نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » فیلم و انیمیشن » اکشن » دانلود بازی Borderlands 1 – بردرلاندز 1 برای PC

دانلود بازی Borderlands 1 – بردرلاندز 1 برای PC

دانلود بازی Borderlands 1

نودل

دانلود بازی Borderlands 1

بردرلاندز 1 برای PC

دانلود بازی سرزمین های مرزی (Borderlands 2009) برای کامپیوتر

Borderlands 1 یک بازی شوتر علم -تخیلی طنز با عناصر RPG است که توسط Gearbox Software، محبوب برای بازی هایی مانند James Bond 007: Nightfire، Duke Nukem Forever یا سری Brothers in Arms ساخته شده است. داستان در سیاره پاندورا می گذرد که توسط انسان ها مستعمره و استثمار شده است. بردرلاندز برای PC، X360 و PS3 ویژگی های تیراندازی اول شخص و بازی های RPG را با هم ترکیب می کند. این بازی در یک دوره نامشخص در آینده تنظیم می شود. بازیکن با استفاده از سلاح های مختلف در دید اول شخص، گروه های بزرگی از دشمنان را از بین می برد، شخصیت را توسعه می دهد و قطعات مناسب تجهیزات را برای آنها انتخاب می کند. این بازی توسط نرم‌افزار معروف Gearbox، سازنده مجموعه‌ای از شوترهای کلاسیک تاکتیکی مانند برادران در ارتش را با همکاری یوبی سافت ساخته شده است.

تبليغات رايگان شما در ناب تبليغ

Borderlands منظره ای پسا آخرالزمانی را به بازیکنان ارائه می دهد. بازی به گیم Mad Max اشاره واضحی دارد. سیاره پاندورا که توسط انسان ها مستعمره شده است، توسط موجودات قدرتمند نیز زندگی می کند. بازیکن نقش یکی از چهار شخصیت موجود را بر عهده می‌گیرد و وظایف بعدی را بر عهده می‌گیرد که از آنها می‌خواهد عمدتاً گروه خاصی از دشمنان را از بین ببرند. بازی اجازه می دهد تا سلاح های ساخته شده از ده ها قسمت ایجاد کنید، بنابراین هر تفنگ می تواند کمی متفاوت باشد. وسایل نقلیه نیز جنبه مهمی از بازی هستند، زیرا بازیکنان قادر به رانندگی با آنها هستند.

با پیشرفت بازیکن، شخصیت آنها قوی تر می شود و مهارت های جدیدی به دست می آورد. اگرچه بازی دارای یک کمپین تک نفره است، اما تاکید زیادی روی حالت چند نفره شده است. حداکثر چهار بازیکن می توانند در یک جلسه Co-op ملاقات کنند. علاوه بر این، بازیکنان هم مجاز به پیوستن و هم ترک جلسات در حال انجام هستند. یک بازیکن یک جلسه را به عنوان میزبان شروع می‌کند و دیگران می‌توانند با گنجینه‌هایی که قبلاً شکار شده و شخصیت‌های توسعه‌یافته‌اند به آنها بپیوندند. هنگام بازی انفرادی، NPC ها به جای آن بازیکن را همراهی می کنند. آنها در شرایط سخت تر پشتیبانی می کنند و بازیکن تخصص های خود را در ماموریت های خاص انتخاب می کند و می تواند دستورات ساده ای به آنها بدهد. همچنین بازیکن در مورد مسیر توسعه خود تصمیم می گیرد و تجهیزات خود را انتخاب می کند.

سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP/Vista

Processor: 2.4 Ghz or equivalent processor with SSE2 support

Memory: 1GB System RAM (2GB recommended with Vista)

Graphics: 256mb video ram or better (GeForce 7 series or higher/Radeon HD3000 series or higher)

Hard Drive: 8 GB or more free space

Sound: Windows compatible sound card

 

راهنمای نصب

1- بهتر است قبل از شروع به نصب بازی آنتی ویروس را غیرفعال کنید.

2- فایل فشرده را استخراج کنید.

3- فایل Setup.exe اجرا و نصب کنید.

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *