، بسته های الحاقی و هات فیکس ها در این نسخه لحاظ شده اند و یک نسخه تماما آرشیوی و حرفه ای را برای طرفداران بایوشاک: بیکران (به انگلیسی: BioShock: Infinite) به ارمغان آورده است. محوریت داستان بازی Bioshock: Infinite بر پایه شهری در آسمان به نام کلمبیا بنا شده است. این شهر توسط Zachary Comstock ساخته شد. شروع داستان بسیار ساده و فارغ از هیچگونه پیچیدگی و روایت های هالیوودی آغاز می شود. فردی به نام Booker Dewitt توسط شخصی مرموز اجیر می شود تا دختری به نام الیزابت را از شهر کلمبیا نجات داده و برای او بیاورد. بوکر مجبور است تا الیزابت را برای جبران بدهی های خود بیاورد. پس عازم سفری پرمخاطره می شود که روحش از حوادث پیش رو خبر ندارد.

همانند دو نسخه قبل ، سرپرست نویسندگان آقای Ken Levine است. داستانی همانند شهر ویران شده Rapture که به علت زیاده خواهی موسسان شهر سرانجام خوبی ندارد. حال در این نسخه ، Andrew rayn جای خود را به Zachary Comstock داده است. بازیباز احساس می کند که همه چیز را می داند و دست نویسنده داستان را خوانده است ولی در کمال تعجب در طول پیشروی با هیچگونه غافلگیری همراه نیست و تمام هدف بازیباز به نجات و فرار الیزابت متمرکز شده است ولی در آخرین مراحل پایانی بازی ، غافلگیری ها شروع می شوند و به سان سیلی عظیم ، سد افکار بازیباز شکسته می شود و بازیباز در می یابد که ۱ % از داستان اصلی را درک نکرده است.

الیزابت در ابتدای دانلود بازی BioShock Infinite The Complete Edition داخل برجی زندانی شده است و توسط هیولایی به نام Songbird محافظت می شود تا مبادا از شهر فرار کند. الیزابت دارای قدرت های خاصی است که در ابتدای بازی تا حدودی به آن اشاره می شود. وی قادر است در میان دنیاهای موازی سفر کند! Songbird فقط به عنوان یک هیولای خبیث در بازی حضور ندارد و بین الیزابت و این پرنده عظیم الجثه رابطه هایی وجود دارد. در بازی، انتخاب هایی پیش روی شما قرار دارند که اهمیت چندانی ندارند ولی انتخاب های شما عواقبی در پیش برد داستان خواهند داشت. شاید تنها ایراد بخش داستانی در پایان بندی آن دانست. بازیبازهایی که داستان و محیط استیم پانک کلمبیا را درک نکرده اند به هیچ وجه نمی توانند پایان منحصر به فرد این بازی را درک کنند! همانطور که می بینید این نقطه ضعف نیست بلکه تصور نادرست بازیبازها از یک داستانی با این مضمون است. برای درک داستان دانلود بازی BioShock Infinite The Complete Edition و شهر کلمبیا می توان آیتم های صوتی را از گوشه کنار شهر جمع آوری کرد تا پی به رازهای کلمبیا و حوادث پیرامون آن برد.

 

زیبایی کلمبیا در یک نگاه:

تغییر محیط بازی از شهر رپچر به کلمبیا یک چالش جدید برای Ken Levine بود چون محدودیت های گرافیکی که در شهر رپچر وجود داشت در کلمبیا بی معنا بود. بازیبازها انتظار یک Draw distance فوق العاده از شهر شناور در آسمان دارند. انتظار ساختمان های سرافراشته و افکت های بصری چشم نواز.خوشبختانه سازندگان به خوبی و با وسواس این شهر را ساختند. شهری که بی نهایت زیبا و پویا است. به عبارتی دیگر سازندگان از نهایت قدرت انجین آنریل ۳ برای خلق شهر کلمبیا استفاده کرده اند. محیط های سر سبز، ویران شده و حتی محیط برفی در بازی بسیار خلاقانه ایجاد شده است. طراحی شخصیت الیزابت نیز بسیار زیبا کار شده است.

 

طعم شیرین قدرت:

اصولا گیم پلی بازی بایوشاک با دیگر بازی های هم سبک خود تفاوت دارد. بایوشاک: بی کران را ساخته اند تا در دنیای آن غرق شوید! شهر کلمبیا فقط یک لوکیشن بی روح نیست و NPC های داخل بازی رفتارهای جالبی از خود نشان می دهند که گاهی اوقات می توان بی خیال ماموریت اصلی بازی شد و ساعت ها به جر و بحث زن و شوهری در گوشه ایی از شهر نظاره کرد.از گشت و گذار در محیط بی نظیر بازی بگذریم، مبارزات بایوشاک در نوع خود بهتر شده و می توان گفت کیفیت مبارزات بهتر از نسخه های قبلی بایوشاک است. به مدد چنگکی که در دست چپ بوکر وجود دارد می توان در میان آسمان ها سفر کرد. همچنین برای مبارزات تن به تن نیز از این چنگک استفاده می شود. سازندگان دانلود بازی BioShock Infinite The Complete Edition تمام تلاش خود را کردند تا ریتم مبارزات را حفظ کنند و بازیباز از مبارزه با هوش مصنوعی خسته نشود. شاید باورش سخت باشد ولی تنوع دشمنان آنچنان زیاد نیست و شمار هوش مصنوعی از انگشتان یک دست فراتر نمی رود. با این حال مبارزه در بایوشاک: بی کران به یکی از مفرح ترین کارهایی تبدیل می شود که می توانید در شهر کلمبیا انجام دهید.

 

و باز هم جادو …:

پایه اصلی مبارزات دانلود بازی BioShock Infinite The Complete Edition بر پایه استفاده از جادو بنا نهاده شده است. بوکر قدرت های ماورالطبیعه ایی را در بازی تحت عنوان Vigor پیدا می کند که برای پیشروی در بازی مناسب است. توجه کنید “مناسب” است! هیچگونه الزامی در کار نیست که تمامی قدرت های ویژه را پیدا کنید ولی از آنجایی که این بازی بایوشاک نام دارد؛ طعم شیرین قدرت باعث می شود که در به در به دنبال قدرت های ویژه بگردید. انصافا قدرت های خارق العاده ایی در این نسخه وجود دارد که هیجان مبارزات را تقویت می کند. به عنوان مثال با استفاده از یک اسلات ، دشمنان را به هوا پرتاب کرده و با مصرف یک اسلات دیگر دسته ایی از کلاغ ها را به سوی آنها روانه سازید. برای اتمام کار نیز بهتر است با استفاده از اسلات دیگر شوک الکتریکی نیز به آنها وارد سازید! استفاده از این قدرت ها محدودیتی نیز دارند. بر اساس فیزیولوژی پزشکی، فعالیت هایی که انسان انجام می دهد نیاز به انرژی دارد که یکی از ارکان حفظ انرژی در بدن، وجود “نمک” در سیستم گوارشی فرد است. در گیم پلی این بازی ، این مسئله طبی اعمال شده است. در بازی برای اجرای Vigor های مختلف باید به دنبال نمک باشید.

منبع توضیحات: گیم فا

 

سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista Service Pack 2 32-bit
Processor: Intel Core 2 DUO 2.4 GHz / AMD Athlon X2 2.7 GHz
Memory: 2GB
Hard Disk Space: 20 GB free
Video Card: DirectX10 Compatible ATI Radeon HD 3870 / NVIDIA 8800 GT / Intel HD 3000 Integrated Graphics
Video Card Memory: 512 MB
Sound: DirectX Compatible

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 Service Pack 1 64-bit
Processor: Quad Core Processor
Memory: 4GB
Hard Disk Space: 30 GB free
Video Card: DirectX11 Compatible, AMD Radeon HD 6950 / NVIDIA GeForce GTX 560
Video Card Memory: 1024 MB
Sound: DirectX Compatible

 

 

دانلود :
در صورت مشکل با ما در ارتباط باشيد:
منبع : دانلودها
ميانگين حجم: ۱۳/۷گيگابايت!
پسورد در صورت نياز : www.downloadha.com

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *